Oisko kenelläkään tietoa, mitä kautta saa vaellusmatkoja Itävaltaan, ja paikkaan missä oppaana on Sunski:n opas Katja? Hän kertoi että on siellä kesäoppaana vaellusmatkoilla, mutta jäi auki että missä tarkemmin.
Vaelluksesta Itävallassa?
4
3595
Vastaukset
- Huli
Jos olet vailla tätä tiettyä opasta, kannattaa kysyä Aurinkomatkoilta. Mutta itse olin viime syksynä Pertisaussa Itävallassa vaeltamassa Suomen Matkatoimiston matkalla, jonka isänä ja vetäjänä oli Jouni Parkkali. Ja oli muuten hieno reissu!!!!
- lisää...
Kiinnostaisi tuollainen vaellusreissu Itävallassa, olen matkoja vähän katsellut, mutta en oikein sopivaa ole löytänyt. Yleensä olen aina ollut omin päin reissussa, mutta nyt kiinnostaisi joku tuollainen pakettimatka - nimenomaan vaellus vuoristossa. Millainen reissu käytännössä oli? Paljonko maksoi? Mitä kautta varasit? Ja kaikki mahdollinen kiinnostaa :)
- Liisa
lisää... kirjoitti:
Kiinnostaisi tuollainen vaellusreissu Itävallassa, olen matkoja vähän katsellut, mutta en oikein sopivaa ole löytänyt. Yleensä olen aina ollut omin päin reissussa, mutta nyt kiinnostaisi joku tuollainen pakettimatka - nimenomaan vaellus vuoristossa. Millainen reissu käytännössä oli? Paljonko maksoi? Mitä kautta varasit? Ja kaikki mahdollinen kiinnostaa :)
Aurinkomatkat järjestää vaellusmatkoja Itävallan Mayrhofeniin, Sölliin, Seefeldiin ja Zell Am Seehen. Vaelluksia tehdään 4 päivänä. Muissa kuin Seefeldissä olen ollut, viimeksi viime elokuussa Mayrhofenissa. Aurinkomatkoilla on myös vaellusviikot Dolomiiteille Italiaan. You Travel ( www.alpit.fi )järjestää myös eritasoisia vaellusmatkoja.
- Kirppu61
Liisa kirjoitti:
Aurinkomatkat järjestää vaellusmatkoja Itävallan Mayrhofeniin, Sölliin, Seefeldiin ja Zell Am Seehen. Vaelluksia tehdään 4 päivänä. Muissa kuin Seefeldissä olen ollut, viimeksi viime elokuussa Mayrhofenissa. Aurinkomatkoilla on myös vaellusviikot Dolomiiteille Italiaan. You Travel ( www.alpit.fi )järjestää myös eritasoisia vaellusmatkoja.
Onko kukaan ollut Aurinkomatkojen vaellusmatkalla Dolomiiteilla Italiassa? Mikä siellä on matkalaisten ikäjakauma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1029629Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554702Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92431Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.02130Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051652- 451458
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota571391Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.511387Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441306