23.5. syntyneitä?

akryyli

onko muita samana päivänä syntyneitä?
millaisia olette?
olis kiva tietää ollaanko samanlaisia...

:)

10

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksostyttö

      Mä tosiaan olen syntyny samaisena päivänä! Luonteeltani olen todella ailahtelevainen, tunteet ja tuulet heittelee kuperkeikkaa niin ettei aina tahdo itekään perässä pysyä. Ja paikallaan pysyminen ei kans oo perusominaisuuksia. Aina täytys olla menossa tai tulossa, matkalla jonnekin kuiteski. Innostun hirveesti jostain asiasta ja seuraavassa sekunnissa kyllästyn. Tärkeimmät perusasiat kyllä on sitten pysyvämpää sorttia, jos todenteolla jonkun asian päätän, se myös pitää...
      Entäs sä? Kuulostiko tutulta vai ootko tyystin erilainen?

      • kaksonen

        ..tuohan oli kuin kuvaus minusta:D. siihen lisäisin vielä, että olen kovin paha suustani välillä ja seuraavassa hetkessä taas maailman ihanin auringonpaiste. kova vitsailemaan ja naurattamaan muita, mutta ns. älylliset keskustelutkin saavat liekkeihin:D. en maailman helpoin ihminen ja kovin omapäinen.


      • tuutar
        kaksonen kirjoitti:

        ..tuohan oli kuin kuvaus minusta:D. siihen lisäisin vielä, että olen kovin paha suustani välillä ja seuraavassa hetkessä taas maailman ihanin auringonpaiste. kova vitsailemaan ja naurattamaan muita, mutta ns. älylliset keskustelutkin saavat liekkeihin:D. en maailman helpoin ihminen ja kovin omapäinen.

        moi,ja vähän väliä kuulen tästä enkeli-piru/asetelmastani! tiedän itsekin että sellainen olen.välillä on oikein paha mieli,kun tietää itsekin loukanneensa äkkinäisellä luonteellaan lähimpiään. siskoni on myös kaksonen,joten paha asetelma on,kuin peiliin katsoisi,puhuvaan peiliin!mutta yritetään oppia joka päivä tätä parempaa puoliskoa,kiltteyttä ja sulkea suunsa,ettei sieltä hyppisi sammakoita!!


      • ...ikiliikkuja-kaksonen!!!!
        tuutar kirjoitti:

        moi,ja vähän väliä kuulen tästä enkeli-piru/asetelmastani! tiedän itsekin että sellainen olen.välillä on oikein paha mieli,kun tietää itsekin loukanneensa äkkinäisellä luonteellaan lähimpiään. siskoni on myös kaksonen,joten paha asetelma on,kuin peiliin katsoisi,puhuvaan peiliin!mutta yritetään oppia joka päivä tätä parempaa puoliskoa,kiltteyttä ja sulkea suunsa,ettei sieltä hyppisi sammakoita!!

        On se niin merkillistä, että nämä "luonnekuvaukset" eri tähtimerkkien alla
        syntyneistä ihmisistä pitävät niin suurelta osin
        paikkansa.
        Itse olen tosi vilkas kaksonen, muuten s.23.05 !!
        Olen tosiaan aina menossa jonnekkin, välillä en edes muista minne, mutta heti löytyy kyllä uusi paikka minne mennään.Suu käy koko ajan,kun juttelen jonkun toisen kanssa, ei se ehdi sanomaan kuin muutaman kirjaimen sen aikana kun itse vedän henkeä.Kaukokaipuu on kamala.Esim
        rautatieasema on paikka jossa voin viihtyä vain katselemalla kaukojunien aikatauluja, ja saatan hypätä vaikka johonkin niistä, jos sattuu löytymään rahaa, aika ei ole koskaan este???
        Kymmeniä aloitettuja tehtäviä,joitakin ihan asiallisiakin, kakki kesken.Kuitenkin mieli on korkealla,synkät hetket kestävät vain hetken aikaa, joten...ei kun menoksiiiii


      • monitaitoinen
        ...ikiliikkuja-kaksonen!!!! kirjoitti:

        On se niin merkillistä, että nämä "luonnekuvaukset" eri tähtimerkkien alla
        syntyneistä ihmisistä pitävät niin suurelta osin
        paikkansa.
        Itse olen tosi vilkas kaksonen, muuten s.23.05 !!
        Olen tosiaan aina menossa jonnekkin, välillä en edes muista minne, mutta heti löytyy kyllä uusi paikka minne mennään.Suu käy koko ajan,kun juttelen jonkun toisen kanssa, ei se ehdi sanomaan kuin muutaman kirjaimen sen aikana kun itse vedän henkeä.Kaukokaipuu on kamala.Esim
        rautatieasema on paikka jossa voin viihtyä vain katselemalla kaukojunien aikatauluja, ja saatan hypätä vaikka johonkin niistä, jos sattuu löytymään rahaa, aika ei ole koskaan este???
        Kymmeniä aloitettuja tehtäviä,joitakin ihan asiallisiakin, kakki kesken.Kuitenkin mieli on korkealla,synkät hetket kestävät vain hetken aikaa, joten...ei kun menoksiiiii

        Minä olen myös kaksonen. Avoin, iloinen, puhuu liikaa. 1001 projektia kerrallaan - vaikeata saada mitään loppuun tehtyä. Olen aina valmis oppimaan uutta, kiinnostunut kielistä, matkailusta... Olen nuorena matkustanut paljon - käynyt n. 15 maassa. Juuri nyt minulla on 6 - 7 eri työtä, mistä maksetaan aivan liian vähän, koska en pysty sanomaan EI! Sitten on vielä kolme pientä lasta ja aina huono omatunto siitä, etten ehdi tehdä kaikkea enkä leikkiä heidän kanssaan tarpeeksi. Nytkin pitäisi jatkaa kirjanpitotehtävän kanssa - pitää olla valmiina keskiviikkona klo 19.30... On vielä paljon tehtävää ja aika vain loppuu kesken, niin kuin aina. Viime tipassa aina. Melkein. Tsemppiä teille kaikille, on vaikeata olla kaksonen, mutta myös aivan ihanaa välilä ;)


      • pilkku
        kaksonen kirjoitti:

        ..tuohan oli kuin kuvaus minusta:D. siihen lisäisin vielä, että olen kovin paha suustani välillä ja seuraavassa hetkessä taas maailman ihanin auringonpaiste. kova vitsailemaan ja naurattamaan muita, mutta ns. älylliset keskustelutkin saavat liekkeihin:D. en maailman helpoin ihminen ja kovin omapäinen.

        Tämä kuulostaa niiin tutulta! Joskus, täysin ilman syytä saatan vain yht'äkkiä muutua aivan totaaliseksi kusipääksi läheisilleni ja olla loukkaava ja hyvinkin kärkäskielinen ja julman arvosteleva. Eikä siihen ole välttämättä mitään syytä, kunhan olen vain.. Tästä syystä ainoastaan harvat ihmiset ovat vierelläni säilyneet pidemmän aikaa... Yleensä kannattaa vain poistua paikalta kun minun pääni ympärillä alkaa se sadepilvi kerääntymään.


      • pyrjö

        Mun sisko on syntyny 23.5 ja se on semmonen tuuliviiri ettei perässä pysy.. :)


    • Nouseva kauris

      Mukavaa, että on synttärikaimoja :)) onnea meille kaikille, sitä myös tarvitsemme!!
      Itse olen jo hiukan varttuneempi, lähentelen neljääkymppiä, ja täytyy kyllä sanoa, että tunnistan omia luonteenpiirteitäni nuoruudestani. Nyt viimeisen viiden vuoden aikana olen huomattavasti tasoittunut ja rauhoittunut; siitä olen myös kovin kiitollinen,koska useinkin tuli päätä hakattua seinään turhan kovaa - ja elämä oli välillä melkoista vuoristorataa.
      Olen ymmärtänyt, että omalla kohdallani ikä ja sen mukanaan tuomat asiat elämässäni, kuten lapset ja perhe, ovat rauhoittaneet levotonta sieluani ja väsyttäneet minua sopivasti kestämään myös välillä puuduttavaa rutiinia ja itseäni hitaampia persoonia. Myös oma nouseva merkkini kauris antaa oman positiivisen säväyksen monenkirjavaan ajatteluuni. Mutta: on ihanaa olla avoin, iloinen, pohdiskeleva, kaikesta kiinnostunut ja mieleltään nuori. Meissä kaikissa on monia mahtavia ominaisuuksia, ja tietenkin niitä kypsymättömiäkin piirteitä; onneksi tässä elämässä voi aina oppia uutta itsestään ja yhdessä toisten kanssa. Kaikkea hyvää kaimoilleni!

    • lola

      No, synttärit on 23.5. Paljon maailmalla reissannut, diplomaattinen ja ymmärtävä. Eri kulttuurit kiehtoo ja kalamies saaliina. Vahva ja auttavainen, romanttinen ja herkkä. Sevä "puoliskojen" ero. Lakia lukenut, päättäväinen, toisaalta romanttinen ja ideologialle omistautunut.

      • shula

        Moi!

        Kuulostaa niiiiin tutulta...itse asun ulkomailla, ja ihan mieleton tuuliviiri. Aina miljoona asiaa meneillaan,talla hetkella 5 eri tyota, olen aloittamassa opintoja, urheilen,ja matkustelen silla vapaa-ajalla mita jaa:) Yleensa sita kylla saan jarjestettya silla matkustelu on intohimoni.Mutta huonoja puoliani on mm. ystavana varmasti ihana mutta puolisona ihanan kamala...olen mahdoton flirttailija...ja aika itsekeskeinen ja mielialat heittelee tosi usein.Joskus flirtti on myos vienyt pidemmallekkin...mutta en silti ole halunnut satuttaa ketaan...aina onnistun saamaan itseni hankaluuksiin!!!!:/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe