21.2 Tiistai

Ja raittiina vietän tämän Laskiaistiistain hernesoppaa syöden, ilmavaivoja tiedossa mutta se ei ole mun syy.

16

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papio

Raittiina mennään vaikka laskien tiistaita. Pakko jättää laskiaispullat väliin. 9 kiloa paino pudonnut runsaassa kahdessa kuukaudessa ja tämän kuun lopulla verikokeet ja verensokerin rasitustesti. Meinaan saada nuo verensokerit ja rasvat ruokavaliolla kuntoon. Verenpaine on jo asettunut normaaliksi. Ei siinä uskalla laskiaispullia syödä. Hernesoppa kyllä maittaa. Se kun sulaa niin joutuisasti ja on kevyttä syötävää. Onko siinä muuta kuin sitä kuuluisaa ilmaa?

• Laskiaistiistai ole vasta ensiviikolla??
      Ainakin kalenterin mukaan se on 28.2.

• jo viikkoa ennen

juhlapäivää.

• Kössi.

Asiasta kolmanteen, kirjoitit seuraavaa:

"ilmavaivoja tiedossa mutta se ei ole mun syy."

Siis otat yksinvaltaisesti oikeuden piereskellä ympäriinsä, ja uskottelet itsellesi, että ei syy Sinussa ole, kun muut pitelevät nenäänsä?
      Onko sheriffin julkikuva kunnossa?

• åpoi

olla viiikkovillissä raitiski, ku nyt jo laskiaista viettää
      noh harjottelu tekee mestarin ja se pätee joka alalla, juopottelussaki
      "mestari" juopon titteli ei oo saavuttelemisen arvoinen (silloin ollaan pohjalla)

• Viinietikka

toki ja ylimääräiset ilmat hernerokan syönnistä voi käydä tuulettamassa suksiladulle hyvissä ajoin ennen palaveria!!! heh

Mukavaa laskiaistiistaita itsekullekin säädylle taas tasapuolisesti toivottelee viinietikka, vaan ei hapan

• mussukka1

Pieni on erehdys, jos vain viikko, mulla paras tällä palstalla oli vuosi. Kyllä tänään tekisi mieli viettää laskiaista, on niin komea ilma.
        Ainakin harjoitella voi, jos sattuu ensi viikolla hirveä myräkkä. Ulkoilemaan raittiina kaikki jolla mahdollista.

• "Lainvalvoja?????" Varmasti muistat, että tänään on ryhmäilta,sitähän et ole koskaan unoutanut,ja se on ollut tärkeää.!Lasliaistahan voi viettää itsekukin milloin haluaa,mut odotellaan vielä viikko.No se siitä.

Jokatapauksessa raittiina olen täänpäivän ja pidätäydyn kaikista alkon tuotteista.!!

• Ryhmäilta, mutta tänään on laskiasistiistai mun kalenterin mukaan. raitista huomenta kaikille.

• Juu..

Kun tällä palstalla lainvalvojan johtamana pidetään juhlapäiviä vapaavalintaisesti, niin ajattelin tänään viettää Joulun alta pois, ja selvänä.

• Cettuz!

hiihtolomaa.

• Mimmuli1

raittiina ollaan laskiasitiistai tai ei.

• Hyvä oli keli hiihtoladulla, tänään on haluttanut kaljaa hirveästi. Yritän tämän illan olla ottamatta, huomenna on uusi päivä.

• Systerin

päivä mennyt.:)

• Alkoholisti

Jaahas, kokoontuu siis täällä! Ja hyvin menee, no problems. Ikävää, että tulin ilojanne palstalla pilaamaan ja mukavaa rupattelua häiritsemään! Vakavalla asialla liikun muistakaa se!

Muuten kyllä muuttolinnut tulevat ja tulee se lintuinfluenssakin - niitää, mitä niittää! Suuri elonkorjaaja lopulta kuitenkin voittaa - tuo mies viitakkeen kanssa. Niin oli Musta Surma ja niin on oleva vastakin ja ihminen on vain pieni olematon piste tässä maailmankaikkeudessa. On välillä hyvä muistaa kuolevaisuutensa ja ettei olla luomakunnan herroja. Pienestä se viruskin ponnistaa!

• paranoidi

Tipatta, jatketaan samalla lailla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4915
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3646
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3443
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2798
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2670
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2630
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1693
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1536
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1438
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1321
    Aihe