Vaelluksesta Itävallassa?

Zell am see

Oisko kenelläkään tietoa, mitä kautta saa vaellusmatkoja Itävaltaan, ja paikkaan missä oppaana on Sunski:n opas Katja? Hän kertoi että on siellä kesäoppaana vaellusmatkoilla, mutta jäi auki että missä tarkemmin.

4

3587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huli

Jos olet vailla tätä tiettyä opasta, kannattaa kysyä Aurinkomatkoilta. Mutta itse olin viime syksynä Pertisaussa Itävallassa vaeltamassa Suomen Matkatoimiston matkalla, jonka isänä ja vetäjänä oli Jouni Parkkali. Ja oli muuten hieno reissu!!!!

• lisää...

Kiinnostaisi tuollainen vaellusreissu Itävallassa, olen matkoja vähän katsellut, mutta en oikein sopivaa ole löytänyt. Yleensä olen aina ollut omin päin reissussa, mutta nyt kiinnostaisi joku tuollainen pakettimatka - nimenomaan vaellus vuoristossa. Millainen reissu käytännössä oli? Paljonko maksoi? Mitä kautta varasit? Ja kaikki mahdollinen kiinnostaa :)

• Liisa
        lisää... kirjoitti:

Kiinnostaisi tuollainen vaellusreissu Itävallassa, olen matkoja vähän katsellut, mutta en oikein sopivaa ole löytänyt. Yleensä olen aina ollut omin päin reissussa, mutta nyt kiinnostaisi joku tuollainen pakettimatka - nimenomaan vaellus vuoristossa. Millainen reissu käytännössä oli? Paljonko maksoi? Mitä kautta varasit? Ja kaikki mahdollinen kiinnostaa :)

Aurinkomatkat järjestää vaellusmatkoja Itävallan Mayrhofeniin, Sölliin, Seefeldiin ja Zell Am Seehen. Vaelluksia tehdään 4 päivänä. Muissa kuin Seefeldissä olen ollut, viimeksi viime elokuussa Mayrhofenissa. Aurinkomatkoilla on myös vaellusviikot Dolomiiteille Italiaan. You Travel ( www.alpit.fi )järjestää myös eritasoisia vaellusmatkoja.

• Kirppu61
        Liisa kirjoitti:

Aurinkomatkat järjestää vaellusmatkoja Itävallan Mayrhofeniin, Sölliin, Seefeldiin ja Zell Am Seehen. Vaelluksia tehdään 4 päivänä. Muissa kuin Seefeldissä olen ollut, viimeksi viime elokuussa Mayrhofenissa. Aurinkomatkoilla on myös vaellusviikot Dolomiiteille Italiaan. You Travel ( www.alpit.fi )järjestää myös eritasoisia vaellusmatkoja.

Onko kukaan ollut Aurinkomatkojen vaellusmatkalla Dolomiiteilla Italiassa? Mikä siellä on matkalaisten ikäjakauma?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45241
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25996
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      325
      15677
    4. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11203
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      171
      10805
    6. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9681
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8478
    9. 242
      6824
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6491
    Aihe