Mitenkäkän?

Utelias.

Te saatte pelit toimimaan netissä.
kaks kaveria. Molemmilla vähän vanhemmat koneet (pentium III 550-850) Käyttis xp pro ja
dx 9 versio. molemmilla ja päivitykset kunnossa.
Tietty sallitaan palomuurista ne asetukset mutta zonessa ei niitä porttijuttuja ole? Mistä löytyy?
riittäis koneelta koneelle mutta tämä on kai mahdotonta kun zone torjuu minulta outgoing, ja kaverilta incoming. Vittu ota näistä selvää?
Pitääkö purkaa koko tietokone ja selvittää jokaisen komponentin alkuperä vai mitä?
Lähdenkö uudelleen opiskelemaan kun ei riitä järki näin "pieneen ongelmaan".

Olen päätynyt lopputulokseen että kaveria vastaan ei voi pelata. (piste isolla V...lla.)

Ainoa peli on jotka toimii on joku pro pilkki tai se kalastuspeli. Olis kiva pelata vähän muutakin.

6

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias.

      Jos haluatte auttaa niin selvittäkää se mieluummin mahdollisimman monimutkaisesti.

      Anteeksi ironia mutta kun ei toimi niin ei toimi.

      • ZoneAlarmin kanssa on suuri ihme saada oma serveri toimimaan. Mut en tajunnu yhtään mikä on ongelma.
        Etkö pääse servulle? Eikö kaverit pääse servulle? Kenen servu?


      • helppo......
        lammas-jr kirjoitti:

        ZoneAlarmin kanssa on suuri ihme saada oma serveri toimimaan. Mut en tajunnu yhtään mikä on ongelma.
        Etkö pääse servulle? Eikö kaverit pääse servulle? Kenen servu?

        jokaiselle ohjelmallekin voi laittaa omat portit mitkä aukee kyseisen ohjelman käyttöön ja toisekseen ne voi avata myös kaikille... Tämä siis ainakin pro versiossa ku freetä en käytä...

        Laitetaan nyt vaikka yleisesti kaikille ohjelmille ohjeet tähän...

        Eli ku zonen aukasee ja valkkaa siitä sivusta välilehden firewall ja siitä sit ylhäältä välilehden main. Tämän jälkeen painaa internet zone securityn kohdalla custom nappii ni sieltähän niitä portteja alkaa löytyyn... yleensä ne portit on nuo udp ja tcp mitkä tarttee määrittää ja siihen vaan portin numerot mitkä haluu auki.


      • Utelias.
        helppo...... kirjoitti:

        jokaiselle ohjelmallekin voi laittaa omat portit mitkä aukee kyseisen ohjelman käyttöön ja toisekseen ne voi avata myös kaikille... Tämä siis ainakin pro versiossa ku freetä en käytä...

        Laitetaan nyt vaikka yleisesti kaikille ohjelmille ohjeet tähän...

        Eli ku zonen aukasee ja valkkaa siitä sivusta välilehden firewall ja siitä sit ylhäältä välilehden main. Tämän jälkeen painaa internet zone securityn kohdalla custom nappii ni sieltähän niitä portteja alkaa löytyyn... yleensä ne portit on nuo udp ja tcp mitkä tarttee määrittää ja siihen vaan portin numerot mitkä haluu auki.

        Ehkä tässä on ongelma. Minulla on free.
        Noita custom juttuja ei ole.
        Taitaa olla tahallaan tehty että on pakko hankkia PRO.
        Voiko tämä olla totta?


      • Utelias.
        lammas-jr kirjoitti:

        ZoneAlarmin kanssa on suuri ihme saada oma serveri toimimaan. Mut en tajunnu yhtään mikä on ongelma.
        Etkö pääse servulle? Eikö kaverit pääse servulle? Kenen servu?

        Siis jos sais toimimaan edes koneelta koneelle, peer to peer systeemin mutta kun perkele ei toimi.
        Vai mikä directplaykin välissä valittaa.

        Eli kahden pelaajan välinen ja pelkästään osoitteilla. Tehokkaampi kone tietysti host.


      • Utelias. kirjoitti:

        Siis jos sais toimimaan edes koneelta koneelle, peer to peer systeemin mutta kun perkele ei toimi.
        Vai mikä directplaykin välissä valittaa.

        Eli kahden pelaajan välinen ja pelkästään osoitteilla. Tehokkaampi kone tietysti host.

        Zonehan siinä tulee vastaan pyllistelemään... luulisin. Voihan sitä kokeilla muutakin palomuuria. Sygatea tai Kerioo ja kattoo miten toimii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe