Kyseessä A4 1.9 tdi -97. Kiihdytin reippaasti ja auto alkoi nykimään 3500 rpm:n kohdalla ja vähän ajan päästä kiihtyvyys oli sdi:n luokkaa. Virran katkaisun jälkeen tehot palasivat, tätä tapahtui muutaman kerran, ja ajettuani vähän aikaa korkeammilla kierroksilla vika hävisi kokonaan. Pers tuntumalla sanoisin, että kulutus on noussut viimeaikoina. Mikäli kyseessä ilmamassamittari vika ei katoaisi vai katoaisko?
tehot hukassa
5
1846
Vastaukset
uudemmissa VW transportteteissa ollu samantyyppisiä vikoja. En tiedä mikä vika se on mutta kerroimpa kumminkin.
- jhh77
mulla oli turbonsiivet jumissa ja turbo täytyi vaihtaa.. ei laske ahtoja vaan kone katkaisee syötöt kun ahdot n.2.5 ylittyy. Autona passat -98 110hv
- sitten
jhh77 kirjoitti:
mulla oli turbonsiivet jumissa ja turbo täytyi vaihtaa.. ei laske ahtoja vaan kone katkaisee syötöt kun ahdot n.2.5 ylittyy. Autona passat -98 110hv
se ilmamassamittari.
- ahdot
sitten kirjoitti:
se ilmamassamittari.
saman oireen tekee ahtopaineen säätö venttiili tai solenoidiko se oli. Ahdot kun karkaa liian ylös tietokone vetää moottorin suojat päälle eli vikasietotilaan. Suojat nollautuvat kun käynnistät auton uudelleen. Osa maksoi muistaakseni passattiin joku 55€ eli kannattaa sieltä aloittaa vian etsintä. On kuulemma aika yleinen vika.
- elpaso
ahdot kirjoitti:
saman oireen tekee ahtopaineen säätö venttiili tai solenoidiko se oli. Ahdot kun karkaa liian ylös tietokone vetää moottorin suojat päälle eli vikasietotilaan. Suojat nollautuvat kun käynnistät auton uudelleen. Osa maksoi muistaakseni passattiin joku 55€ eli kannattaa sieltä aloittaa vian etsintä. On kuulemma aika yleinen vika.
moi mulla oli audi a6 sama vika siel oli mangeettiventtiili rikki maksaa noin 75 egee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437