Olen 160Cm pitkä ja olen hankkimassa lautaa. Minkä pituinen sen pitää olla?
Minkä kokoinen lauta?
6
1184
Vastaukset
- on hyvä
kulkee hyvin ja on suuntavakaa. osta lisäx sumutorvi jolla varottelet edellälaskijoita etteivät jää alle kun päästät menemään. Kouruun tämä mitta ei käy.
- keijo
miten on paippiin ja parkkiin ? Voiks vetää himmeet siivuu ?
- Ebba
Luuletko olevasi hauska??? Jos luulet, niin mäkeen menee luulosi. Mee lautoinesi niin pitkälle kuin pippuri kasvaa! Vai onko nää keskustelupalsstat ihan oikeasti tämmöisiä, että voidaan tössiä näin ihan asialliset kysymykset?
- rose
Laudan pitäisi olla suunnilleen laukaan-nenään, mutta jotkut laudat on painon mukaan.
mul on ylähuuleen.
- AUTAm
saako lauta olla yhtä pitkä kuin minä olen itse 155 ja lautani 155
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724118
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573803Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522344Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991616
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551593- 481582
- 571453