mercuryn viimeiset elinpäivät

holiday85

miltä fredie näyttiaivan ennen kuoleemaansa.. löytyisikö tällaista osoitetta/linkkiä jostain.. please..??

15

2848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sammy who was low

Jossain vanhassa suosikissa olen nähnyt kuvan hänestä paria päivää ennen kuolemaansa. Hän istui pyörätuolissa ja oli kuin luuta ja nahkaa. Täytyy katsoa jos kuva löytyisi netistä.

• holiday85

jos vaan millään löytyy ni ilmoittakaa sivu minulle. olisin hyvin kiitollinen! :)

• fairy
        holiday85 kirjoitti:

jos vaan millään löytyy ni ilmoittakaa sivu minulle. olisin hyvin kiitollinen! :)

Onko hirveän hauskaa katsoa kuvia sairaasta miehestä, joka halusi viettää juuri nuo viimeiset hetkensä yksityisesti, ilman julkisuuskohuja yms. En usko, että Freddie tahtoo ihmisten muistavan hänet heikkona ja sairaana, vaan sinä miehenä joka loi mahtavaa musiikkia ja teki hätkähdyttävän upeita esiintymisiä.

kiitos.

• holiday85
        fairy kirjoitti:

Onko hirveän hauskaa katsoa kuvia sairaasta miehestä, joka halusi viettää juuri nuo viimeiset hetkensä yksityisesti, ilman julkisuuskohuja yms. En usko, että Freddie tahtoo ihmisten muistavan hänet heikkona ja sairaana, vaan sinä miehenä joka loi mahtavaa musiikkia ja teki hätkähdyttävän upeita esiintymisiä.

kiitos.

ei mutta kun minä teen projektia mercurysta ja haluan saada kaiken materiaalin ja kuvan siitä miehestä!!!!!!!!!!! ja olen todellakin ikuinen queen fani ja en ikinä ajattelisi mitään pahaa Queenista!!

• Sammy who was low
        holiday85 kirjoitti:

ei mutta kun minä teen projektia mercurysta ja haluan saada kaiken materiaalin ja kuvan siitä miehestä!!!!!!!!!!! ja olen todellakin ikuinen queen fani ja en ikinä ajattelisi mitään pahaa Queenista!!

http://www.geocities.com/cazza_1.rm/freddie/Freddieslastphoto.jpg

Kuvassa on viimeinen otos These Are The Days Of Our Lifes-videosta, joka tehtiin muutamaa viikkoa ennen Freddien lähtöä. Se ei ollut se kuva, josta minä puhuin, tuossa hän vielä pysyi jotenkuten pystyssä mutta sairaalta hän kyllä näyttää.

Hänen päänsä on siihen kuvaan verrattuna suhtkoht samanlainen, mutta keho tosiaan oli aivan mitäänsanomaton...

• holiday85
        Sammy who was low kirjoitti:

Kuvassa on viimeinen otos These Are The Days Of Our Lifes-videosta, joka tehtiin muutamaa viikkoa ennen Freddien lähtöä. Se ei ollut se kuva, josta minä puhuin, tuossa hän vielä pysyi jotenkuten pystyssä mutta sairaalta hän kyllä näyttää.

Hänen päänsä on siihen kuvaan verrattuna suhtkoht samanlainen, mutta keho tosiaan oli aivan mitäänsanomaton...

joo se on viimeinen kuva minkä mä oon nähnyt freddiestä.. mut se eli viel pari vko sen jälkeen ja haluaisin siltä ajalta jotain kuvia.. yksikin riittäisi.

• Sammy who was low
        holiday85 kirjoitti:

joo se on viimeinen kuva minkä mä oon nähnyt freddiestä.. mut se eli viel pari vko sen jälkeen ja haluaisin siltä ajalta jotain kuvia.. yksikin riittäisi.

Netistä en löytänyt sitä kuvaa millään hakusanalla. Ehkä joku muu minua hieman älykkäämpi voisi yrittää.

Yksi vaihtoehto tietysti on, että soitat Suosikin toimitukseen ja kysyt apua sieltä.

