Lappeenranta

km-treenaaja

Muutin Lappeenrantaan ja olen treenannut magaa vuosia pääkaupunkiseudulla.

Mikä on Lappeenrannan ohjaajien taso, ovatko monipuolisia ja kokemus lajista?

10

2641

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että sillei

kuules nyt olisi varmaan asiaa, jos menisit salille katsomaan, miltä homma näyttää.
      Miten ihmeessä voit olla näillä palstoilla vastauksien oikeellisuudesta tms. kun kuka tahansa voi kirjoittaa melkein mitä tahansa.
      Joten, parasta kun käyt katsomassa treenejä ja "haistelet ilmapiiriä" , miltä homma näyttää.
      Tiedän itsekin useammalla paikkakunnilla harjoituksissa käyneenä, että vetäjissä ja harjoituksissa on eroa, mutta itsehän on vain otettava selvää ja toimittava sen mukaan.

• km-treenaaja

jos menisin niiltä itseltään kysymään, niin kaikkihan on tietysti jotain 8.dan ninjoja. Mietin vain että jos jollain olisi ollut kokemuksia niiden treeneistä kun se on niin uusi seura.

• vaan

Kysymään rohkeasti. Itse syksyllä aloitin magan kyseisessä seurassa ja voin lämpimästi suositella. Opettajat ovat mukavia tyyppejä ja asiansa osaavia, harkoissa on hjyvä fiilis.. et häviä mitään jos käyt kysäsemässä ja tuskin kadut jos päätät seuraan liittyä..tsemppiä!!

• paikkaansa

että Lappeenrannan yhdellä vetäjistä ennen vuotta 2005 ei ole mitään kamppailulajikokemusta?

• Gary

ei pidä paikkaansa.

• OLEN
        Gary kirjoitti:

ei pidä paikkaansa.

kuullut muuta.

• Päärynä

Tunnen molemmat päävetäjät ja äijillä on kummallakin aika kattava tausta noihin asioihin.

• siellä
        Päärynä kirjoitti:

Tunnen molemmat päävetäjät ja äijillä on kummallakin aika kattava tausta noihin asioihin.

Lajeja oikeen vetää? Ainakin KM-liiton sivujen mukaan Nyyströmmi ja Aapavaara?

• sinä
        siellä kirjoitti:

Lajeja oikeen vetää? Ainakin KM-liiton sivujen mukaan Nyyströmmi ja Aapavaara?

sen sanoit...

• dlllldösöd

kova on taso

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5248
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3752
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1848
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe