kellään? Kiinnostaisi vaihtoehtona, vaikka onhan se aika hinnakas. Lämpiääkö yhtä nopeasti kuin tavallinen sähkökiuas?
Harvian fuga vuolukivikiukaasta
11
3981
Vastaukset
- Onnellinen Helo Cava:n omis...
Siinä vasta mainio Helo kiuas, ostin Bauhausista. Uutta tyyliä ja todella pehmeät löylyt. Lämpötilan säätökin elektoninen ja kännykkä mallia. Sisällä vielä sydän kivet. Suosittelen
- Löylypeikko
Itselläni Mondexin Original ja olen kiukaaseen erittäin tyytyväinen. Näyttää Harvia apinoineen muiden hienoa ideaa, valmistusmaa kuulemma Kiina..?
- Muuramelainen
Löylypeikko kirjoitti:
Itselläni Mondexin Original ja olen kiukaaseen erittäin tyytyväinen. Näyttää Harvia apinoineen muiden hienoa ideaa, valmistusmaa kuulemma Kiina..?
Harvia on edelleen suomalainen yritys ja Kiukaat valmistetaan muuramessa! Kokemusta ei kyseisestä kiukaasta ole, mutta muutamista muista Harvian kiukaista kylläkin ja voin sanoa, että en ikinä osta minkään muun merkkistä kiuasta.
- ,mutta
Muuramelainen kirjoitti:
Harvia on edelleen suomalainen yritys ja Kiukaat valmistetaan muuramessa! Kokemusta ei kyseisestä kiukaasta ole, mutta muutamista muista Harvian kiukaista kylläkin ja voin sanoa, että en ikinä osta minkään muun merkkistä kiuasta.
kiukaita tehdään kuulemma kiinassakin
- hyvä hankinta
Hankin kiukaan kuukausi sitten ja saunominen maittaa. Mietin ensin mondexia, vaan fugan suojaetäisyydet olivat jotain parikymmentä senttiä pienemmät. Fugan kanssa mahtui isommat lauteet. Fugassa on myös semmonen valo, joka antaa mukavan lisän. en kadu hankintaani.
- jjaaaskel
juurikin noiden suojaetäisyyksien vuoksi, miten nuo valot muuten toimiii? Tarviiko saunaan muuta valaistusta jos on on suht iso ikkuna?
- Bengt
jjaaaskel kirjoitti:
juurikin noiden suojaetäisyyksien vuoksi, miten nuo valot muuten toimiii? Tarviiko saunaan muuta valaistusta jos on on suht iso ikkuna?
Tuleeko Fuugaan ulospäin näkyvien vuolukivilaattojen lisäksi sisälle tavallisia kiuaskiviä. Jaksavatko kolme kivilaattaa pitää lämpöä riittävän kauan?
- Hnd
Bengt kirjoitti:
Tuleeko Fuugaan ulospäin näkyvien vuolukivilaattojen lisäksi sisälle tavallisia kiuaskiviä. Jaksavatko kolme kivilaattaa pitää lämpöä riittävän kauan?
Fugassa on vain ne kiukaan kyljessä olevat vuolukivet, Cavassa on sisällä tavallisia kiviäkin. Meillä on ollut molemmat 9 kw:n tehoisina ja Cavasta irtoavat muhkeammat löylyt. Erityisesti matalammilla saunomislämpötiloilla ero on merkittävä. Fugan lämmönsäätö ei pystynyt meidän saunassamme pitämään lämpötilaa tasaissna vaan jostakin syystä se vaihteli eri saunomiskerroilla noin 15 asteen sisällä, Cava toimii ok.
- jussa 1
Mulla oli edellisessä talossa Mondexin original. Nyt on Harvian Fuuga. Pienemmät suojaetäisyydet, kosteammat löylyt ja säädinpaneeli sijoitettu siten että saunan lämpenemistä voi seurata olohuoneen sohvalta, (jos vaikka vieraita satuu olemaan.) Fugan valot valaisevat kiukaalta nousevan höyryn. Vain savusaunassa saa paremmat löylyt. Kiukaan lämpötilaa säätävät systeemit toimivat äänettömästi. Kiuas ei naksu ja pauku niinku vanhemmat. 10 metrin kaapeli kannattaa ottaa niin saa paneelin johonkin hyvään huomaamattomaan paikkaan.
- p0perse3
Paska
- keeramenmurttu
Ei ihahan kakka, mutta ei kestä 7.vuotta kauenpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753514Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1401926Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041671- 861548
- 891533
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531202Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois731113- 631041