Millä keskiarvolla pääsee jyväskylän normaalilukioon? Auttaako jos sisaruksia ollut siellä?
norssi, jyväskylä
5
3479
Vastaukset
- Pumppu
Jyväskylän normaalikoulun lukion tavalliselle lukiolinjalle viime vuonna alin hyväksyttyjen keskiarvo oli 8,80. Lukion liikuntalinjalle tarvitsi pisteitä noin 12,5. Matemaattis-luonnontieteelliselle linjalle (ns. Malu:lle) pisteraja oli n. 11,5, joten Malulle on helpoin päästä.
Katso lisätietoja pisterajoista ja hakemisesta kouluni sivuilta: www.norssi.jyu.fi | Jyväskylän normaalikoulu. Vasemmalta Opetus ja opiskelu | Lukio-opetus | Hakeustuminen lukioon. Kysy kernaasti lisää, mikäli haluat tietää jotain tarkempaa.
// Wanha-Malu- ...
Kuvittelin pääseväni helpohkosti lukioon keskiarvojen(8,86) perusteella, mutta sehän onkin siinä ja siinä! Ja onhan ysille vielä matkaa, mutta...
- meikäläinen
... kirjoitti:
Kuvittelin pääseväni helpohkosti lukioon keskiarvojen(8,86) perusteella, mutta sehän onkin siinä ja siinä! Ja onhan ysille vielä matkaa, mutta...
Kun pyrkii lukioon, niin otetaanko siellä huomioon muuta kuin pakolliset lukuaineet? Esim. mulla ranska, viestintä jne valinnaisista. Mulla oli pelkistä lukuaineista aika alhane keskiarvo, vituttaa kun esim. liikuntaa ei lasketa, se on mun vahvin aine.
- Pumppu
... kirjoitti:
Ei auta, vaikka sisaruksesi olisivat jo tässä lukiossa.
- Pumppu
meikäläinen kirjoitti:
Kun pyrkii lukioon, niin otetaanko siellä huomioon muuta kuin pakolliset lukuaineet? Esim. mulla ranska, viestintä jne valinnaisista. Mulla oli pelkistä lukuaineista aika alhane keskiarvo, vituttaa kun esim. liikuntaa ei lasketa, se on mun vahvin aine.
Keskiarvoon otetaan mukaan kaikki pakolliset lukuaineet ja niin halutessasi valinnainen, yläkoulusta alkanut kieli (B2-kieli). Valinnaisen kielen saat otetettua keskiarvossa huomioon, kun pyydät merkitsemään sen päättötodistukseesi. Varmista asia vielä kuitenkin opoltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242