Radion koodin syöttö

Koodi kyllä on

Miten Voyagerin -97 radion koodi syötetään niin että soitin sen hyväksyy ?
Numero on kyllä tiedossa, code tekstin jälkeen miten tulee toimia ?

13

6289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain sen koodin

      Eli, avaa radio jolloin ilmestyy teksti code. Naputtele nelinumeroinen koodinumero radion pikavalinta-asemanapeista (1-6) ja se soi saman tien.

      • Koodi kyllä on

        Repeat ilmestyy näyttöön ja kun koodin antaa uudestaan kolmannen kerran jälkeen taas tilaan Wait 2h...

        Onkos siinä perää kuulin jostan virta 2 X päälle ja pois ennenkuin syöttää koodin ?


    • Ukonturjake

      toimia juuri niin, että sen Code-tekstin tullessa naputellaan koodi ja radio lähtee välittömästi toimimaan. Kuulostaa siltä kuin sinulla ei olisi oikeaa koodia?

      • tietäjä9

        juu,näin on


      • Kokemusta on

        Kyllä Ukonturjake puhuu asiaa se väärän koodin suhteen. Jos on oikea koodi niin kyllä aukee annetuilla ohjeilla. Oisko sitten soitin vaihdettu ja alkuperäinen koodi ei päde...


    • kuten aiemmin

      kerroin, eli niistä napeista niin älä yritä väkisin toistaa väärää koodia ettei mene juntturaan koko paska! Silloin sitä ei avaa pirukaan. Jos oot just ostanut sen käytettynä niin anna liikkeen avata se. Sen kuuluu toimia! Jos oot hukannu itse koodin niin mahdollisesti Aro-Yhtymä saa alustanumerolla sulle oikean koodin. Maksaa muistaakseni 15 egeä.

      • joojoo

        Oletteko koskaan kuulleet merkkikorjaamosta nimeltään Autokeskus. Minulla oli sama ongelma, kysyin Autokeskuksesta ja sieltä minulle kerrottiin oikea koodi ja näpyttelyohjeet. Miksi kysyä asioita hevosmiesten tietotoimistolta, jos oikeaa tietoa saa asiantuntijoilta ja ihan ilmaiseksi.


      • rrreipass
        joojoo kirjoitti:

        Oletteko koskaan kuulleet merkkikorjaamosta nimeltään Autokeskus. Minulla oli sama ongelma, kysyin Autokeskuksesta ja sieltä minulle kerrottiin oikea koodi ja näpyttelyohjeet. Miksi kysyä asioita hevosmiesten tietotoimistolta, jos oikeaa tietoa saa asiantuntijoilta ja ihan ilmaiseksi.

        Voihan se olla niinkin että soitin on vaihtunut ja rungonnumero ei enää auta asiassa. Omassa voikussa soitinkin oli vaihdettu Navi /CD /Radio versioon ja siihen ei sitten edes suuuri ja mahtava autokeskus voinut auttaa (tarjosivat kyllä koodia mutta eihän se toiminut). Piti ottaa se radion (becker) sarjanumero ylös ja selvittää asia valmistajan kautta (joka veloitti tuon 20€)


      • toveri
        joojoo kirjoitti:

        Oletteko koskaan kuulleet merkkikorjaamosta nimeltään Autokeskus. Minulla oli sama ongelma, kysyin Autokeskuksesta ja sieltä minulle kerrottiin oikea koodi ja näpyttelyohjeet. Miksi kysyä asioita hevosmiesten tietotoimistolta, jos oikeaa tietoa saa asiantuntijoilta ja ihan ilmaiseksi.

        ensimmäinen vastasi jo oikein.Ei siinä todellakaan pitäisi olla muuta kuin näppäilee numeronäppäimillä coodin ja laitteen pitäisi herätä henkiin.Mulla itselläni vaihdettiin 2kertaa akkua ja toisen kerran näppäilin coodin ajaessa!


      • Anonyymi
        toveri kirjoitti:

        ensimmäinen vastasi jo oikein.Ei siinä todellakaan pitäisi olla muuta kuin näppäilee numeronäppäimillä coodin ja laitteen pitäisi herätä henkiin.Mulla itselläni vaihdettiin 2kertaa akkua ja toisen kerran näppäilin coodin ajaessa!

        Miten saan Serbing alkuperäinen soitin sen koodin? Kiitos


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sama puute täälläkin. Tarvis koodin, mutta Autokeskus vastasi, että heiltä ei enää saa.

      • Anonyymi

        Kerro oletko saanut koodin ja mistä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2442
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      336
      1568
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      89
      985
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      180
      811
    8. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe