Mitä mieltä olette ns.yömyssystä?
Onko se teistä terveellistä?
Lääkäritkinhän sanovat, että yömyssy auttaa sydänvaivoihin yms.?
Minulle eräs lääkäri sanoi, että kolme annosta alkoholia päivässä edistää terveyttä..en kyllä ihan tuota alleviivaisi.Jos joka päivä ottaisi(lue ilta), niin minusta se on erittäin paljon siis kun ajattelee aikaa eteenpäin, sehän tekee viikossa jo 21 annosta alkoholia.
Minusta jokapäiväinen alkoholin käyttö ei todellakaan ole terveellistä..eri asia, esim. jotkut vanhukset, jotka eivät saa nukuttua ilman tilkkaa konjakkia tms.,kirkasta viinaa.
Mitä mieltä olette?
yömyssy
7
1264
Vastaukset
- jasu
Ihminen joka ei sairasta päihderiippuvuutta, voi ihan hyvin juoda alkoholia, polttaa hashista tai syödä pameja, kunhan kaikkia käyttää harkiten.
Koskapa en kannata minkäänlaista kaksinaismoralismia, antaisin esim. jokaiselle syöpään kuolevalle oikeuden polttaa hashista kipulääkityksenä. Se olisi potilaan kannalta paljon parempi ja tehokkaampi vaihtoehto kuin morfiinilla kyllästäminen.
Antaisin ihmiselle vapauden valita.
Ota siis vaan lasillinen tai kaksi kaikessa rauhassa, minä en sitä voi tehdä. - Litrahuuli.
Aikoinaan tuli otettua yömyssyksi illasta iltaan pullo kossua, mutta kyllä se enempi vähempi väsytti, vaikka kaikki yöt oli taju pois.
Sadannetta vuosikymmentään käyvä tätini ottaa joka ilta kossua, mutta vain ruokalusikallisen. Järki leikkaa paremmin kuin nörtillä. Muu ei vaivaa, kuin kuluneet lonkat, ja sitä ei kossun piikkiin saa.
Yömyssyissäkin on kokoero.- tätisi...
..miten pitkään ottanut yömyssyn?
Olen myös kuullut sillä olevan myös terveydellisiä vaikutuksia, kuten varmaan tiedät itsekin ne terveysvaikutukset. - oli raitis.
tätisi... kirjoitti:
..miten pitkään ottanut yömyssyn?
Olen myös kuullut sillä olevan myös terveydellisiä vaikutuksia, kuten varmaan tiedät itsekin ne terveysvaikutukset.(Jollaiseksi minä luen hänet edelleenkin)
- sAAmari
alkoholia tekee ymmärtääkseni hyvää verenkierrolle, laajentaa verisuonia tai jotain. Mutta silloin puhutaan fingerporillisesta ja sekin sopii vain niille, jotka eivät ole sairastuneet alkoholiriippuvuusoireyhtymään.
- kun..
...jatkuva alkoholinkäyttö on m24/n16 annosta viikossa tai m7/n4 annosta kerralla. Minusta kyllä täysin liioiteltua. Enpä usko et tuosta 3 kertaa viikossa juomisesta mitään tule.
- ...
kolme annosta päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292290- 1282283
- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201628- 331538
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24922- 16911
- 114894