Hyvä hitsausmaski,

merkki ja alli?

Jos täällä on joku ammattihitsuri, kertokaa tosihyvä hitsausmaski (ei-automaattinen) ja mistä saa?

16

18231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastajan

mielipide:

Euromaski on hyvä, siinä on kasvot kokonaan peittävä pleksi esim. rälläköimiseen ja sen päällä kapeampi tummennettu visiiri, jonka reunan alta on helppo kurkkia saumaa aloittaessa. Alkuperäinen visiiri oli tosin liian vaalea MIG-hitsaukseen, mutta niitä saa eri tummuuksia. Rautakaupat myy, olikohan jotain 80 egee. Olin menossa ostamaan automaattista, mutta niissä on tosi pienet katseluaukot ja päädyin tähän euromaskiin. Olen ollut tosi tyytyväinen aikaisempiin perusmaskeihin verrattuna. Perusmallilla tarvitaan joko toista kättä tai sitten kipeytyy niska kun heittää kuuppaa alas päätä heilauttamalla.

• jallu

Pilteman tuote 17-805 Se on sama potta kun Wurt joka makso markka-aikana 400mk. Nyt Pilteman merkillä 24.90€ Luukun saa raotettua alareunasta reilun sentin auki ja siitä on hyvä vilkasta päätä käntämällä ilman että tarvii nostaa koko koppaa tai avata luukkua kokonaan. Euro-koppa on vähä tyyris harrastajalle ja jos ammatiks tekee ni eiköhän mene firman tilille.

• merkki ja malli?

Nimittäin siiträ, että on tasan tarkkaan sama kuin Wurthin malli, jonka mainitsit?
        Jostain syystä on ennakkoluuloja Bilteman tuotteisiin.

Tuo eurokoppa mainittiin tuossa myös.

Tuota noin.
        Jos ei hinnasta väliä, niin kumman noista kahdesta ottaisit itse?
        Mikä tuon eurokopan toimintasysteemi nyt olikaan, joku automaattinen?

• merkki ja malli?
        merkki ja malli? kirjoitti:

Nimittäin siiträ, että on tasan tarkkaan sama kuin Wurthin malli, jonka mainitsit?

Tuota noin.

Sehän oli tuossa aiemmassa ja netistä löytyi lisää.

• jallu
        merkki ja malli? kirjoitti:

Tuota noin.

Ei se wurtti ite mitään tee se ostaa sieltä mistä halvalla saa, ihan niinku piilteemakin. Jotku tavarat pirun hyviä toiset kehnompia ja pätee molempiin kauppoihin.

• invertterillä koe ajettu

Ostin Kemppi Beta 90 maskin näkökenttä 90*110mm hinta oli 44eur,muotoilin maskia itse nyt on kevyempi ja sulavamman näköinen suojaa paremmin kuin kempin perinteinen malli sekä on iso ikkuna.

kyseiseen maskiin saa halutessaan automaatti tummennuksen koska luukkusarja on vaihdettavissa(irroitettava)

• Henkka

Mistä saa tuohon hintaan Beta 90 maskia??

• SR83

mina teen mailman parasta hitsaushuppua jossa on raitisilma kytkenta nimike SR83
      OIKIA NOMERO HO3-0512 SUNDSTRØM
      MINUN KOTISIVUT OVAT www.skinnservice.no
      myøs albatross lempaalassa on uusi 7000sarjan hyvat maskit

• hitsari

löytyy tuolta: www.safemaster.fi niillä on myös laaja jälleenmyyjäverkko

• Hitsausmaski

• ammattihitsaaja
    • apua löytyy

Moi
      Täältä Tervolastahan se löytyy jos tarvitset käytännöllistä ja todella suojaavaa
      maskia. Kyseinen maski on ylivoimainen ja soveltuu erityisesti raskaaseen
      teollisuushitsaukseen mutta myös kevyempään hitsaukseen. Suojaa täydellisesti ja toimii paineilmaverkossa. Voit soittaa minulle puh,
      040-5619031 mikäli tarvitset lisäinformaatiota.

• rätti päähän

Burgha on paras.

• se on paras

Ihan ylivertainen hitsausmaski on tietenkin Ares etenkin jos arvostaa terveyttään http://www.ontwm.fi/

• KORVATPUNOTTAA

euro maskissa palaa korvat käytettävä huppua jos paljon hitsaa kokemusta on ja muutenkin kevyeen käyttöön.

• TAISTO1

itse olen tehnyt sen paras huppu tervelliseen hitsaukseen.puhdistettu paine ilma
      CA 83 CLEAN AIR
      WWW.ONTWM.COM TAI WWW.SKINNSERVICE.NO
      Sæhkøpostia . [email protected] TAISTO EISALA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 81
      5047
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4869
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4268
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3058
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2699
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2596
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2247
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2221
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe