Ihminen joka ajaa paljon, joka haluaa nauttia ajamisesta. vaihtoehtOJA ei ole kuin yksi. JENKKIAUTO muut vehkeet on tarkoitettu paikasta toiseen siirtymiseen .
Osta jenkki jos on varaa
7
1624
Vastaukset
kyllä on, mutta en varmana osta jenkkiautoa elleivät opi tekemään kunnollisia. Pienimpiäkään merkkejä sellaisesta ei ole näkyvissä. Ei ihme, että myynti laskee jatkuvasti.
- jupiter
sellaista se elämä on hyviä jatkoja
- ----------
Itselleni kelpaa vain Mersu. Jenkitkin voisivat ottaa Mersusta mallia.
- ja hah
On kokemusta mersuista ja ovat aina hajalla ja varaosat ovat aivan sairaan kalliita.
- ........
olla manne?
- -----------
........ kirjoitti:
olla manne?
Ei ole koskaan tullut oltua manne, niin en ole nytkään. Ja mitä tulee Mersun varaosien hintaan, niin eikös aiheen aloitus ollut "jos on varaa"?
- ^^^^^^^^^^
Itse olen viimeiset n.10 vuotta ajellut pääosin amerikkalaisilla autoilla.
Jostain syystä (mikä lie mielenhäiriöä) viime keväänä vaihdoin 18tkm ajettuun -04 mallin mersuun.
Nyt kun olen tällä ritsalla ajanut 10kk ja 25000 pitkää kilometriä, en keksi yhtäkään asiaa, mistä amerikkalaisten pitäisi ottaa mallia ainakaan mersusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222317
- 871423
- 1161218
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18919Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249841- 52832
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil205819Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo17802- 34765