Minun pitäisi ja haluaisin elää täysillä, pitää hauskaa, nähdä kavereita. Kun täytän 18, haluaisin mennä juhlimaan kavereideni kanssa baariin/clubille bilettämään. Mutta mikä onkaan masentavampaa kuin olla yksin parhaassa iässä, ja kohta onkin jo keski-ikäinen.
Minulla on kyllä yksi tutustumisvaiheessa oleva ystävyyssuhde meneillään. Ollaan käyty kahvilla ym. Hänellä on kavereita ja hän kyseleekin usein että kenen kanssa yleensä liikun ym. Mitä siihen kehtaa vastata?? Vähän pitää valehdella että "juu olin minäkin tapaamassa kavereita viikonloppuna...". Haluaisin pyytää häntä mukaani baariin 18-vuotispäivänä, mutta hän varmaan ihmettelisi että eikö mulla muita kavereita ole...kun ei edes tunneta vielä hyvin...ja ihmettelee varmasti kun kukaan ei kuitenkaan soita mulle sinä iltana, tai en nää muita kavereita...
18v-synttärinä yksin
17
5579
Vastaukset
- alone rider....
Ei muutakon pyydät rohkeasti uutta tuttavuutta mukaan baariin!:)
Voithan sanoa, että sä et just tänä iltana jaksa sun kamuja (sanot vaikka että hormoonit:) ), että kivempi juhlistaa synttäreitä uuden tuttavuuden kanssa;))) sitä tied mitä jännää tulee... :)
Ja voithan sanoa myös että olet juhlistanut kavereiden kanssa vaikka viikolla tai jotain...
mutta älä jää nyhjöttämään , jos ei muuta niin menkää ihmeessä vaikka vain kahville uuden tuttavuuden kanssa:)
Mutta ei 18 vuotias ole vielä lähelläkään keski-ikää! Ei muutakun rupeat hakeen lisää kavereita ihan mistä mieleen sattuu niin niitä alkaa kertymään!
ja hyvää ja ikimuistoista syntymäpäivää omasta puolestani ja elämä jatkuu !!!!!!!!!!!
:))))) - ...
Mulla jäi 18-vuotissynttärit viettämättä, kun ei ole/ollut kavereita.Pian onkin sitten 19-vuotissynttäri. Neki jää varmaan viettämättä. Todellakin mieli tekis bilettää ja tehdä kaikkea muuta mukavaa, mutta kun ei vain yksin oikein pysty.
Se muuten on kanssa tosi, ettei kehtaa muille sanoa kuinka yksin sitä onkaan, vaan tulee aina heitettyä joku valkoinen valhe.- SaD
Mulla vähän sama tilanne yhen (ja varmaankin ainoan)kaverin kans jolla itellään on kavereita. Sit se saattaa kysyy,et ootsää aina vaan kotona?!
Vastaa siihen sitte. Een.. Kyllähän se hävettää.
Ja synttäreitä en koskaan muista juhlineeni biletellen. vaikka oon itekin vast 21. Halukkuutta olis kyllä riittänyt. mutta kavereita ei. että ei kai sitä voi väkisinkään ketään ystäväkseen pakottaa.. - muistelee
SaD kirjoitti:
Mulla vähän sama tilanne yhen (ja varmaankin ainoan)kaverin kans jolla itellään on kavereita. Sit se saattaa kysyy,et ootsää aina vaan kotona?!
Vastaa siihen sitte. Een.. Kyllähän se hävettää.
Ja synttäreitä en koskaan muista juhlineeni biletellen. vaikka oon itekin vast 21. Halukkuutta olis kyllä riittänyt. mutta kavereita ei. että ei kai sitä voi väkisinkään ketään ystäväkseen pakottaa..Itsekin olin yksinäinen nuorena. Tuli sitten uusivuosi ja päätin etten jää sitä yksin viettämään. Lähdin diskoon yksin ja huomasin ikäiseni tytön myös yksinään. Rohkenin mennä kysymään, että onko hän yksin myös. Hän oli ja minä sain ystävän. Olemme olleet ystäviä jo 30- vuotta ja hän on ensimmäisen lapseni kummi. Rohkeesti vaan ottamaan toisiin yksinäisiin yhteyttä. Netti yhteys helpottaa kummasti löytämään toisia yksinäisiä ja heitä on paljon.
