CITROEN C4-VTR

Tepi

Onko kellään kokemuksia näistä citroen C4-VTR malleista.Olisivat meinaan suht edullisia moottorin kokoa ja tehoa nähden mutta ovatko sitten taas muuten herkkiä hajoamaan.Kannattaako ostaa vai onko täysi pommi?Arvostaisin asiallisia vastauksia...!

12

7149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurvaillut

paljon kyseisellä autolla,enkä tykkää ollenkaan!!
      Jokaisella tietysti omat mielipiteet,mutta en ymmärrä miksi kyseistä autoa myydään paljon????
      Ilmeisesti hinta on se mikä määrää,mutta suosittelisin säästämään vähän enemmän ja ostamaan auton...

• c4,.,.,.

oon ajanut 12000 km kyseisellä mallilla,coupe 2.0 vtr,ei ole ollut mitään sanomista.pakkasillakin pelasi oikein hyvin.mukava ajettava,tarvittaessa ei jää jalkoihin.

• 25000km

C4 VTR Coupe 1,6 alla.
        Ei mitään vikaa ollut, mutta ei noilla kilometrimäärillä mitään auton laadusta vielä tiedä.

• c4vtr06

Kun lukee tätä tai muita Citroen aiheisia keskusteluja, käy nopeasti ilmi se, että C4 on erittäin toimiva auto.
      Mitää katastrofaalisia vikoja ei ole kenelläkään ollut. Ensimmäisissä C4:ssa oli ongelmana ovien jäätyminen, mutta sittemmin lukkojen kosteuden suojausta on parannettu.

Itse olen ollut autoon erittäin tyytyväinen, lukuunottamatta ESP:tä... Edellisellä autolla, Sport Saloon Mazdalla, ajellessa totuin varsinkin talviaikaan ajelemaan ns. hallituissa luisuissa. Nyt ESP tappaa tämän ajotavan tehokkaasti :(

:P

• Tepi

Ovat nyt myös ruvenneen myymään tuota C4 VTR coupe mallia 22.900.Onkos tuon coupen ja tavallisen C4 VTR:n välillä muita eroja kuin tuo ulkonäkö?

Mitenkäs citikalla hyvittävät vaihtoautoista.Pitäis meinaan samalla päästä eroon 2000 vuoden focuksesta 1.6 ghiasta,mittarissa jo kohta 110 000...?

• paavo

olisi 2.0 vtr coupen takaiskarit, kumit, yms.laitto..saa nähdä häviääkö takap.pakkaskolinat?

• paavo

ei kolinoita enää..koko takaiskaripaketti tuli uusiksi..on erilainen kuin alkuperäinen.se siitä..

• Citrophoros

Nimimerkin kommentit Ce Quatresta.

Auto 10 kk ja kerran ylimääräisessä huollossa:
      Ilmastointilaitteen hammaspyörän rikkoontuminen ja takapään kolinoiden poisto.
      > Ilmastointi on nyt kunnossa, mutta nyt takapää kolisee koko ajan - ennen korjausta vain kireillä pakkasilla.

Seuraavakin auto on Citroën, luultavimmin naamaehostettu C4 ehkä 2008.

• fgfgfgf

Kokemuksia ja tietoa C4-VTR.stä tietävät,kertokaa lisää!

• bvbvbv

LIsää juttua C-4 vtr.stä.Kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2505
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      98
      888
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66