Hernesopat ja laskiasispullat syöty, syökää te soppanne sitten viikon päästä, nyt menen ulos haiseen..selvinpäin.
22.2-06
10
779
Vastaukset
Vielä kirjotusvirhekkin..laskiaispullat.
Mulle tulee noita kirjoitusvirheitä yhtenään,että mitäs nyt noista välität.Eilisessäkin viestissäni oli kirjoitusvirhe eikä kukaan ole vielä vihjaillut mitään.Kerranhan niistä mainitsin,niin joku kirjoitti pitkän viestin jossa oli joka sanassa jokin kirjoitusvirhe,ja silti oli ihan luettavaa.Tai kylläkait kaikki jo osais laittaa kirjaimet omille paikoileen vaikka laittaisin suurinpiirtein vain aakkoset tänne viestiksi.
Eilen oli taas niin hyvä ryhmäilta että kyllä tässä kelpaa taas olla raitis alkoholisti.Kukaan ei tullut sanomaan että elä tule purkaan pahaa oloas tänne ryhmään,vaan myötäelivät kanssani,ja niin sain purettua itseni,ja olen siitä kiitollinen AA:lle ja etenkin kotiryhmälleni.Noita huonoja päiviä sattuu kohdalleni aina silloin tällöin,mutta minulla on käytössä sellainen ohjelma, kun yritän sitä parhaan kykyni mukaan toteutaa niin selviydyn kyllä tilanteesta kuin tilanteesta ilman väkijuomia.
Tipatta aion olla tään alkaneen vuorokaudenkin.Elämä hymyilee taas.!!!- Cettuz!
Tooppingia. Selväpäisenä, virheineen elän.
- Systeri
joonatan11 kirjoitti:
Mulle tulee noita kirjoitusvirheitä yhtenään,että mitäs nyt noista välität.Eilisessäkin viestissäni oli kirjoitusvirhe eikä kukaan ole vielä vihjaillut mitään.Kerranhan niistä mainitsin,niin joku kirjoitti pitkän viestin jossa oli joka sanassa jokin kirjoitusvirhe,ja silti oli ihan luettavaa.Tai kylläkait kaikki jo osais laittaa kirjaimet omille paikoileen vaikka laittaisin suurinpiirtein vain aakkoset tänne viestiksi.
Eilen oli taas niin hyvä ryhmäilta että kyllä tässä kelpaa taas olla raitis alkoholisti.Kukaan ei tullut sanomaan että elä tule purkaan pahaa oloas tänne ryhmään,vaan myötäelivät kanssani,ja niin sain purettua itseni,ja olen siitä kiitollinen AA:lle ja etenkin kotiryhmälleni.Noita huonoja päiviä sattuu kohdalleni aina silloin tällöin,mutta minulla on käytössä sellainen ohjelma, kun yritän sitä parhaan kykyni mukaan toteutaa niin selviydyn kyllä tilanteesta kuin tilanteesta ilman väkijuomia.
Tipatta aion olla tään alkaneen vuorokaudenkin.Elämä hymyilee taas.!!!Ja Suomi-poika lyö uSA:n vai kuinka?! Mutta selvänä seurataan!:)
- papio
Uusi päivä raittiina vastaanotetaan ja vietetään. Iltapäivällä äidin lihapullia maistelemaan. Ja pottumuusia, jossa on sipulia ja voita, njam njam :)
- tänään
ilman kankkusia - olo on inhimillinen.
Taas asiasta kolmanteen. Miksi suosittelet muille Laskiaistiistaita vietettäväksi viikon päästä keskiviikkona?
Ordnung ist ordnung!vähiin alkaa lajit käydä suomalaisten osalta Torinossa mistä se kultamitali tulisi, mutta toivotaan parasta ja jos se sieltä jostain lajista vielä putkahtaisi.
Raitistellen seuraten t. MettäläinenMettäläinen kirjoitti:
vähiin alkaa lajit käydä suomalaisten osalta Torinossa mistä se kultamitali tulisi, mutta toivotaan parasta ja jos se sieltä jostain lajista vielä putkahtaisi.
Raitistellen seuraten t. Mettäläinense vielä tulee, kun jaksaa vain ottaa. Liukukivessä saattaa tulla yllätys, ja miesten 50 km hiihto.
- paranoidi
Tipatta, tänään.
- Mimmuli1
Tuntuu vähän siltä, että ukko tarvitsee kohta nitroja tuota lätkämatsia seuratessa :) Eipä sen puoleen jännä pelihän tuo on. Ehkä ilman viinaksia kestän katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362
