tehot hukassa

Mie vaan

Kyseessä A4 1.9 tdi -97. Kiihdytin reippaasti ja auto alkoi nykimään 3500 rpm:n kohdalla ja vähän ajan päästä kiihtyvyys oli sdi:n luokkaa. Virran katkaisun jälkeen tehot palasivat, tätä tapahtui muutaman kerran, ja ajettuani vähän aikaa korkeammilla kierroksilla vika hävisi kokonaan. Pers tuntumalla sanoisin, että kulutus on noussut viimeaikoina. Mikäli kyseessä ilmamassamittari vika ei katoaisi vai katoaisko?

5

1732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudemmissa VW transportteteissa ollu samantyyppisiä vikoja. En tiedä mikä vika se on mutta kerroimpa kumminkin.

• jhh77

mulla oli turbonsiivet jumissa ja turbo täytyi vaihtaa.. ei laske ahtoja vaan kone katkaisee syötöt kun ahdot n.2.5 ylittyy. Autona passat -98 110hv

• sitten
        jhh77 kirjoitti:

mulla oli turbonsiivet jumissa ja turbo täytyi vaihtaa.. ei laske ahtoja vaan kone katkaisee syötöt kun ahdot n.2.5 ylittyy. Autona passat -98 110hv

se ilmamassamittari.

• ahdot
        sitten kirjoitti:

se ilmamassamittari.

saman oireen tekee ahtopaineen säätö venttiili tai solenoidiko se oli. Ahdot kun karkaa liian ylös tietokone vetää moottorin suojat päälle eli vikasietotilaan. Suojat nollautuvat kun käynnistät auton uudelleen. Osa maksoi muistaakseni passattiin joku 55€ eli kannattaa sieltä aloittaa vian etsintä. On kuulemma aika yleinen vika.

• elpaso
        ahdot kirjoitti:

saman oireen tekee ahtopaineen säätö venttiili tai solenoidiko se oli. Ahdot kun karkaa liian ylös tietokone vetää moottorin suojat päälle eli vikasietotilaan. Suojat nollautuvat kun käynnistät auton uudelleen. Osa maksoi muistaakseni passattiin joku 55€ eli kannattaa sieltä aloittaa vian etsintä. On kuulemma aika yleinen vika.

moi mulla oli audi a6 sama vika siel oli mangeettiventtiili rikki maksaa noin 75 egee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      90
      8277
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6405
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6264
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4871
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3321
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3082
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2849
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2806
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2770
    Aihe