Te saatte pelit toimimaan netissä.
kaks kaveria. Molemmilla vähän vanhemmat koneet (pentium III 550-850) Käyttis xp pro ja
dx 9 versio. molemmilla ja päivitykset kunnossa.
Tietty sallitaan palomuurista ne asetukset mutta zonessa ei niitä porttijuttuja ole? Mistä löytyy?
riittäis koneelta koneelle mutta tämä on kai mahdotonta kun zone torjuu minulta outgoing, ja kaverilta incoming. Vittu ota näistä selvää?
Pitääkö purkaa koko tietokone ja selvittää jokaisen komponentin alkuperä vai mitä?
Lähdenkö uudelleen opiskelemaan kun ei riitä järki näin "pieneen ongelmaan".
Olen päätynyt lopputulokseen että kaveria vastaan ei voi pelata. (piste isolla V...lla.)
Ainoa peli on jotka toimii on joku pro pilkki tai se kalastuspeli. Olis kiva pelata vähän muutakin.
Mitenkäkän?
6
245
Vastaukset
- Utelias.
Jos haluatte auttaa niin selvittäkää se mieluummin mahdollisimman monimutkaisesti.
Anteeksi ironia mutta kun ei toimi niin ei toimi.ZoneAlarmin kanssa on suuri ihme saada oma serveri toimimaan. Mut en tajunnu yhtään mikä on ongelma.
Etkö pääse servulle? Eikö kaverit pääse servulle? Kenen servu?- helppo......
lammas-jr kirjoitti:
ZoneAlarmin kanssa on suuri ihme saada oma serveri toimimaan. Mut en tajunnu yhtään mikä on ongelma.
Etkö pääse servulle? Eikö kaverit pääse servulle? Kenen servu?jokaiselle ohjelmallekin voi laittaa omat portit mitkä aukee kyseisen ohjelman käyttöön ja toisekseen ne voi avata myös kaikille... Tämä siis ainakin pro versiossa ku freetä en käytä...
Laitetaan nyt vaikka yleisesti kaikille ohjelmille ohjeet tähän...
Eli ku zonen aukasee ja valkkaa siitä sivusta välilehden firewall ja siitä sit ylhäältä välilehden main. Tämän jälkeen painaa internet zone securityn kohdalla custom nappii ni sieltähän niitä portteja alkaa löytyyn... yleensä ne portit on nuo udp ja tcp mitkä tarttee määrittää ja siihen vaan portin numerot mitkä haluu auki. - Utelias.
helppo...... kirjoitti:
jokaiselle ohjelmallekin voi laittaa omat portit mitkä aukee kyseisen ohjelman käyttöön ja toisekseen ne voi avata myös kaikille... Tämä siis ainakin pro versiossa ku freetä en käytä...
Laitetaan nyt vaikka yleisesti kaikille ohjelmille ohjeet tähän...
Eli ku zonen aukasee ja valkkaa siitä sivusta välilehden firewall ja siitä sit ylhäältä välilehden main. Tämän jälkeen painaa internet zone securityn kohdalla custom nappii ni sieltähän niitä portteja alkaa löytyyn... yleensä ne portit on nuo udp ja tcp mitkä tarttee määrittää ja siihen vaan portin numerot mitkä haluu auki.Ehkä tässä on ongelma. Minulla on free.
Noita custom juttuja ei ole.
Taitaa olla tahallaan tehty että on pakko hankkia PRO.
Voiko tämä olla totta? - Utelias.
lammas-jr kirjoitti:
ZoneAlarmin kanssa on suuri ihme saada oma serveri toimimaan. Mut en tajunnu yhtään mikä on ongelma.
Etkö pääse servulle? Eikö kaverit pääse servulle? Kenen servu?Siis jos sais toimimaan edes koneelta koneelle, peer to peer systeemin mutta kun perkele ei toimi.
Vai mikä directplaykin välissä valittaa.
Eli kahden pelaajan välinen ja pelkästään osoitteilla. Tehokkaampi kone tietysti host. Utelias. kirjoitti:
Siis jos sais toimimaan edes koneelta koneelle, peer to peer systeemin mutta kun perkele ei toimi.
Vai mikä directplaykin välissä valittaa.
Eli kahden pelaajan välinen ja pelkästään osoitteilla. Tehokkaampi kone tietysti host.Zonehan siinä tulee vastaan pyllistelemään... luulisin. Voihan sitä kokeilla muutakin palomuuria. Sygatea tai Kerioo ja kattoo miten toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683