Vapaa kuvaus

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä." "Lahjattomat luovuttaa, olkaamme siis ammattilaisia ja vääntäkäämme väkisin." [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

39

  1. onko kokemuksia

    Onko kenelläkään kokemusta Lincoln haulikosta? Olen hankkimassa haulikkoa lintumetsälle ja minulle tarjottiin kyseistä h
    Haulikot ja rihlakot
    1
    415
  2. Ongelma luvan saamisessa

    Helsingin Poliisin lupayksikkö toimii mielestäni lainvastaisesti. Olen yrittänyt hakea ostolupaa 9mm:n pistooliin. Tarko
    Lait ja luvat
    14
    3162
  3. Tuomaritoiminta

    Eilisessä Hifk - Saipa pelissä Vihko teloi Saarisen poikittaisella mailalla. Lopputulos Saariselle aivotärähdys ja Vihko
    HIFK
    5
    392
  4. Järki mukaan

    Olen naureskellen seurannut tätä keskustelua parveketupakoinnin kieltämisestä. Asia on saanut jo nyt järjettömät mittasu
    3
    262
  5. Humalassa ajaminen

    Luin äsken mielenkiintoisen uutisen. Liikenneturvan tutkimuspäällikkö Sirpa Rajalin katsoo, että nuorten kuljettajien pr
    Laki
    1
    235
  6. Anaheim

    Yle:n teksti-tv:n mukaan Walt Disney on suostunut myymään Anaheim Mighty Ducksin Henry Samuelille ja tämän vaimolle. Kau
    Jääkiekko
    1
    120
  7. Luin äsken.

    netissä YLE:n teksti-tv:ltä, että NHL:n omistajat olisivat peruneet ensi viikon perjantaille suunnitellun kokouksen. NHL
    Jääkiekko
    10
    2158