Meiloon sitte hyät lääkärit

Pellossa

Joskus kuulee pilkatun terveyskeskuksia arvauskeskuksiksi. Pahasti soon sanottu. Aatteleppa jos ittelä sattuu hätä. Sieltä soon vain turva haettava. Ja meilähän oon hyät lääkärit Pellossa ja semmosia saapi varmasti hakea. Hoitajat oon viehrailekki rohki ystävälliset, kiihreesthään huolimatta.

Mutta huoli oon aiheesta suuri, että ko met saisima vain pittää päivystyksenki täälä paikkakunnala. Muuten tullee herkästi kylmä kyytti Rovaniemele. Tässä vain miettii ko ei koskhaan tiä, mistä täälä alethaan säästhään seuraavaksi.

4

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäreitä

net oon ko muuallakki. Jos sattuu vain saamaan ajan. Ja rahasta soon kiini, päivystykset ja muut. Ko veromaksajat lähtee, omat ja viehraat, ni pakkohan se on alkaa säästhään.

• mieltä

Tässä lääkäri asiassa.Kaikhiin vaihvoin on apu saatu.
      Sittekko meiloon Suomen paras elläinlääkäri.
      Se hoitaa aamusta ilthaan kaikki elukat.Nehän käyttävät Ruottalaisekki Suomessa koiransa hoiossa.
      Aina on aikaa muutamalle "potihlaale" oli tarve vaikka keskelä yötä.

• Hoitaakos se

lamhaakki? Hurtat sille taitaa kuitekki olla kaikhein rakhaimmat luontokappalheet.

• toista mieltä

Vai Pellossa hyvät lääkärit...hym vähäänpä olet tyytyväinen. Niin ja riippuu mitä hyvällä tarkoittaa ja millaseen vaivaan on tarvinnut apua. No onneksi ei tarvitse käyttää sen perän lääkäripalveluja. Tiedän kuitenkin ihmisiä jotka ovat aivan toista mieltä asiasta kuten vanhukset tai köyhemmät ihmiset. Ainahan Pellossa on ns. silmäätelkevät apua saaneet, oli kysymyksessä lääkäripalvelut tai muuta avun tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe