Mikä on ollut mielestäsi paras / erikoisin idea parvekkeen oven ikkunanpeitoksi?
Parvekkeen oven ikkuna
7
2909
Vastaukset
- paras
itse laitoin säleverhon ikkunoihin ja parvekkeen oveen...lasimaalauskin ois aika hyvä mut sehän on sitte ja pysyy...Tai esim jääkuvioinen kontaktimuovi.
- marsis
Ite oon todennu laskosverhon olevan paras vaihtoehto meillä, kangas päästää valoa lävitseen, mutta myös suojaa auringonpaisteelta.. Minusta kivemman näköiset kuin sälekaihtimet..
- Iinu
Yksi idea on laittaa parvekkeen oven ikkunaan kiinni pala jotain kaunista kangasta (esim. nastoilla kiinni ylä- ja alareunasta). Esim. Marimekolla on kauniita kankaita ja kun valitsee kankaan niin, että ikkunaan mahtuu sopivasti joku tietty kuvio, niin kangas toimii ikään kuin tauluna! Esim. Marimekon Ananas kangas näyttää kivalta tällaiseen tarkoitukseen.
- mielestäni olisi
maalata jääkukkamaalilla, saa rautakaupoista.
- aaaap
..hyvältä tuo jääkukkamaali! Voisikohan meidän oven maalata sillä..
- maalasin
Nykyinen jääkukkamaali on sumutettava sberi muotoinen, ei pysy kuin pansselillä maalattu, mutt, kaiken paha tuo EU. joka kielsi pansselimaalatavan jääkukkamaalin, siinä käytettävan jonkun aineen vuoksi,vaikka k.y olevaa maalia käytetään vähän
- adolfa
Löysin askarteluliikkeestä (ei Tiimari) joukon kuvioituja kontaktimuovia, jotka on tarkoitettu nimenomaan ikkunoiden peittämiseen. Sana ´kontaktimuovi´ saattaa kuulostaa hieman oudolta, mutta muovit olivat oikeasti todella kauniita. Niissä oli erilaisia kuviointeja muistuttaen lasimaalauksia, sitten oli yksivärisiä, joissa pinta oli käsitelty niin, että ikkunaan laitettaessa lasi näyttää ikään kuin sumealta tai utuiselta, eli sen läpi ei varsinaisesti näe, mutta lähellä olevat hahmo ym. näkyvät kyllä jotenkuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273485Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122679Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182632Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1142303Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761723Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501658Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261586Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1401293
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt111249