turvekoneita

hönö

Onko olemassa mitään paikkaa tai nettisivustoa mikä on erikoistunut käytettyjen ja uusien turvekoneiden myyntiin.

10

4783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suokoneella

      suokone tekee ja myy.www.suokone.fi

    • Turveukko

      Uudet koneet: www.vapo.fi

      • hönö

        jo nuo yleisimmät: suokone, vapo, raiselift ja raussi, mutta onko mitään käytettyjen turvekoneiden myynti lehteä tai sivustoa.


      • Turveukko
        hönö kirjoitti:

        jo nuo yleisimmät: suokone, vapo, raiselift ja raussi, mutta onko mitään käytettyjen turvekoneiden myynti lehteä tai sivustoa.

        Enpä ole kuullut että olisi pelkästään käytettyihin erikoistuneita. Vapo ei myy omaa käytettyä kalustoaan yksityisille.


      • hönö
        Turveukko kirjoitti:

        Enpä ole kuullut että olisi pelkästään käytettyihin erikoistuneita. Vapo ei myy omaa käytettyä kalustoaan yksityisille.

        kyllä nähnyt maaseudun tulevaisuudessa ja keltaisessa pörssissä myytävän käytettyjä turvekoneita, mutta niitäkin on niin vähän.


      • Turveukko
        hönö kirjoitti:

        kyllä nähnyt maaseudun tulevaisuudessa ja keltaisessa pörssissä myytävän käytettyjä turvekoneita, mutta niitäkin on niin vähän.

        koetellut kysellä urakoitsijoilta?


      • hönö
        Turveukko kirjoitti:

        koetellut kysellä urakoitsijoilta?

        Ei ole tullut vastaan vielä sellaista urakoitsijaa jolla olisi minulle sopivaa kalustoa, koska nääs etsiskelen erityisesti palaturvekoneita esim. palakonetta ja keruukärryä esim pala 14 tai unsa 10.


      • Anonyymi
        hönö kirjoitti:

        Ei ole tullut vastaan vielä sellaista urakoitsijaa jolla olisi minulle sopivaa kalustoa, koska nääs etsiskelen erityisesti palaturvekoneita esim. palakonetta ja keruukärryä esim pala 14 tai unsa 10.

        minä myisin palaturve kalustoa pilkkahintaan ja myös jyrsinturve kalustoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä myisin palaturve kalustoa pilkkahintaan ja myös jyrsinturve kalustoa

        Vapo ei myy turveteollisuuteen liittyviä koneita , ne hajotetaan annetaan Rutsalaiselle kierrätys yhtiölle ILMAISEKSI.


    • Anonyymi

      Kohta ei tarvita uutta eikä vanhaa alustoa, turpeen nosto alkaa olla kannattamatonta uusien verolakien takia. Eikä sitä tarvitsekaan muut kuin puutarhat ja kuivikeina maataloudessa. Voimalat ajetaan turpeenosalta kannattamaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      161
      2617
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      183
      1649
    4. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1065
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe