20.02.2006 pimeä

Suhoi

Aurinkoisia kesäöitä odotellessa

11

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papio

Onneksi nuo päivät ovat aurinkoisempia ja ennenkaikkea pitempiä kuin pari kuukautta sitten. Selvin päin menee tämäkin tervetullut maanantai. Jostain syystä pidän maanantaista ja arkipäivistä yleensäkin enemmän kuin pyhäpäivistä.

• Viinietikka

minulle taas on jäänyt maanantait kauhulla mieleen. Silloin oli usein krapulapäivä ja töissä paha olla.
        Viikonloput tänään ovat aivan ihania. Lauantai-iltana on jo hiljentymisen aika sunnuntaita varten, jolloin kuullaan sanaa ja käydään ryhmässä, syödään hyvin ja vietetään aikaa lueskellen ja leväten. Illalla sitten mukava iltalenkki ja siinä se on. Ilman hulluja toilailuja ja karmeaa krapulaa pelkotiloineen ja itseinhoineen.

Ja niin se taas pyörähti työelämäkin käyntiin minun osaltani ja yritän muistaa valvoa jaksamistani, ettei käy niin kuin syksyllä minulle kävi!
        Valoisaa päivää kaikille palstalaisille toivottelee viinietikka

• Maanantai, talvi alkaa jo tympiin.

• Joka välissä saa olla lumitöissä ku jatkuvasti sataa lunta.!Mutta minkäs sille voi että on syntynyt tänne "kylmään pohjolaan".!

Pääasia että saa olla raittiina.Tämäkin päivän olen ilman viinaksia.

• aahoohoo

se on pimeetä tuolla kellon lyömällä vaan kesäkuussa klo neljän herääminen on ylellistä. Sillon tuntee olevansa oikein erityisasemassa kun virkistelee yhtäaikaa auringon kanssa.

Vaan mikä kumman ihmiskato tässä ketjussa on käyny? Hei missä te kaikki ootte?

Minä oon ainaki tässä - selvinpäin, maha täynnä pussikeittoo eikä oo yhtään hullumpi olo.

• karbidi

kaikki on telkun ääressä !!! Munkin oli pakko maksaa täs muutamat laskut ja kus kone oli vissiin viikkoon ekaa kertaa auki, ni tuli kurkattuu tänneki. Ei kerkii tän enempää, tarttee hetken perästä (5.30) heittää emäntä junalle, ku tarviin autoo päivällä. Mikäli saan sovitettuu menoni olumpialaisten aikatauluun!

Ai niin, toista kuukautta jo ilman tupakkaa, kahvia ja pamien rouskutteluki on romahtannu minimiin. Ja kirkastaki tuli otettuu vaan kerran täs välis! Kyl osaa elämä olla TOSI tylsää ilman mitään hauskaa !!!!!!!!!!!!

• paranoidi

Tipatta jatketaan.

• Systerikin

jatkanut, ilman krapulaa ja ilman humalaa.

• Mimmuli1

kyllä se kesä sieltä taas tulla tupsahtaa. Jokaisessa vuodenajassa on jotain hienoa, mutta keväästä ja alkukesästä pidän eniten. Kunhan vain tipattomuus pitäisi kesälläkin...

• Hyvin meni, kun K. Palanderi ei kaatunut, vaikka oli mutkainen latu. Raitis päivä ilmeisesti tulee tästäkin päivästä.

• Cettuz!

Raittiina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe