kalat ja uiminen??

kala mies

Pitääkö paikkansa,että kalat ovat yleisesti huonoja uimataidoiltansa?
kertokaas miten asia on kalat omalta kohdaltanne ja mainitkaa kumpi on kyseessä,eli koiras vai naaras:)
itse olen mies ja uimataito meinaa loppua jo suihkussa käydessä:)

16

2051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmi

Nainen olen ja kalatkin vieläpä. Uida en osaa, en sitten ollenkaan, vaikka miten opettelisi. Kesäisin lasten kanssa polskuttelen ihan matalassa rannassa.

• polskis

Kalamies osaa uida vain naisten liiveihin.

• maaliskuinen

Kyllä minä osaan uida. Kokeiltu on nyt viimeksi tammikuussa. Tosin kunto on huono, mutta hienosti pysyin pinnalla.
      Kylpemistä ja vedessä makoilua rakastan!!
      vesi vanhin voitehista jne... :)

• kalat-nainen

jaahas noh mie ainakin olen uimamaisteri ja viihdyn vedessä kuin kotonani ja niin on ollut kuulemma aina.
        rakastan vettä kaikinpuolin nautittuna sisäisesti ja päällisin puolin.
        Uimassa käyn ainakin kerran viikossa ja se on parasta mitä tiedän ja olen syntynyt maaliskuun keskivaiheilla ja olen luonteeltani juurikin sellainen kuin kalat-naisista sanotaan.... että se siitä meitä on moneen junaan ja moni jää asemallekkin heh =).

• Sofia
        kalat-nainen kirjoitti:

jaahas noh mie ainakin olen uimamaisteri ja viihdyn vedessä kuin kotonani ja niin on ollut kuulemma aina.
        rakastan vettä kaikinpuolin nautittuna sisäisesti ja päällisin puolin.
        Uimassa käyn ainakin kerran viikossa ja se on parasta mitä tiedän ja olen syntynyt maaliskuun keskivaiheilla ja olen luonteeltani juurikin sellainen kuin kalat-naisista sanotaan.... että se siitä meitä on moneen junaan ja moni jää asemallekkin heh =).

tykkään uida, vaikka en niinkään paljon jaksa uida. Jonkin matkaa kummiskin.

• redsteel

Eikös sitä sanota että ui kuin kala vedessä.Itse olen ainakin erittäin hyvä uimari-tosin en pidä kylmästä vedestä.Tosin olen toisinaan myös vastarannan kiiski ja siksi saatan uida myös vastavirtaan kuten horoskooppimerkissä näkyy vastakkaiset kalat.Ai niin olen naaraspuolinen kala.

• myös kalat

Olen helmikuun lopun kalat ja rakastan uimista. Menen järveen heti kun jäät ovat lähteneet ja viime syksynä veden lämpötila oli 15 astetta kun vielä kävin uimassa. No, avantoon en mene.

• kampula

uiminen on varsin upeaa ja ympäri vuoden on mereen päästävä, oli kutuaika tai ei.
      mukavaa on myös kesällä uida päin merenselän aaltoja lämpimässä vedessä sydän pamppaillen tai aamun ja illan tyyninä hetkinä ja kuun loisteessa.

yleensä, harvoin uimahallissa käydessä pitää uida montakymmentä kertaa edestakaisin ja sitten huojuen pois, tai jos kramppi ja mineraaliepätasapaino meinaavat iskeä niin pitää maallistua liian varhain altaasta.
      t kalat, ja mies

• Kalamies

Ei natsaa mulla uiminen... osaan kyllä, mutta en pidä.

• on päästävä

Minäkin tykkään uimisesta vaikka en hyvä uimari olekkaan ja vedessä läträämisestä yleensä. Nykyään käyn avannossakin. Olen kalatnainen.

• naarasfisut

jep jep ja jep kyllä se vaan niin on että vedessä tykätään olla satoi tahi paistoi.Uimaan on opeteltu jo ennen koulun ala-asteelle menoa!!!Ja sen minkä nuoren oppii ni vanhan taitaa!!(ja hyvin)

• helmikuun fisu
        naarasfisut kirjoitti:

jep jep ja jep kyllä se vaan niin on että vedessä tykätään olla satoi tahi paistoi.Uimaan on opeteltu jo ennen koulun ala-asteelle menoa!!!Ja sen minkä nuoren oppii ni vanhan taitaa!!(ja hyvin)

yhdyn uimamaisteriin täysin!!!ihanaa uida, kylpe, plutrata, juoda ja katsella vettä=)voisin istua ja katsella vettä tuntikausia....monesti niin teen=)

• kalanainen

Uin aina kuin voin - talvella ja kesällä, veteen on päästävä, ja viihdyn parhaiten meren tai järven ääressä!

• pulipulipuli

Olen helmikuun lopun kalat (22.2.) ja olen aina viihtynyt vedessä. Minulla on hyvä taito kellua, pysyn pinnalla tosi helposti tekemättä juuri mitään.

• kala

uin kuin kala vedessä.Vesi on elementtini ja uiminen meressä on intohimoni.olen naaras kala.

• Kala-neiti

Ihanaa! Enkö olekaan ainoa uimataidoton kala-ihminen?! Vesi elementtinä kiehtoo kyllä kovasti, mutta uimataitoni turvin uskallan juuri ja juuri syyssateella pikki-riikkisen vesiputin ylittää... Ei puhettakaan, että minnekään järvelle lähtisin polskimaan. Jos vettä on yli polven, tarvitsen pelastusrenkaan ja kelluntaliivit! Ü

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe