Tällasta löysin netistä.
"A pinch of soil or drop of seawater, for example, contains many millions of bacteriophages."
http://www.phschool.com/science/science_news/articles/all_worlds_phage.html
Onkos kukaan kokeillu merivettä kuurikseen?
Merivesi auttaa
5
1588
Vastaukset
Kesäisin uin todella usein meressä, rannalla kun asun. Kai ne näppylät vähän häviää muttei kokonaan. Uimahallin kloorivesikin on varmaan tehokkaampaa.
- silja
Merisuolalla monet hoitavat akneihoaan ja sanovat, että tuloksia tosiaan syntyy. Uskon siis tuohon merivesiteoriaan. Itsekin olen vähintään joka toinen ilta alkanut tehdä itselleni merisuola-oliiviöljynaamion.
- totta se on
Joo, uskon kyllä täysin tuohon väittämään. Mulla oli lapsena tosi paha märkärupi kasvoissa joka ei toennut millään lääkkeillä eikä voiteilla joita lääkäri oli määrännyt. Sitten perheen kanssa saareen mökille jossa isä pesi kasvoni joka päivä merivedellä. Kahdessa päivässä kasvoissa ei ollut enää mitään, vaikka lääkkeet jätettiin kesken. Muistan itsekin kuinka se vain hävisi. Myöhemmin teininä huomasin aina mökillä ollessani ihon olevan täysin finnitön, koska uin ja pesin itseni merivedessä päivittäin. it really works!
- merivesi hyvää
hei
hauska kuulla kokemuksestasi! Olen itse huomannut, että meriveden jäljiltä iho on tosi hyvínvoiva ja pehmeä. Arvelen että kyseessä on pitkälti mineraalit jotka suolaisessa vedessä ovat. Että ne tekevät iholle todella hyvää. Ihon kauttahan imeytyy ja poistuu huomattavasti aineita kehoon, kehosta.
Ja ehkä se suolapitoisuus tappaa jotain bakteerejakin.
- utelias.
Eli siis miten pesen kasvoni tällaisella merivedellä?? Siis sekoitanko vain vettä ja merisuolaa, ja huuhdon sillä kasvoni? vai miten? kertokaa ihmeessä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211