Olen katellut jos saisi harrasteautoksi Volvo p1800.Mistä voisi alkaa etsiä ja mitä tulisi tietää tästä kaunottaresta hinnat mallit ym.Kiitos kaikesta tiedosta
volvo
3
674
Vastaukset
etsi esim.kirjastosta mobilisti-lehti jossa ollut juttua p1800sta.myös volvolaisten kerhosta/nettisivuista lisää.tästä on kirjanenkin brooklands books,tosin engl.kielinen.ulkomailta jos projektikuntoinen riittää,voisi yrittää tilata jonkun yhteyshlön kautta.tuon ikäinen on museoautokategoriassa eli vero halvempi..
- pyhimykseni
Ruotsista. Halpa rahti, suuri tarjonta, yleensä parempikuntoiset kuin suomalaiset. Muistaakseni www.bytbil.se tai com , www.tradera.com, www.blocket.se ja kun vielä haet R-kiskalta Signalhornet lehden niin valinnanvaraa on!
- unohtui edelliseen.
Tekniikka on periaatteessa sama kuin PV, Duett, Amazon, ja 140 sarjalaiset joten tekniikkaa löytyy. Kopanosat on vaikeempia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184