- kotirotta
muistelee kirjoitti:
Itsekin olin yksinäinen nuorena. Tuli sitten uusivuosi ja päätin etten jää sitä yksin viettämään. Lähdin diskoon yksin ja huomasin ikäiseni tytön myös yksinään. Rohkenin mennä kysymään, että onko hän yksin myös. Hän oli ja minä sain ystävän. Olemme olleet ystäviä jo 30- vuotta ja hän on ensimmäisen lapseni kummi. Rohkeesti vaan ottamaan toisiin yksinäisiin yhteyttä. Netti yhteys helpottaa kummasti löytämään toisia yksinäisiä ja heitä on paljon.
Minä olen viimeksi viettänyt synttäreitäni varmaan 11-vuotiaana. Saan onnittelut yhdeltä ystävältäni ja siinä se. En kyllä pahemmin välitäkään juhlia synttäreitä millään tavoin. Nuorena yksinäisyys tuntuu hävettävältä, kaikilla nuorillahan nyt kavereita on ja tykkäävät jossain käydä!
Olen pari kertaa käynyt baarissa sen yhden ystäväni enkä oikeastaan nauttinut siitä yhtään. Nyt en enää välitä että olen uudetvuodet, juhannukset, vaput ym. kotona istumassa telkkarin ääressä koska baarissakaan ei olisi mukavaa. Joskus unelmoin että olisi vähän enemmän ystäviä, vaikka pari lisää, joiden kanssa voisi vaikka kokoontua jonkun luokse istumaan mutta mitäpä tuosta. Ei ole kun ei ole. - neilikka
Mäkin vietin 18-vuotis synttäreitä kotona vanhempien kanssa. Tulin töistä kotiin ja sit söin äiti ja iskän kanssa täytekakkua. Juu, oli tosi kivaa.
Mä muistan kanssa hyvin ton, ettei kehdannut myöntää ettei ole ollut missään. Ei yksinkertaisesti vain voinut sanoa ettei mulla ole kavereita. Vieläkin mua ärsyttää se, että kaikki luulee (muut), että kaikilla on kavereita, siis toi sana on aina monikossa, miksi? Mä olisin ollut enemmän kuin tyytyväinen edes yhteen. En vieläkään tiedä miksi häpesin yksinäisyyttäni niin paljon.
- Hiljainen tyttönen
Enmpä se minäkään juhlinut syntymäpäiviäni 18 vuotiaana, kun ei ollut kavereita. Tuttuja korkeintaan, joita ei en kuitenkaan olisi kehdannut pyytää messiin. Toki en koskaan ole ollut semmonen, joka haluaisi olla parrasvaloissa... Mutta hävettäähän se, että ihminen parhaassa iässä istuu kotona, kun muut menee. Olen minä muutaman kerran yksin bilettänyt, ei kovin hauskaa, varsinkin kun ei osaa ottaa kontaktia muihin. Ja siinä sitten toiset töllää, kun ei jaksa koko aikaa olla tanssilattialla.
Mutta toivoa on! Minä lähdin kotoa lukiosta päästyäni etelään opiskelemaan, solukämppään. Jaoin ja siis jaan edelleen kämppäni kahden muun kanssa. Jännitti kamalasti koko homma, mutta kas kummaa, löysin pari ihanaa bestistä. Minä sulkeutunut ja hiljainen ihminen aloin avautumaan ja puhumaan, eli olen jo melkein normaali :P (Olen pelinarkomaani, tietokoneen orja)
Eli minä suosittelen hyppyä tuntemattomaan! Eli lähdet vaan menemään tuttavasi kanssa. Teette jotain repäisevää (= tyhmää :))- Anonyymi
Oot nyt 33 vuotias terveisin nyt 18v yksinäinen
- juntti
No joo, yhdet synttärit nyt menee, mutta kun joka ainoa on mennyt ohi ilman että kukaan (no joo porukat muistaa) huomaisi edes asiaa, syntymä/nimi ynnä muut paskapäivät kannattaa unohtaa, sillä niistä ei tule kuin vihaiseksi.
