vonperala
Vapaa kuvaus
"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä." "Lahjattomat luovuttaa, olkaamme siis ammattilaisia ja vääntäkäämme väkisin." [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
39
onko kokemuksia
Onko kenelläkään kokemusta Lincoln haulikosta? Olen hankkimassa haulikkoa lintumetsälle ja minulle tarjottiin kyseistä h1427Ongelma luvan saamisessa
Helsingin Poliisin lupayksikkö toimii mielestäni lainvastaisesti. Olen yrittänyt hakea ostolupaa 9mm:n pistooliin. Tarko143188Tuomaritoiminta
Eilisessä Hifk - Saipa pelissä Vihko teloi Saarisen poikittaisella mailalla. Lopputulos Saariselle aivotärähdys ja Vihko5408Järki mukaan
Olen naureskellen seurannut tätä keskustelua parveketupakoinnin kieltämisestä. Asia on saanut jo nyt järjettömät mittasu3275Humalassa ajaminen
Luin äsken mielenkiintoisen uutisen. Liikenneturvan tutkimuspäällikkö Sirpa Rajalin katsoo, että nuorten kuljettajien pr1250Anaheim
Yle:n teksti-tv:n mukaan Walt Disney on suostunut myymään Anaheim Mighty Ducksin Henry Samuelille ja tämän vaimolle. Kau1134Luin äsken.
netissä YLE:n teksti-tv:ltä, että NHL:n omistajat olisivat peruneet ensi viikon perjantaille suunnitellun kokouksen. NHL102188