Korvalehteni meni todella hurjaan kuntoon, kutisi, punoitti, iho rikkoontui ja eritti jotain mömmöä, käytetyäni jotain rihkama korviksia. Hölmö kun olin en lopettanut heti korujen käyttöä. Nyt muu kehoni on alkanut oireilla, kuivia koholla olevia punottavia läikkiä eripuolilla. Olen netistä katsonut kuvia ja läiskät sopisivat muutamaankin ihottumaan. Mutta kun läikät tulivat vasta korva oireilun jälkeen, ajattelin että jos kyse olisi esim. ärsytys ekseemasta? Kuulemma voi oireilla muuallakin kuin "ärsytyspaikalla". Onko muilla kokemuksia? Ja millaisia ihottumat ovat muualla kehossa olleet?
Mitä mieltä?
Kiara
1
271
Vastaukset
- aurinkokello
Kosketusallergia voi ilmestyä muuallekin kuin vain kosketuskohtaan.
Minä reagoin kolikkoihin kutisemalla ihan joka paikasta. Jälkiä tulee käsivarsiin ja kosketuskohtiin. Nytkin laikku kämmenen selässä kun maksoin pari päivää sitten kolikoilla.
Usein lääkärit suosittelee kokeilemaan, josko antihistamiini vähentäisi oireita. Jos kutina ja punoitus rauhoittuu, kyse luultavammin allergisesta reaktiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958