Kalat-Rapu

fisulady

Miten sopivat yhteen kala nainen ja rapu mies?

8

6641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirgittA

Omasta kokemuksesta kalat ja rapu sopivat toisilleen mainiosti. Kulkee samalla aaltopituudella ja elämänkatsomuskin samannäköistä. Rapu on tosi herkkä ja mustasukkainen (omakohtaista kokemusta) mutta
      erittäin romanttinen ja hellä, luotettava ja rehellinen. Kalat tarvitsevat juuri sellaista, vai mitä?

• molli

mää olin rapumiehen kanssa naimisissa 22 vuotta ja kyllä se ihan hyvin toimi.Mutta kun mun ex-mies kyllä kävi vieraissa minkä kerkesi.Aina piti todistaa itselleen että kyllä joku mut ottaa jos vanha hylkää.Sairaan mustasukkainen en koskaan pettänyt .Aina kun olin töissä niin oli maannut kaikkien miesten kanssa ja sit tuli turpaan kun hän oli juonut et se siitä Rakkaudesta!

• rapuja

Kalatnainen tarvitsee rinnalleen vahvan ja jämäkän miehen jolla on jalat maassa.
      Mutta jos haluat isellesi ikuisen murkkuiäisen miehen ota sitten rapu.

• ei lahna

Olen ihan samaa mieltä murkkuikäisyydestä.. Ravun miellyttämishalu ajanmittaan kääntyy kalavaimoaan vastaan.. tiedämmehän, että jos kumartaa toiseen suuntaan (työlle, kavereille, äidille, siskolle jne) niin pyllistää toiseen (vaimolle, lapsille, parisuhteelle..) Herkkänahkaisia ja päättämättömiä ovat, ja näiden 15 vuoden jälkeen olen huomannut, että kaipaan eniten TURVAA, LUOTETTAVUUTTA JA TUKEA sekä lämpöä ja läheisyyttä. Vaan mistä mahdan löytää? Jaa-a?!

• nais rapu
        ei lahna kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä murkkuikäisyydestä.. Ravun miellyttämishalu ajanmittaan kääntyy kalavaimoaan vastaan.. tiedämmehän, että jos kumartaa toiseen suuntaan (työlle, kavereille, äidille, siskolle jne) niin pyllistää toiseen (vaimolle, lapsille, parisuhteelle..) Herkkänahkaisia ja päättämättömiä ovat, ja näiden 15 vuoden jälkeen olen huomannut, että kaipaan eniten TURVAA, LUOTETTAVUUTTA JA TUKEA sekä lämpöä ja läheisyyttä. Vaan mistä mahdan löytää? Jaa-a?!

Kyllä rapu ja kalat sopii hyvin yhteen. Itsellä pitkä kokemus.

• ..ainakin toimii :)

...ollaan tässä muutama vuosi toisiamme katsottu ja vieläkin katsotaan rakastunein silmin :)ja lapsiakin on viipottamassa.
      Mun mielestä me sovitaan tooooosi hyvin yhteen
      :)

• tiimi

Enpä olisi parempaa miestä voinut itselleni saada!! Terv.rapunainen

• koopiton
        tiimi kirjoitti:

Enpä olisi parempaa miestä voinut itselleni saada!! Terv.rapunainen

Kyllähän horoskooppi jotain ihmisestä voi kertoa, mutta ette kai hylkää tai jätä tutustumatta ihmiseen, jos hän on "väärään päivämäärään" syntynyt. Elämänkokemus (varsinkin lapsuus) tekee ihmisestä sellaisen minkälainen hän on, ei horoskooppi.

Kaikki horoskoopit olen ehtinyt käymään läpi ja sinkkuna olen tällä hetkellä (eli en sopinut kenenkään kanssa yhteen), niin tarkoittaako se, etten voi koskaan uutta onnea enää löytää. En usko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      88
      8123
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4708
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4361
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      44
      2566
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      93
      1412
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1286
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      40
      1227
    8. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1140
    9. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      63
      1110
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      166
      1070
    Aihe