Vihdoinkin ja fiiliksissäni olen.
Paola Suhonen ja Kalle Kuusela tulee Jyväskylään 7.4. Odotan innolla, että pääsen kuulemaan heidän matkastaan vaatesuunnittelun saralla.
Mikä parasta oon kuullu ett koko se Aivomyrskyn ohjelma on Talk show henkeen laadittu, joten aika innostuneena odotan?
Onko muita tulossa?
Menestystarinoita kuulemaan...
5
849
Vastaukset
- Mireella
Kalle Kuusela
- Jenni
Millainen oli tapahtuma? Oliko asiaa?
- jupjup
Jenni kirjoitti:
Millainen oli tapahtuma? Oliko asiaa?
Kuusela oli todellinen pettymys. Tyypillä ei ollut mitään sanottavaa ja vastaukset oli lähinnä muutaman sanan "Joo/Ei". Ja asenne yleisö kohtaan oli ikävä, sanoi mm. että ajankäytöstä nykyään menee paljon haastatteluihin ja muuhun hömppään ja sen jälkeen levitteli käsiään yleisöä kohti. HUONO! Mut samassa tilaisuudessa Katja Ståhl oli paras!
- Mirkku25
jupjup kirjoitti:
Kuusela oli todellinen pettymys. Tyypillä ei ollut mitään sanottavaa ja vastaukset oli lähinnä muutaman sanan "Joo/Ei". Ja asenne yleisö kohtaan oli ikävä, sanoi mm. että ajankäytöstä nykyään menee paljon haastatteluihin ja muuhun hömppään ja sen jälkeen levitteli käsiään yleisöä kohti. HUONO! Mut samassa tilaisuudessa Katja Ståhl oli paras!
Kalle tekee enemmän kuin puhuu, eikä ole ikinä tuppautunut minnekään puhujaksi.
Ehkä itse pystyt luomaan liikemerkin, joka on tunnettu monissa maissa, hankkimaan kaupan Kampista ja työllistämään n kappaletta ihmisiä. ;-)
Sitä paitsi Kalle on SÖPÖ! (Kateus taitaa sinulla voittaa kiimankin)
- vaatteet
eli trikookoltut on mielestäni varsin rumia. Jännä että tuollaisilla tuotteilla voi pärjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976