Onko kenelläkään kokemusta Lincoln haulikosta? Olen hankkimassa haulikkoa lintumetsälle ja minulle tarjottiin kyseistä haulikkoa (käsittääkseni perusmallia). Onko toimiva/asiallinen peli vai kannattaako kiertää kaukaa?
Helsingin Poliisin lupayksikkö toimii mielestäni lainvastaisesti. Olen yrittänyt hakea ostolupaa 9mm:n pistooliin. Tarkoituksenani olisi alkaa harrastaa practikal ammuntaa. Johon pienin sallittu kaliberi on 9mm. Nyt kui…
Eilisessä Hifk - Saipa pelissä Vihko teloi Saarisen poikittaisella mailalla. Lopputulos Saariselle aivotärähdys ja Vihkolle ei mitään. Ihmetyttää miksei Henrikson antanut Vihkolle minkäänlaista rangaistusta. Onneksi sen…
Olen naureskellen seurannut tätä keskustelua parveketupakoinnin kieltämisestä. Asia on saanut jo nyt järjettömät mittasuhteet. Palstalla käydään juupas / eipäs leikkiä mikä ei johda mihinkään. Tärkein asia mikä täällä o…
Luin äsken mielenkiintoisen uutisen. Liikenneturvan tutkimuspäällikkö Sirpa Rajalin katsoo, että nuorten kuljettajien promilleraja tulisi laskea 0,2:n. Ja vanhemmilla kuljettajilla olisi edelleen voimassa vanha 0,5. Raj…
Yle:n teksti-tv:n mukaan Walt Disney on suostunut myymään Anaheim Mighty Ducksin Henry Samuelille ja tämän vaimolle. Kauppa tosin vaatii vielä NHL-liigan hyväksynnän. Onkohan jatkossa odotettavissa lisää seurojen myynti…
netissä YLE:n teksti-tv:ltä, että NHL:n omistajat olisivat peruneet ensi viikon perjantaille suunnitellun kokouksen. NHL:n varatoimitusjohtaja oli antanut haastattelun ja kertonut, että kokousta ei pidetä, koska mikään …