onko kokemuksia kyseisestä pyörästä ja saako helposti tehoo lisää
honda fmx 650
5
2964
Vastaukset
- jyrze
moottori rakennettu katukäyttöön --> tehoa ei ole! Jos tehoa haluat moottorista irti, vaatii se lompakolta kyllä melkoisia suorituksia..EN SUOSITTELE!
- tehoa?
jos haluat tehokkaan moton niin osta kotari tai husse ja huollat niitä kokoajan! ihan näppärä vehje se fmx. itellä täksi kaudeksi uudet pöntöt paikoillaan eikä ollu pahan hintaset...
- fmx650
minkä merkkiset putket hanki onko alusta loppuun saakka mitä makso.ootko tehnyt muuta muutoksia pyörään
- sivu
fmx650 kirjoitti:
minkä merkkiset putket hanki onko alusta loppuun saakka mitä makso.ootko tehnyt muuta muutoksia pyörään
www.leovince.com sieltä x3 jne...
Storm tuo ainakin maahan. Ei ollu kovin kalliit.
On jotain pikku muutoksia tehty ja lisää tulossa - supermoto
sivu kirjoitti:
www.leovince.com sieltä x3 jne...
Storm tuo ainakin maahan. Ei ollu kovin kalliit.
On jotain pikku muutoksia tehty ja lisää tulossamoi kerro lisää jos teet jotain muutoksia pyörään.mulla on suuniteella vaihtaa putkisto ja sit viedä pyörä säädettäväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835