Millä pidätte kuivan yskän poissa? Minulla paheni astma pakkasten tultua kuukausi sitten. Siitä saakka olen herännyt pitkin yötä ja kaiket päivät yskinyt. Seretideä olen joutunut käyttämään 2000 - 3000 mikrogrammaa päivässä ja sen lisäksi päivällä Bricanyliä ja Flixotideä sekä illalla ja yöllä Buventolia. Tabletteina kortisonia en voi käyttää kroonisen ruokatorventulehduksen vuoksi. Brcanylistä tulee niin pahat sivuvaikutukset, että sitä en voi käyttää montaa hengenvetoa päivässä. Ja kaikista näistä myrkyistä huolimatta yskä jatkuu, koko ajan on kutina kurkussa ja välillä keuhkoputkessa tuntuu kouristelevan. Välillä nousee limaa niin että tahtoo tukehtua. Töissä pitäisi pystyä puhumaan mutta kurkunpää alkaa olla niin herkistynyt ettei kärsi. Olen yrittänyt vähentää lääkitystä, mutta sitten taas hengenahdistus pahenee etten pysty välillä liikkumaan kotonakaan. Päivystyskäynneiltä olen vielä säästynyt.
millä taltuttaa sitkeä yskä?
6
7224
Vastaukset
- yskänlääke
Theofol Comp
hirveän makuinen, mutta tehokas Theofylliiniä sisältävä astamaatikon yskänlääke.
Pyydä lääkäriltä resepti. - välillä.
On tietenkin vaikea sanoa, mikä nyt sinun kohdalla auttaisi ja saakohan täällä tuotteita mainita, mutta...
ihan käsikauppalääkkeenä myytävä keltainen etiketti pullo tai pilleripurkki, missä on mustaa tekstiä. Auttaa kuivaan yskään. Medip***
Avaavaa lääkettä sisältävä on mulla reseptilääke, mut jotain versiota on olemassa ilmankin reseptiä. - Yskiminen
loppui,kun alettiin kokeilla Spiriva 18mg.
Yksi hengenveto aamuisin laitteella.Mulla oli myös
kova yskä monta vuotta, meinasin välillä yskiä
keuhkot ulos, yskin yötä päivää.
Jonkin aikaa lääkettä käytettyäni yskä helpottui.
On kyllä aika kallis lääke, mutta eipä tartte yskiä
enää.Juttele lääkärin kanssa olisiko tästä lääkkeestä sinulle apua. - utelias
Mene suolahuoneeseen ....ehkä auttaa.
- hups4
mun vaari sai tota keuhkosyövän yhteyhes sen yskään ,,aika tujua ,kolmiolääke !!
- Yskijä
Theofol comp, kyllä on karseen makuista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748