Onneksi kuopioon tuli nyt lisää huonekalu liikkeitä. Sotkalta en enää osta mitään, jos keittiön pöydästä halkeaa jalka irti ja pöydällä ei ole ikää kahta vuottakaan niin pöytä on niin vanha, että sitä ei korvata ja käyttö on ollut väärää jos siirrät sitä siivotessa ja osat rikkoutuu kun tuki puussa on oksan kohta. Joten Sotkaa muistan mainostaa oikein kovasti!! Terveisin vaan Akille! Valitus on jo kuluttaja lautakunnassa sisällä.
Sotka
13
1668
Vastaukset
- huonoa
Osta seuraavaksi joko kunnon merkkihuonekalut tai sitten ihan puusepän tekemiä. Kestää. Itse en ostaisi Sotkaa - enää ei edes välttämättä Suomessa tehtyjäkään kuin pieni osa.
- jiitee
Niin, mutta välillä köyhän on pakko tyytyä halpaan.
- Anonyymi
Sotka velottaa suuria summia 4jalan ruuvaus 58 euroa kotiinkuljetus 4 kilometria 75 euroa. Ihan järkky hintoja näin hämeenlinnan sotkassa. En enää osta mitään sotkalta. Kotiinkuljetus pitäis olla kilometrien mukaan eikä ahneuden mukaan. Odotan vesi kielellä konkurssia. Kuka hullu tollasia hintoja maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotka velottaa suuria summia 4jalan ruuvaus 58 euroa kotiinkuljetus 4 kilometria 75 euroa. Ihan järkky hintoja näin hämeenlinnan sotkassa. En enää osta mitään sotkalta. Kotiinkuljetus pitäis olla kilometrien mukaan eikä ahneuden mukaan. Odotan vesi kielellä konkurssia. Kuka hullu tollasia hintoja maksaa
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.
- sulle
1. Huonekaluliikkeissä on joskus uudenveroisia vaihtohuonekaluja, jotka ovat merkkituotteita ja takuulla Sotkaa PAREMPIA.
Kuopion tilannetta en tunne, mutta Siilinjärvellä ainakin Kotisiilissä näin on (ottavat lähinnä itse myymiään vaihtoon).Tämä esimerkkinä - ei mainoksena.
2. Siilinjärvellä Kuuslahdessa on usein huutokauppoja. Edullisesti saat puusepän tekemiä kalusteita - jos hyvin sattuu.- Anonyymi
niin tyhmä ja perätön kommentti, koti-siili myy ainoastaan uutta tavaraa. joskus ennen ollut vaihdossa tulleita kalusteita yhdessä pienessä nurkkauksessa jossa luki muistaakseni käytettyjä ja vaihdossa tulleita huonekaluja, joita möivät lähes ilmaiseksi, kun piti saada tilaa uusille tuotteille varastoon.
kun et kerran tiedä sitä vähääkään kannattaa idiootin olla hyvin hiljaa tai nimellään kirjoittaa jos uskaltaa.
ei kannata luoda valheellista väärää kuvaa raukka.
turhan huuteliat ovat ärsyttävämpi ihmisiä. hypätkää, älkää palatko :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin tyhmä ja perätön kommentti, koti-siili myy ainoastaan uutta tavaraa. joskus ennen ollut vaihdossa tulleita kalusteita yhdessä pienessä nurkkauksessa jossa luki muistaakseni käytettyjä ja vaihdossa tulleita huonekaluja, joita möivät lähes ilmaiseksi, kun piti saada tilaa uusille tuotteille varastoon.
kun et kerran tiedä sitä vähääkään kannattaa idiootin olla hyvin hiljaa tai nimellään kirjoittaa jos uskaltaa.
ei kannata luoda valheellista väärää kuvaa raukka.
turhan huuteliat ovat ärsyttävämpi ihmisiä. hypätkää, älkää palatko :)Joku hullu jaksanut taas kaivella vanhoja viestejä esiin.
- pitäs ampua alas
Sotkan toimitusajat eivät pidä paikkaansa, lähetyksistä puuttuu osia yms. Kierrän nykyään koko liikkeen hyvin kaukkaa ja mainokset menevät heti roskiin.
Saan kyllä tavarani muualtakin ja paremmin!- inkku
taitaa suomessa olla huonekalualalla kaikissa vähittäismyymälöissä toimitusaikojen kanssa ongelmia. useassa liikkeessä, nimeltä mainitsematta, on jopa KUUKAUSIEN odottelut edessä. johtuen varmaan
rajallisesta toimittaja/valmistaja määristä. itse olen saanut sotkalta erittäin asiallista palvelua, ja tavarat jopa heti mukaan.
- kokenut
Terve
Kerroit,tyytymättömättömyytesi sotkasta ostamaasi ruokapöytää kohtaan. Ja noin 2vuotta ,sitten ostettu -jalka haljennut, kun siirsit sitä siivotessa. Tuota, kuinka ruokapöytä voi hajota jalasta, vaikka siinä olisi oksankohta -jos sinä sitä, siirtäessäsi NOSTAT ILMAAN ENSIN JA SIIRRÄT samalla. Jalat vain halkeavat ja kiinnityskohdasta osat rikkoutuu.. :) Puhuit ,vielä oksan kohdasta, pöytähän on sitten puinen, ja kestää aika paljon kovaakin käyttöä- tosin rajansa ,sillä puullakin.
Minulla on hajonnut tv-tason sokkeli, kun siirsin sitä vetämällä, kulmasta hajosi palanen..sohvasta on vääntynyt jalka..ja muutossa ,kerran kaverilla lipesi ote sohvasta kierreportaissa, niin sohvapohjaan tuli reikä,kun se kohtasi portaikon kaiteen vapaasti pudoten..
JOKAINEN oppii elämässä, kuinka toimitaan eri elämän arkitilanteissa. En minäkään ole mennyt valittamaan, joka käänteessä jotakin liikettä, ketjua, valmistajaa tai sitten yksilöiden ja nimeten jotakin myyjää, omista virheistä johtuen tulleesta "tuote" viasta.
Noin 2 vuotta ostosta !! Just. Eihän kukaan valmistaja/tavaran toimittaja ole tuotteestaan vastuussa ,niin kauan, kun sen ostaja on elossa, taikka pöytä on ostajalla hallussa - kannattaa tutustua Kuluttajasuojalakiin tarkasti, se määrittelee ja rajaa ,niin ostajan, myyjän, ja myös valmistajan vastuun tuotteesta.
Valmistajan vastuu tuossa tapauksessa ns. normaalissa tapauksessa on 6kk.
Siis kuluttaja puolella on virheolettama-6 kuukauden virheolettama. Tämä tarkoittaa sitä, että 6 kk kuluessa kaupasta tehty reklamointi antaa kuluttajalle todistustaakkaedeun virheestä. Kuluttajan ei siis 6 kk sisällä kaupasta tarvitse lähtökohtaisesti esittää mitään näyttöä siitä, oliko virhe kulutushyödykkeessä jo sen luovutushetkellä vai onko se ílmaantunut kaupan kohteeseen tämän jälkeen. Myyjä joutuu tällöin itse osoittaa myydyn tavaran olleen virheetöntä luovutushetkellä vapautuakseen kaupanvastuusta. Myyjähän ei vastaa esim. kulutustavaran luovutushetken jälkeisistä huonontumisista lain perusteella ilman erityistä takuu tms. sitoumusta.
Mainitsit ,että pöytää ei korvata- siis halusitko uuden pöydän?? toisen mallin !! Vai vanhan kuntoon, osan ilmaiseksi,- vai ihan vaan rahat takaisin??
Ruokapöytä on kulutushyödyke, ja varmasti kovassa käytössä, varsinkin perheessä, jossa on lapsia -joka päivä- luulisin. Toivottavasti saat tapaukseesi asiankuuluvan vastauksen, jotakin kautta, jotta saat sisäisen rauhan.- Nimetön
no nyt asia on kuluttaja valituslautakunnan tutkittavana. minulle olisi riittänyt kun olisin saanut uudet osat siihen pöytään.
- veronmaksaja
ja taas veronmaksajien rahoja viedään.. kiitti vaan
- Anonyymi
Kuopion sotkan palvelu oili tosi surkeaa eli oli viimeinen kerta sotkassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740