Riippapetunian ihanan hennon vihreät taimet kurkistelevat kypärien alta :) Tässä odotellessa, että kasvavat mittaa, mietin minkä pituisina taimet kannattaa latvoa ja ehtivätkö pistokkaat kukkaan kesän aikana?
Petunian latvominen
Sähläsormi
3
2987
Vastaukset
- riti
Noin 15 sm pituisena latvotaan ja tarpeen mukaan jatkossa.Kyllä ehtii kukkia kun näin aikaisessa olet.
- Sähläsormi
Toivottavasti kasvavat vauhdilla tuonne 15 senttiin :) Meinasin äitykälle laittaa amppelin niistä pistokkaista.
- pitkälle
Sähläsormi kirjoitti:
Toivottavasti kasvavat vauhdilla tuonne 15 senttiin :) Meinasin äitykälle laittaa amppelin niistä pistokkaista.
Noin kolmannen lehtiparin jälkeen latva poikki ensimmäisen kerran, samoin lehtihankoihin kasvaneista versoista.Ja ainakin 2-3 kertaan kasvatuksen aikana,silloin ei jää harvaksi.Ne päät voit laittaa multaan,tulee lisää taimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479