Löysin sattumalta työkohteeni vintiltä ranskalaisen kirjekuoren joka oli sinetöity mutta ikäänkuin väärältä puolelta avattu..
Postimerkki oli muka tai ainakin vuosiluku näkyi selvästi 1700 luvun alusta.
Voiko merkki tahi kuori olla arvokas?
ONKO ARVOA
VINTTI
1
761
Vastaukset
- ememem
Maailman ensimmäinen postimerkki on julkaistu v.1840 joten vuosiluvusta ei voi olla kyse.Vaikuttaa kuitenkin senverran milenkiintoiselta että että ota asiasta selvää esim.postimerkkiliikkeestä tai pm-kerhosta.Useimmalla isommalla paikkakunnalla toimii Suomen Filatelistiliittoon kuuluva kerho josta saa tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716