- joku vaan
Kyllä täällä on masentavia juttuja :( ei voi syyttää. Itekin oon yhtä paskasessa jamassa. Ei oo ku jotain tuttuja in real life joita ei näe ikinä ja osa ei tunnu välittävän paskaakaan mitä tunnen ja ajattelen (tai kuka olen). Kyllä olen huomauttanut asiasta mutta ei tule kuin änkytystä tai ei mitään vastausta (tai nokkela puheenaiheenvaihto)
Synttärit ym. on vaan päiviä vuodessa. Ei niistä tartte sen enempää välittää. - juntti
joku vaan kirjoitti:
Kyllä täällä on masentavia juttuja :( ei voi syyttää. Itekin oon yhtä paskasessa jamassa. Ei oo ku jotain tuttuja in real life joita ei näe ikinä ja osa ei tunnu välittävän paskaakaan mitä tunnen ja ajattelen (tai kuka olen). Kyllä olen huomauttanut asiasta mutta ei tule kuin änkytystä tai ei mitään vastausta (tai nokkela puheenaiheenvaihto)
Synttärit ym. on vaan päiviä vuodessa. Ei niistä tartte sen enempää välittää.Kyllähän ne aika hyvin unholaan painuvat, mikäs siinä on itse juhlistaessa, pitää omaa lomaa töistä ja ottaa ihan iisisti itsekseen. Siinä on vain se seikka että tuntuu ikään kuin elämä valuisi hukkaan, jää jostain paitsi.
Tai en tiedä, kavereilta olen kuullut ja televisiosta nähnyt että joskus ihmiset saattavat kokoontua pitämään keskenään hauskaa, onkohan se oikeasti totta?
- alaikäinen:D:D
kunhan ite eka kans täyttäsin 18..ens vuonna sit
- Anonyymi
Kiva kun muistit 2006 alotuksen.
Olihan niitä ennen ihania synttäreitä, Jouluja.
Minä olen nykyään täysin hiljentyneenä omissa oloissani.
. - Anonyymi
Ikä 54. Joskus 10v oli synttärit ja kakku viimeks. Sen jälkee ei kukaa ole muistanu. Muitten synttäreit kyllä järjestäny. En voi sanoa ettei asia tuntuisi pahalta. Koko elämä niin surullista. Vaikkei valittaa saisi mutta jos ny ees tänne saa sanoa mitä oikeesti tuntee.
- Anonyymi
Sama ongelma täälläkin nyt näin 17v myöhemmin T. kohta 18v synttäreitä viettävä 05 tyttö :)
- Anonyymi
Itekkin 05 ja täytän parin kuukauden päästä. Nuorempana aina mietin kuinka kivaa ois sit viettää synttäreitä kaveriporukan kanssa. Mutta eipä mulla oo ku 1 ystävä (joka on todella tärkeä ja oon hänestä kiitollinen), muttakun sekään ei minnekään baariin halua lähteä. Ja ku en tosiaan synttäreinä ois mitää muuta halunnu tehä ku juoda kavereiden kanssa ni ei nyt mitään hajua mitä sitte teen...
- Anonyymi
Sama homma.. Pari päivän päästä 18, juuri sopivasti Torstaina, Perjantaina olis vielä vapaapäivä koulusta, kavereita ei juuri ole, ja ainut kaveri päätti lähteä norjaan just sinäpäivänä kun täytän 18... Mitä teen yksin? Asun sen verran kaukana baareista yms, että yksin ei viitsi lähteä, minulla on vaikeuksia tutustua uusiin ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133748Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283048Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2772847Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51955- 2261544
- 751271
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk41181Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1771163Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41061Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321035