onko kokemuksia

Onko kenelläkään kokemusta Lincoln haulikosta? Olen hankkimassa haulikkoa lintumetsälle ja minulle tarjottiin kyseistä haulikkoa (käsittääkseni perusmallia). Onko toimiva/asiallinen peli vai kannattaako kiertää kaukaa?
Lait ja luvatVastattu 20 v

Ongelma luvan saamisessa

Helsingin Poliisin lupayksikkö toimii mielestäni lainvastaisesti. Olen yrittänyt hakea ostolupaa 9mm:n pistooliin. Tarkoituksenani olisi alkaa harrastaa practikal ammuntaa. Johon pienin sallittu kaliberi on 9mm. Nyt kui…
HIFKVastattu 20 v

Tuomaritoiminta

Eilisessä Hifk - Saipa pelissä Vihko teloi Saarisen poikittaisella mailalla. Lopputulos Saariselle aivotärähdys ja Vihkolle ei mitään. Ihmetyttää miksei Henrikson antanut Vihkolle minkäänlaista rangaistusta. Onneksi sen…
TupakointiVastattu 20 v

Järki mukaan

Olen naureskellen seurannut tätä keskustelua parveketupakoinnin kieltämisestä. Asia on saanut jo nyt järjettömät mittasuhteet. Palstalla käydään juupas / eipäs leikkiä mikä ei johda mihinkään. Tärkein asia mikä täällä o…
LakiVastattu 21 v

Humalassa ajaminen

Luin äsken mielenkiintoisen uutisen. Liikenneturvan tutkimuspäällikkö Sirpa Rajalin katsoo, että nuorten kuljettajien promilleraja tulisi laskea 0,2:n. Ja vanhemmilla kuljettajilla olisi edelleen voimassa vanha 0,5. Raj…
NHLVastattu 21 v

Anaheim

Yle:n teksti-tv:n mukaan Walt Disney on suostunut myymään Anaheim Mighty Ducksin Henry Samuelille ja tämän vaimolle. Kauppa tosin vaatii vielä NHL-liigan hyväksynnän. Onkohan jatkossa odotettavissa lisää seurojen myynti…
NHLVastattu 21 v

Luin äsken.

netissä YLE:n teksti-tv:ltä, että NHL:n omistajat olisivat peruneet ensi viikon perjantaille suunnitellun kokouksen. NHL:n varatoimitusjohtaja oli antanut haastattelun ja kertonut, että kokousta ei pidetä, koska mikään …