Sumarit lacettiin

Markku J.

Käytinpä lacettia vuosihuollossa, -04 yksilö joten nuo sumarit eivät ole vakiona.

Kysyin piruuttani orkkissumareiden hintaa niin tuli kyllä todella mieluinen yllätys, ~42€ umpio kiinnikkeineen päivineen...

Johdosarjaa ei oltu vedetty valmiiksi joten virta pitää tuoda ihan tavallisen relesysteemin kautta, tähänkin avulias myyjä oikein antoi luvan selvitettyään asian, lisävalojenkaan laitto ei ole selviö nykypäivän väylätekniikkojen aikana.

Onneksi tässä tapauksessa koreassa tullaan hieman jäljessä:).

Umpiot tilauksessa, palaan astialle kun asia etenee.

4

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha

Minäkin meinasin ostaa omaan lacettiin sumarit joko olet laitattanut ne paljonko maksoi yhteensä työn kanssa? oletko muita lisävarusteita hommannut?

• Markku J.

...sumarit on paikallaan, hintaa tuli kaikestaan noin 90€ valojen ja sähköjen kanssa, itse laitoin paikalle kun ei tuo kovin iso juttu ollut.

Jos et ole ennen valoja laittanut niin älä huoli, tuohon hommaan taisi tarvia tähtipäätä ja kymppimillin hylsyä jos oikein muistan, johto/relepussin mukana tulee yleensä ihan hyvät ohjeet asennukseen.

Ei ole tähtitiedettä:).

Muuta..
        Vanteet 16" ja takaoviin asensin juhannuksena erillis-sarjan, etupään uusi sarja kotona hyllyssä. Orkkismankan vaihdon parempaan blaukkarin mankkaan jo uutena, oli aika vittumainen vaihtaa. Eipä muuta.

Kuinkas sinulla?

• juha
        Markku J. kirjoitti:

...sumarit on paikallaan, hintaa tuli kaikestaan noin 90€ valojen ja sähköjen kanssa, itse laitoin paikalle kun ei tuo kovin iso juttu ollut.

Jos et ole ennen valoja laittanut niin älä huoli, tuohon hommaan taisi tarvia tähtipäätä ja kymppimillin hylsyä jos oikein muistan, johto/relepussin mukana tulee yleensä ihan hyvät ohjeet asennukseen.

Ei ole tähtitiedettä:).

Muuta..
        Vanteet 16" ja takaoviin asensin juhannuksena erillis-sarjan, etupään uusi sarja kotona hyllyssä. Orkkismankan vaihdon parempaan blaukkarin mankkaan jo uutena, oli aika vittumainen vaihtaa. Eipä muuta.

Kuinkas sinulla?

juu pitänee kokeilla eiköhän tuo valojen laitto onnistu :)
        No kesäksi ostin nyt 16" alut 205/45
        meinasin että laitattaisin pikkasen takalasia tummemmiksi ja sitten takaovien lasit pikkasen haaleammaksi kun mulla on (met.musta lacetti) jos löytäisi vaan sopivan halvan paikan joka tummentaisi... ja nyt olen katellut uutta soitinta autoon kun en oikeen niistä tiedä mitään?
        minkäs värinen sun lacetti on?

• Markku J.
        juha kirjoitti:

juu pitänee kokeilla eiköhän tuo valojen laitto onnistu :)
        No kesäksi ostin nyt 16" alut 205/45
        meinasin että laitattaisin pikkasen takalasia tummemmiksi ja sitten takaovien lasit pikkasen haaleammaksi kun mulla on (met.musta lacetti) jos löytäisi vaan sopivan halvan paikan joka tummentaisi... ja nyt olen katellut uutta soitinta autoon kun en oikeen niistä tiedä mitään?
        minkäs värinen sun lacetti on?

Kyllähän noita tummennuspaikkoja löytyy, eipä se itsekkään ole paha tummentaa, hiustenkuivaajalla vaan kalvot ulkopintaa vasten muotoon ja sitten asennus... Kannattaa vaan hieman varoa takalasin kanssa jos mattopuukolla leikkaa takalasista ylimääräsiä pois ettei katkaise takalasinlämppärin johtoja.....

Näinkin kävi yhdelle tyypille:).

Lacettiin vittumainen vaihtaa mankkaa kun joutuu päästämään vähän vaikka mitä irti, mankka ei ole kiinni DIN-kehyksessä vaan omissa kiinnitysraudoissa joten sen takia meikäkin laittoi suosiosta vaan paremman Blaukkarin. Sopipa johdotkin heittämällä.

Jos itse vaihdat mankan niin irrota ensin se mankan/puhaltimien kehys n. 1 cm leveiden muovikiilojen avulla, irtoaa pientä voimaa käyttämällä. ÄLÄ käytä meisseliä tai muuta vastaavaa rautaa, kehykseen jää helposti jälkiä. Kun kehys on irti, irrota puhaltimen vaijerit yms konsolin takaa, ei paha, tämän jälkeen voit ottaa kehyksen kokonaan pois. Mankka on kiinni autossa kulmaraudoilla, irroitat ne autosta, kulmaraudat irti mankasta ja sitten laitat ne uuteen mankkaan ja ei kun korean ihme kasaan...

Ja se mun auto auto on mica-sininen:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      231
      3011
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      197
      2646
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      112
      1253
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      141
      1208
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      1119
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1108
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      372
      1091
    8. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1065
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      1005
    10. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      8
      833
    Aihe