Vihdoinkin ja fiiliksissäni olen.
Paola Suhonen ja Kalle Kuusela tulee Jyväskylään 7.4. Odotan innolla, että pääsen kuulemaan heidän matkastaan vaatesuunnittelun saralla.
Mikä parasta oon kuullu ett koko se Aivomyrskyn ohjelma on Talk show henkeen laadittu, joten aika innostuneena odotan?
Onko muita tulossa?
Menestystarinoita kuulemaan...
5
839
Vastaukset
- Mireella
Kalle Kuusela
- Jenni
Millainen oli tapahtuma? Oliko asiaa?
- jupjup
Jenni kirjoitti:
Millainen oli tapahtuma? Oliko asiaa?
Kuusela oli todellinen pettymys. Tyypillä ei ollut mitään sanottavaa ja vastaukset oli lähinnä muutaman sanan "Joo/Ei". Ja asenne yleisö kohtaan oli ikävä, sanoi mm. että ajankäytöstä nykyään menee paljon haastatteluihin ja muuhun hömppään ja sen jälkeen levitteli käsiään yleisöä kohti. HUONO! Mut samassa tilaisuudessa Katja Ståhl oli paras!
- Mirkku25
jupjup kirjoitti:
Kuusela oli todellinen pettymys. Tyypillä ei ollut mitään sanottavaa ja vastaukset oli lähinnä muutaman sanan "Joo/Ei". Ja asenne yleisö kohtaan oli ikävä, sanoi mm. että ajankäytöstä nykyään menee paljon haastatteluihin ja muuhun hömppään ja sen jälkeen levitteli käsiään yleisöä kohti. HUONO! Mut samassa tilaisuudessa Katja Ståhl oli paras!
Kalle tekee enemmän kuin puhuu, eikä ole ikinä tuppautunut minnekään puhujaksi.
Ehkä itse pystyt luomaan liikemerkin, joka on tunnettu monissa maissa, hankkimaan kaupan Kampista ja työllistämään n kappaletta ihmisiä. ;-)
Sitä paitsi Kalle on SÖPÖ! (Kateus taitaa sinulla voittaa kiimankin)
- vaatteet
eli trikookoltut on mielestäni varsin rumia. Jännä että tuollaisilla tuotteilla voi pärjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038