• Soul Brother

These Are The Days Of Our Lives -video on kuvattu toukokuussa '91 eli lähes puoli vuotta ennen Freddien kuolemaa. Pari viikkoa ennen kuolemaansa Freddie tuskin pysyi enää tolpillaan puhumattakaan, että olisi voinut filmata.

Viimeiset lauluosuudet (Mother Love) Freddie lauloi lokakuussa eli vain reilu kuukausi ennen kuolemaansa. Sen jälkeen hän ei enää jaksanut tulla studiolle. Nuo viimeiset levytykset on kyllä uskomatonta kuunneltavaa. Kun miettii, missä kunnossa Freddie oli, on vaikea uskoa, että ääni on yhä tallella.

Ja sitten noista kuvista: The Sun julkaisi etusivullaan (keväällä '91) ne hirvittävät kuvat luurangonlaihasta Freddiestä. Sairasta ja sensaationhakuista, kuten The Sunin toiminta yleensäkin. Nuo kuvat kyllä varmaan löytyy netistäkin, jos joku nyt välttämättä niitä haluaa nähdä.

• holiday85
        Soul Brother kirjoitti:

These Are The Days Of Our Lives -video on kuvattu toukokuussa '91 eli lähes puoli vuotta ennen Freddien kuolemaa. Pari viikkoa ennen kuolemaansa Freddie tuskin pysyi enää tolpillaan puhumattakaan, että olisi voinut filmata.

Viimeiset lauluosuudet (Mother Love) Freddie lauloi lokakuussa eli vain reilu kuukausi ennen kuolemaansa. Sen jälkeen hän ei enää jaksanut tulla studiolle. Nuo viimeiset levytykset on kyllä uskomatonta kuunneltavaa. Kun miettii, missä kunnossa Freddie oli, on vaikea uskoa, että ääni on yhä tallella.

Ja sitten noista kuvista: The Sun julkaisi etusivullaan (keväällä '91) ne hirvittävät kuvat luurangonlaihasta Freddiestä. Sairasta ja sensaationhakuista, kuten The Sunin toiminta yleensäkin. Nuo kuvat kyllä varmaan löytyy netistäkin, jos joku nyt välttämättä niitä haluaa nähdä.

joku antaa vihjeen mikä on the sun lehden osoite?? sieltä niitä kuvia voisi löytyä..

• Maggie Mae
        Soul Brother kirjoitti:

"The Sun julkaisi etusivullaan (keväällä '91) ne hirvittävät kuvat luurangonlaihasta Freddiestä"

The Sun on aikaansa edellä: heillä on ollut käytössään aikakone kun ovat keväällä '91 julkaisseet marraskuussa '91 otettuja kuvia :D

• Sammy who was low

... on juuri se jota tarkoitinkin.

• Karrrrrrrrrpela

Toi kuva on kylläkin vuodelta 1990.

• Sammy who was low
        Karrrrrrrrrpela kirjoitti:

Toi kuva on kylläkin vuodelta 1990.

Early 90s tarkoittaa 90-luvun alussa, ei välttämättä vuonna 1990.

• Singer of Songs

Early 90s tarkoittaa 90-luvun alussa, ei välttämättä vuonna 1990.

ole vuodelta 1990, itse asiassa Freddien viimeisestä julkisesta esiintymisestä, Brit Awardsissa. Gaalan jälkeen vietettiin kait Freddien syntymäpäiväjuhlia, ja niistä juhlista on kuvia jossa Freddie poseeraa mm. Liza Minellin sekä Queenin muiden jäsenten kanssa. Ei siis mitkään pippalot vaan hillityt juhlat.

http://www.queenzone.com/multimedia/pictures/images/Freddie_Mercury/5820028455.jpg

http://ak.static.dailymotion.com/dyn/preview/160x120/1304640.jpg

http://gui207.unblog.fr/files/2007/02/britawards9102.jpg

http://www.mercuryparadise.com/images/1990-20yearsQueen1.jpg

viimeinen kuva kotipihallaan
        http://www.mercuryparadise.com/images/frlast.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe