Onko kenelläkään kokemuksia kissahotelleista? Olemme kesällä lähdössä kahdeksi viikoksi matkalle ja kissa pitäisi saada siksi ajaksi hoitoon jos en saa ketään lähipiiristä sitä hoitamaan. Kenelläkään kokemuksia nimenomaan Helsingin seudun hoitoloista?
Kissahotellit
11
5006
Vastaukset
- Sart.sa
Eikö tuttavapiirissä ole ketään, joka voisi vaikka asua teillä tuon 2viikkoa? Itse en raaskisi jättää kissoja hoitolaan, yrittäisin saada jonkun luotettan meille asumaan muutamaksi viikoksi.
- tpr
Sitä me todella ensisijaisesti yritämme, mutta jos käy niin huonosti ettemme saa ketään meille asumaan kahdeksi viikoksi niin silloin täytyy turvautua kissahoitolaan. Sukulaiset (vanhemmat, sisarukset..) asuvat kaikenlisäksi eri paikkakunnalla ja lähimmät ystävät ovat lähdössä matkalle mukaan.
- miu
tpr kirjoitti:
Sitä me todella ensisijaisesti yritämme, mutta jos käy niin huonosti ettemme saa ketään meille asumaan kahdeksi viikoksi niin silloin täytyy turvautua kissahoitolaan. Sukulaiset (vanhemmat, sisarukset..) asuvat kaikenlisäksi eri paikkakunnalla ja lähimmät ystävät ovat lähdössä matkalle mukaan.
Kirkkonummella Lapinkylässä on kissahotelli Hyrinä, jossa paljon hoitokissoja helsingin alueelta.
Todella siistit tilat ja varmasti hyvä hoito, suosittelen! Tosin on sen verran suosittu paikka, että kannattaa mahd. ajoissa varata hoito. Ja muistaa, että hyvästä kannattaa maksaa. - Pörri
miu kirjoitti:
Kirkkonummella Lapinkylässä on kissahotelli Hyrinä, jossa paljon hoitokissoja helsingin alueelta.
Todella siistit tilat ja varmasti hyvä hoito, suosittelen! Tosin on sen verran suosittu paikka, että kannattaa mahd. ajoissa varata hoito. Ja muistaa, että hyvästä kannattaa maksaa.Omat kissani olivat kissahotelli Hyrinässä mutaman vuotta sitten ja viihtyivät siellä todella hyvin.Se oli niin viihtyisä paikka, ottä olisin voinut jäädä sinne itsekin hoitoon.
Hotellipaikka pitää tilata aikasin, koska se
on erittäin suosittu. Hotelleja kun ei ole monia.
Kissa pitää olla rokotettu ja madotettu sinne vietäessä.
Jokaisella kissalla on ikkunallinen pieni huone/koppi, jossa saavat rauhoittua ja olla omissa oloissaan. Paikka oli myös siisti.
Joka päivä ne saavat jaloitella suuren maatalon
tiloissa ja kiipeillä kattoparruissa.
Kissat pääsevät myös päivittäin ulos, jonne ne viedään kantolaatikossaan. Toinen kissoistani ei kotona koskaan suosiolla mennyt kantolaatikkoon vapaaehtoisesti, mutta jotain ihmeellistä sille tapahtui Hyrinässä, siellä se suostui silmieni edessä menemään laatikkoonsa kuin hoitoisi käski. - tpr
Pörri kirjoitti:
Omat kissani olivat kissahotelli Hyrinässä mutaman vuotta sitten ja viihtyivät siellä todella hyvin.Se oli niin viihtyisä paikka, ottä olisin voinut jäädä sinne itsekin hoitoon.
Hotellipaikka pitää tilata aikasin, koska se
on erittäin suosittu. Hotelleja kun ei ole monia.
Kissa pitää olla rokotettu ja madotettu sinne vietäessä.
Jokaisella kissalla on ikkunallinen pieni huone/koppi, jossa saavat rauhoittua ja olla omissa oloissaan. Paikka oli myös siisti.
Joka päivä ne saavat jaloitella suuren maatalon
tiloissa ja kiipeillä kattoparruissa.
Kissat pääsevät myös päivittäin ulos, jonne ne viedään kantolaatikossaan. Toinen kissoistani ei kotona koskaan suosiolla mennyt kantolaatikkoon vapaaehtoisesti, mutta jotain ihmeellistä sille tapahtui Hyrinässä, siellä se suostui silmieni edessä menemään laatikkoonsa kuin hoitoisi käski.Tuota hyrinää olen itsekkin ajatellu ja laitoin sinne sähköpostiakin, mutta vastausta en ole vielä saanut. Täytynee soitella sinne tässä joku päivä. Paljonko muuten hoito maksoi silloin pari vuotta sitten?
- 2kissaa.
Olisipa onni jos asuisitte meidän naapurissa, mutta tuskin.Asumme muuten paikassa jossa ed.viestissä mainittu kissahotelli sijaitsee!
- tpr
Pasilassa...
- hannes..
niin olin näkevinään jonkin sorttisen vastauksen
tuollanja ajattelin nyt alustavasti kysyä =olisko mahdollista hoitopaikkaa meidän kisulle???
ja sitte se kustannus kysymys..
mutta sanokaa suoraan jos kiinnostaa?? - kisu äiti
hannes.. kirjoitti:
niin olin näkevinään jonkin sorttisen vastauksen
tuollanja ajattelin nyt alustavasti kysyä =olisko mahdollista hoitopaikkaa meidän kisulle???
ja sitte se kustannus kysymys..
mutta sanokaa suoraan jos kiinnostaa??Kissahotelli Hyrinä on ehdottomasti yksi parhaista kissa hotelleista Suomessa. Entisenä asiakkaana sen tiedän. Kissoilla on hyvät oltavat ja hoito on ammattitaitoista. Hotellissa tosin hoidetaan kissojen lisäksi myös kissa äidit, luultavasti myös työntekijät ja tuttavat. Tästä syystä en enään em. paikkaan kissojani tuo. Mielestäni käytöksen kuuluu olla isännältä asiallista ja eettistä myös asiakkaita kohtaan.
- matkoille
kisu äiti kirjoitti:
Kissahotelli Hyrinä on ehdottomasti yksi parhaista kissa hotelleista Suomessa. Entisenä asiakkaana sen tiedän. Kissoilla on hyvät oltavat ja hoito on ammattitaitoista. Hotellissa tosin hoidetaan kissojen lisäksi myös kissa äidit, luultavasti myös työntekijät ja tuttavat. Tästä syystä en enään em. paikkaan kissojani tuo. Mielestäni käytöksen kuuluu olla isännältä asiallista ja eettistä myös asiakkaita kohtaan.
"Hotellissa tosin hoidetaan kissojen lisäksi myös kissa äidit, luultavasti myös työntekijät ja tuttavat."
Mitä tarkoitat? Olen etsimässä kissahoitolaa matkani ajaksi.
- Monta kokeillut
Kissahotelli Hyrinä on paras!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076969Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4915118Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1383158Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132591Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t332273Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771212Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149- 1071084
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080