Miksi avaukseni ei kelvannut?

CDI

Tein äsken avauksen tänne otsikolla "Ulkokullaisuus". Kaikki, mitä kirjoitin, oli asiallista, enkä suinkaan ketään katsonut sillä loukkaavani.

Ensiksi kirjoitin avauksen lestadiolaisuus-palstalle. Siellä annettiin neuvo, että siirtää se tänne, tääältä voi saada enemmän vastauksia. Poistatin sen sieltä itse ja nyt moppi on poistanut sen täältäkin. Eikö se ollut tärkeää? Minulle olisi ollut tärkeää saada asiaan apua.

8

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moppaajasefu

      ..ole massapostaus?

      Siksi poistin.

      Toki, jos vakavalla mielellä haluat vastauksia, ole hyvä ja laita tekstisi tänne uudelleen, niin katsotaan, syntyykö keskustelua.

      Voi olla, että arvioin väärin. Jos niin kävin, pahoittelen. Ole hyvä ja laita tekstisi tänne vielä kerran.

      • CDI

        jaksa alkaa kirjoittamaan uudelleen niin pitkää juttua.Ainakaan vielä. Vakavalla mielellä sen kirjoitin. Kiitos, kun vastasit.


      • tosta vaan

        mitä luulet, että on massapostitus?!! Eikö olisi järkevää ottaa asiasta ensin selvää ja varmaa tietoa, eikä heti vaan poistaa jos nyt sattuu vaan tuntumaan siltä??????????? Haloo!!!!


      • palstalla
        CDI kirjoitti:

        jaksa alkaa kirjoittamaan uudelleen niin pitkää juttua.Ainakaan vielä. Vakavalla mielellä sen kirjoitin. Kiitos, kun vastasit.

        luin sen juttusi ensin. Jollain tavalla sekavaa se oli. Joku aiheutti toisen kuoleman...? Sinänsä jo tuo vihjaus oli poistoon pätevä syy.


      • CDI
        palstalla kirjoitti:

        luin sen juttusi ensin. Jollain tavalla sekavaa se oli. Joku aiheutti toisen kuoleman...? Sinänsä jo tuo vihjaus oli poistoon pätevä syy.

        että joku olisi aiheuttanut toisen kuoleman, vaan niin, että mieheni syytti itseään isänsä kuolemasta eli oli itsesyytöstä. Luin sen monta kertaa, ennenkuin avauksen lähetin, mielestäni se oli ihan selkokielellä kirjoitettu.


    • Tämä asia ei edellytä vaatteen repimistä, eikä sheriffin kurittamista.

      Jos oikein ymmärsin, olet kirjoittanut samansisältöisen avauksen kahdelle palstalle. Tämä on kiellettyä.
      Lestadiolaisuuspalstalta joku kirjoittaja suositteli siirtämään sen toiselle palstalle. Minä olisin siirtänyt, jos olisit sitä pyytänyt. Kun pyysit poistoa , sait poiston.

      Massapostitus ei menesty, koska säännöt sen kieltävät.

    • toisaalta

      Luin viestisi toisaalta, ja vastasinkin. Ehditkö eilen lukea? Kirjoitin pitkään ja ehdotin selkeää päätöstä, jäämistä ehtona terapia tai lähtemistä.
      Kannattaa yrittää jollain muulla palstalla, täällä et kovinmontaa asiallista vastausta saa, jos tekstiäsi ollenkaan esiin saat. Arka aihe.

      • CDI

        kiitos lirjoituksesta. Jääminen on ainut vaihtoehto, terapiaan mieheni ei suostu lähtemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1527
    2. 41
      895
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      886
    4. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      819
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      59
      818
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      745
    8. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      48
      729
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      729
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      682
    Aihe