Joskus kuulee pilkatun terveyskeskuksia arvauskeskuksiksi. Pahasti soon sanottu. Aatteleppa jos ittelä sattuu hätä. Sieltä soon vain turva haettava. Ja meilähän oon hyät lääkärit Pellossa ja semmosia saapi varmasti hakea. Hoitajat oon viehrailekki rohki ystävälliset, kiihreesthään huolimatta.
Mutta huoli oon aiheesta suuri, että ko met saisima vain pittää päivystyksenki täälä paikkakunnala. Muuten tullee herkästi kylmä kyytti Rovaniemele. Tässä vain miettii ko ei koskhaan tiä, mistä täälä alethaan säästhään seuraavaksi.
Meiloon sitte hyät lääkärit
4
543
Vastaukset
- lääkäreitä
net oon ko muuallakki. Jos sattuu vain saamaan ajan. Ja rahasta soon kiini, päivystykset ja muut. Ko veromaksajat lähtee, omat ja viehraat, ni pakkohan se on alkaa säästhään.
- mieltä
Tässä lääkäri asiassa.Kaikhiin vaihvoin on apu saatu.
Sittekko meiloon Suomen paras elläinlääkäri.
Se hoitaa aamusta ilthaan kaikki elukat.Nehän käyttävät Ruottalaisekki Suomessa koiransa hoiossa.
Aina on aikaa muutamalle "potihlaale" oli tarve vaikka keskelä yötä.- Hoitaakos se
lamhaakki? Hurtat sille taitaa kuitekki olla kaikhein rakhaimmat luontokappalheet.
- toista mieltä
Vai Pellossa hyvät lääkärit...hym vähäänpä olet tyytyväinen. Niin ja riippuu mitä hyvällä tarkoittaa ja millaseen vaivaan on tarvinnut apua. No onneksi ei tarvitse käyttää sen perän lääkäripalveluja. Tiedän kuitenkin ihmisiä jotka ovat aivan toista mieltä asiasta kuten vanhukset tai köyhemmät ihmiset. Ainahan Pellossa on ns. silmäätelkevät apua saaneet, oli kysymyksessä lääkäripalvelut tai muuta avun tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798