Hei, kuka osaisi antaa vinkkiä siirtonurmen hinnoista? Onko jossakin erityisen edullista toimittajaa? Nurmi tulee L-Uudellemaalle.
Siirtonurmen hinta
4
21845
Vastaukset
- Pull
Hei, asumme myös Länsi-Uudellamaalla. Meille tuli siirtonurmikko Finnurmesta. Hinta oli 100 m2 muistaakseni 4,50e /m2 mutta ihan alussa kun nurmikkoa keväällä aletaan nostaa, oli ainakin viime keväänä myynnissä myös ns. kakkoslaatua joka meillä oli eka lava kuin priimaa, toisessa lavassa oli vähän huonompaa mutta kaikki kasvoi kyllä eikä hetken päästä eroa huomannut. Hinta oli kakkosluokalle 2,50 e/m2. Kuljetuksen hommasimme itse koska kuljetus maksoi Finnnurmen kautta meille asti mielestäni kauheasti. Siis emme itse hakeneet tietenkään tuollaista määrää vaan soitimme ja kyselimme itse kuljetuksen. Saimme tarjouksen eräältä Hämeenlinnan lähellä olevalta firmalta tuolle määrälle 3,5euroa/m2 ykköslaatu mutta se kuljetus olisi sitten taas maksanut enemmän. Luonnollisesti suuri määrä maksaa neliöltä vähemmän. Netistä etsimme firmoja ja sähköpostille kyselimme hintoja.
- nurmikko ei ole jäänyt itäm...
Miksi laitat siirtonurmea, turhan kallista , ohut kerros vaan multaa , Helsingin vedestä saa todella hyvin lannoitettua. Sitten vaan heittelet ruohonsiemenet sekaan. Yksikään nurmikko ei ole jäänyt itämättä, puutarhuri
- kärsimätönkö
ruohonsiemenet ja märkä multa on kovin inhottavaa jalan alla seuraavan viikonlopun kekkereissä.
- Tiah19
kärsimätönkö kirjoitti:
ruohonsiemenet ja märkä multa on kovin inhottavaa jalan alla seuraavan viikonlopun kekkereissä.
Ja varsinkin jos sattuu omistamaan koiran josta multaa on kiva kaivella..
nimm.Ruohikkoa monet kerrat kasvattamaan yrittänyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937