Miksi avaukseni ei kelvannut?

CDI

Tein äsken avauksen tänne otsikolla "Ulkokullaisuus". Kaikki, mitä kirjoitin, oli asiallista, enkä suinkaan ketään katsonut sillä loukkaavani.

Ensiksi kirjoitin avauksen lestadiolaisuus-palstalle. Siellä annettiin neuvo, että siirtää se tänne, tääältä voi saada enemmän vastauksia. Poistatin sen sieltä itse ja nyt moppi on poistanut sen täältäkin. Eikö se ollut tärkeää? Minulle olisi ollut tärkeää saada asiaan apua.

8

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moppaajasefu

..ole massapostaus?

Siksi poistin.

Toki, jos vakavalla mielellä haluat vastauksia, ole hyvä ja laita tekstisi tänne uudelleen, niin katsotaan, syntyykö keskustelua.

Voi olla, että arvioin väärin. Jos niin kävin, pahoittelen. Ole hyvä ja laita tekstisi tänne vielä kerran.

• CDI

jaksa alkaa kirjoittamaan uudelleen niin pitkää juttua.Ainakaan vielä. Vakavalla mielellä sen kirjoitin. Kiitos, kun vastasit.

• tosta vaan

mitä luulet, että on massapostitus?!! Eikö olisi järkevää ottaa asiasta ensin selvää ja varmaa tietoa, eikä heti vaan poistaa jos nyt sattuu vaan tuntumaan siltä??????????? Haloo!!!!

• palstalla
        CDI kirjoitti:

jaksa alkaa kirjoittamaan uudelleen niin pitkää juttua.Ainakaan vielä. Vakavalla mielellä sen kirjoitin. Kiitos, kun vastasit.

luin sen juttusi ensin. Jollain tavalla sekavaa se oli. Joku aiheutti toisen kuoleman...? Sinänsä jo tuo vihjaus oli poistoon pätevä syy.

• CDI
        palstalla kirjoitti:

luin sen juttusi ensin. Jollain tavalla sekavaa se oli. Joku aiheutti toisen kuoleman...? Sinänsä jo tuo vihjaus oli poistoon pätevä syy.

että joku olisi aiheuttanut toisen kuoleman, vaan niin, että mieheni syytti itseään isänsä kuolemasta eli oli itsesyytöstä. Luin sen monta kertaa, ennenkuin avauksen lähetin, mielestäni se oli ihan selkokielellä kirjoitettu.

• Tämä asia ei edellytä vaatteen repimistä, eikä sheriffin kurittamista.

Jos oikein ymmärsin, olet kirjoittanut samansisältöisen avauksen kahdelle palstalle. Tämä on kiellettyä.
      Lestadiolaisuuspalstalta joku kirjoittaja suositteli siirtämään sen toiselle palstalle. Minä olisin siirtänyt, jos olisit sitä pyytänyt. Kun pyysit poistoa , sait poiston.

Massapostitus ei menesty, koska säännöt sen kieltävät.

• toisaalta

Luin viestisi toisaalta, ja vastasinkin. Ehditkö eilen lukea? Kirjoitin pitkään ja ehdotin selkeää päätöstä, jäämistä ehtona terapia tai lähtemistä.
      Kannattaa yrittää jollain muulla palstalla, täällä et kovinmontaa asiallista vastausta saa, jos tekstiäsi ollenkaan esiin saat. Arka aihe.

• CDI

kiitos lirjoituksesta. Jääminen on ainut vaihtoehto, terapiaan mieheni ei suostu lähtemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2266
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1684
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      83
      1366
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1353
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1256
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      72
      1182
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe