20.02.2006 pimeä

Suhoi

Aurinkoisia kesäöitä odotellessa

11

731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papio

Onneksi nuo päivät ovat aurinkoisempia ja ennenkaikkea pitempiä kuin pari kuukautta sitten. Selvin päin menee tämäkin tervetullut maanantai. Jostain syystä pidän maanantaista ja arkipäivistä yleensäkin enemmän kuin pyhäpäivistä.

• Viinietikka

minulle taas on jäänyt maanantait kauhulla mieleen. Silloin oli usein krapulapäivä ja töissä paha olla.
        Viikonloput tänään ovat aivan ihania. Lauantai-iltana on jo hiljentymisen aika sunnuntaita varten, jolloin kuullaan sanaa ja käydään ryhmässä, syödään hyvin ja vietetään aikaa lueskellen ja leväten. Illalla sitten mukava iltalenkki ja siinä se on. Ilman hulluja toilailuja ja karmeaa krapulaa pelkotiloineen ja itseinhoineen.

Ja niin se taas pyörähti työelämäkin käyntiin minun osaltani ja yritän muistaa valvoa jaksamistani, ettei käy niin kuin syksyllä minulle kävi!
        Valoisaa päivää kaikille palstalaisille toivottelee viinietikka

• Maanantai, talvi alkaa jo tympiin.

• Joka välissä saa olla lumitöissä ku jatkuvasti sataa lunta.!Mutta minkäs sille voi että on syntynyt tänne "kylmään pohjolaan".!

Pääasia että saa olla raittiina.Tämäkin päivän olen ilman viinaksia.

• aahoohoo

se on pimeetä tuolla kellon lyömällä vaan kesäkuussa klo neljän herääminen on ylellistä. Sillon tuntee olevansa oikein erityisasemassa kun virkistelee yhtäaikaa auringon kanssa.

Vaan mikä kumman ihmiskato tässä ketjussa on käyny? Hei missä te kaikki ootte?

Minä oon ainaki tässä - selvinpäin, maha täynnä pussikeittoo eikä oo yhtään hullumpi olo.

• karbidi

kaikki on telkun ääressä !!! Munkin oli pakko maksaa täs muutamat laskut ja kus kone oli vissiin viikkoon ekaa kertaa auki, ni tuli kurkattuu tänneki. Ei kerkii tän enempää, tarttee hetken perästä (5.30) heittää emäntä junalle, ku tarviin autoo päivällä. Mikäli saan sovitettuu menoni olumpialaisten aikatauluun!

Ai niin, toista kuukautta jo ilman tupakkaa, kahvia ja pamien rouskutteluki on romahtannu minimiin. Ja kirkastaki tuli otettuu vaan kerran täs välis! Kyl osaa elämä olla TOSI tylsää ilman mitään hauskaa !!!!!!!!!!!!

• paranoidi

Tipatta jatketaan.

• Systerikin

jatkanut, ilman krapulaa ja ilman humalaa.

• Mimmuli1

kyllä se kesä sieltä taas tulla tupsahtaa. Jokaisessa vuodenajassa on jotain hienoa, mutta keväästä ja alkukesästä pidän eniten. Kunhan vain tipattomuus pitäisi kesälläkin...

• Hyvin meni, kun K. Palanderi ei kaatunut, vaikka oli mutkainen latu. Raitis päivä ilmeisesti tulee tästäkin päivästä.

• Cettuz!

Raittiina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe