Kyseessä A4 1.9 tdi -97. Kiihdytin reippaasti ja auto alkoi nykimään 3500 rpm:n kohdalla ja vähän ajan päästä kiihtyvyys oli sdi:n luokkaa. Virran katkaisun jälkeen tehot palasivat, tätä tapahtui muutaman kerran, ja ajettuani vähän aikaa korkeammilla kierroksilla vika hävisi kokonaan. Pers tuntumalla sanoisin, että kulutus on noussut viimeaikoina. Mikäli kyseessä ilmamassamittari vika ei katoaisi vai katoaisko?
tehot hukassa
5
1732
Vastaukset
uudemmissa VW transportteteissa ollu samantyyppisiä vikoja. En tiedä mikä vika se on mutta kerroimpa kumminkin.
- jhh77
mulla oli turbonsiivet jumissa ja turbo täytyi vaihtaa.. ei laske ahtoja vaan kone katkaisee syötöt kun ahdot n.2.5 ylittyy. Autona passat -98 110hv
- sitten
jhh77 kirjoitti:
mulla oli turbonsiivet jumissa ja turbo täytyi vaihtaa.. ei laske ahtoja vaan kone katkaisee syötöt kun ahdot n.2.5 ylittyy. Autona passat -98 110hv
se ilmamassamittari.
- ahdot
sitten kirjoitti:
se ilmamassamittari.
saman oireen tekee ahtopaineen säätö venttiili tai solenoidiko se oli. Ahdot kun karkaa liian ylös tietokone vetää moottorin suojat päälle eli vikasietotilaan. Suojat nollautuvat kun käynnistät auton uudelleen. Osa maksoi muistaakseni passattiin joku 55€ eli kannattaa sieltä aloittaa vian etsintä. On kuulemma aika yleinen vika.
- elpaso
ahdot kirjoitti:
saman oireen tekee ahtopaineen säätö venttiili tai solenoidiko se oli. Ahdot kun karkaa liian ylös tietokone vetää moottorin suojat päälle eli vikasietotilaan. Suojat nollautuvat kun käynnistät auton uudelleen. Osa maksoi muistaakseni passattiin joku 55€ eli kannattaa sieltä aloittaa vian etsintä. On kuulemma aika yleinen vika.
moi mulla oli audi a6 sama vika siel oli mangeettiventtiili rikki maksaa noin 75 egee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079083
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666635Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345631Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665273- 553571
- 503405
- 513182
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko553027- 562972