Kalat-Rapu

fisulady

Miten sopivat yhteen kala nainen ja rapu mies?

8

6673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirgittA

Omasta kokemuksesta kalat ja rapu sopivat toisilleen mainiosti. Kulkee samalla aaltopituudella ja elämänkatsomuskin samannäköistä. Rapu on tosi herkkä ja mustasukkainen (omakohtaista kokemusta) mutta
      erittäin romanttinen ja hellä, luotettava ja rehellinen. Kalat tarvitsevat juuri sellaista, vai mitä?

• molli

mää olin rapumiehen kanssa naimisissa 22 vuotta ja kyllä se ihan hyvin toimi.Mutta kun mun ex-mies kyllä kävi vieraissa minkä kerkesi.Aina piti todistaa itselleen että kyllä joku mut ottaa jos vanha hylkää.Sairaan mustasukkainen en koskaan pettänyt .Aina kun olin töissä niin oli maannut kaikkien miesten kanssa ja sit tuli turpaan kun hän oli juonut et se siitä Rakkaudesta!

• rapuja

Kalatnainen tarvitsee rinnalleen vahvan ja jämäkän miehen jolla on jalat maassa.
      Mutta jos haluat isellesi ikuisen murkkuiäisen miehen ota sitten rapu.

• ei lahna

Olen ihan samaa mieltä murkkuikäisyydestä.. Ravun miellyttämishalu ajanmittaan kääntyy kalavaimoaan vastaan.. tiedämmehän, että jos kumartaa toiseen suuntaan (työlle, kavereille, äidille, siskolle jne) niin pyllistää toiseen (vaimolle, lapsille, parisuhteelle..) Herkkänahkaisia ja päättämättömiä ovat, ja näiden 15 vuoden jälkeen olen huomannut, että kaipaan eniten TURVAA, LUOTETTAVUUTTA JA TUKEA sekä lämpöä ja läheisyyttä. Vaan mistä mahdan löytää? Jaa-a?!

• nais rapu
        ei lahna kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä murkkuikäisyydestä.. Ravun miellyttämishalu ajanmittaan kääntyy kalavaimoaan vastaan.. tiedämmehän, että jos kumartaa toiseen suuntaan (työlle, kavereille, äidille, siskolle jne) niin pyllistää toiseen (vaimolle, lapsille, parisuhteelle..) Herkkänahkaisia ja päättämättömiä ovat, ja näiden 15 vuoden jälkeen olen huomannut, että kaipaan eniten TURVAA, LUOTETTAVUUTTA JA TUKEA sekä lämpöä ja läheisyyttä. Vaan mistä mahdan löytää? Jaa-a?!

Kyllä rapu ja kalat sopii hyvin yhteen. Itsellä pitkä kokemus.

• ..ainakin toimii :)

...ollaan tässä muutama vuosi toisiamme katsottu ja vieläkin katsotaan rakastunein silmin :)ja lapsiakin on viipottamassa.
      Mun mielestä me sovitaan tooooosi hyvin yhteen
      :)

• tiimi

Enpä olisi parempaa miestä voinut itselleni saada!! Terv.rapunainen

• koopiton
        tiimi kirjoitti:

Enpä olisi parempaa miestä voinut itselleni saada!! Terv.rapunainen

Kyllähän horoskooppi jotain ihmisestä voi kertoa, mutta ette kai hylkää tai jätä tutustumatta ihmiseen, jos hän on "väärään päivämäärään" syntynyt. Elämänkokemus (varsinkin lapsuus) tekee ihmisestä sellaisen minkälainen hän on, ei horoskooppi.

Kaikki horoskoopit olen ehtinyt käymään läpi ja sinkkuna olen tällä hetkellä (eli en sopinut kenenkään kanssa yhteen), niin tarkoittaako se, etten voi koskaan uutta onnea enää löytää. En usko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      26
      1819
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1535
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1138
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe