seurustellu olin noin 10vuotta ja sittun kyllästyin samaan ämmään lähimpä vain baariin kokeileen onnee... siellä tutustuin kolmeen siskokseen ja ne kutsu yöksi ja poljin kaikkia niitä kolmea vuorollaan
hyppäsin kolmiloikkaa
7
16896
Vastaukset
- sökthj irh
vau! ihanko totta! ennenkuulumatonta!
millasta elämää säkään vietät kun jaksat/viitsit/ehdit kirjoitella tänne tollasta kuivaa ja niin tavallista..
keksi jotain uutta pliis
:)- kokenu saman
miten voit kirjoittaa tollasta? itelle on käynyt melkeen samallalailla... ite jäin kiinni siitä että olin ¨hypänny kolmiloikkaa¨... mieti vähän mitä kirjottelet...
- kova paikka
pettäminen kannattaa ja virkistää suhdetta, muttei saa jäädä kinni...
- ej-58
tyhmät käryää ja sitten jos niin käy nii uusi kierrokseen
- mestari9999
jää kiinni tyttöystävälle/vaimolle että pettää... jos jää kiinni niin pitää niellä tappio ja etsiä uusia petettäviä...
- petävähäntaivälillä
pettäminen kunniaan
- mestari9999
petävähäntaivälillä kirjoitti:
pettäminen kunniaan
siinä on henkilö joka puhuu asiaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984