Tervehdys
Mikähän voisi olla vikana Opel Omega B 2,2 bensavehkeessä, kun aivan yllättäen ei käynnisty. Startti pyörittää, mutta ei mitään eloa. Mittariston varoitusvalot, bensamittari ym. ei myöskään ole elossa. Radioon ym. tulee virtaa.
Pari kertaa aiemmin kone on heti käynnistymisen jälkeen saammunut, mutta nyt meni kerralla elottomaksi.
Onko kellään vihjeitä.
t. jke
Omega B ei käynnisty
7
3381
Vastaukset
- gfyh
vilkkuuko häiriövalo startatessa jos todnäk ajon esto temppuilee
- opl
itselläni ilmeni omegassa sama ongelma. lopulta selvisi että avainnipussa oli kaksi erillaista virta avainta. toisesta puuttui "siru" sisältä eikä sillä auto käynnistynyt, sisälle pääsi kyllä.
- Omega 10
Moi! Asia on kyllä jo aika vanha mutta selviskö sulle koskaan toi Omegan sähkö sekoilu? Jos niin kerrotko vastauksen!
[email protected] - Obelixin
Omassa Omegassa vm. -01 2,2koneinen menee joskus mykäksi, kun joutuu paljon starttailee. Lopulta ei lähde käyntiin kuin hinaamalla ja nopeutta pitää olla reilusti. Onneksi manuaalilaatikko, niin yleensä hinaamalla virkoaa. Nyt oli pakkasilla ilmeisesti bensapumpun teho niin heikko, ettei starttailemalla lähtenyt. Vaihdoin uuden tarvikepumpun, kun edellinen ei paljoa painetta antanut.
- rolekxit
Voi voi tuollainen hinaus on vaaraksi motorin jakopäälle, piilevää venttili remontin tarvetta vivassa?
- Airbus
Omegassa menee se strttirele konehuoneepuolelta..halpa uusi...
- kokemustaon
Epäilen vahvasti että joko nokka-akselin tai kampiakselin tunniste anturi tiensä päässä. Eiköhän tuo obd:llä vika paikallistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026