Lavettikuljetuksia

Kepa

Löytyykö pääkaupunki seudulta halpoja lavettikuljetus firmoja?Tarvis saada koneet helsingistä vaasaan ja kyselemällä ei ole täältä päin löytynyt ketään kenellä olisi kuormaa menossa hesaan päin ettei tarvisi tyhjänä ajella toiseen suuntaan.Ilmoitelkaa pääkaupunki seudun lavettikuljetus firmoista,mistä voisi kysellä...

7

4394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekl

Hesan päästä tietysti Mäntylä E&E ja Kuljetus Tuuli.

Silvastillahan on yksi auto Alavuudella ja pari Nurmijärvellä, joten sitäkin kannattaa kysäistä.

Vammalasta Haron Askon kamppeetkin liikkuu aika laajalla alueella..

Kysyitkö Halmesmäen Vaasasta?

Ja halpoja lavettifirmoja ei olekaan, ovat menneet nurin jo aikaa sitten. Edullisia kylläkin löytyy.

• Tuuli

Muuttanut Helsinkiin ?

• ekl
        Tuuli kirjoitti:

Muuttanut Helsinkiin ?

No ei ole muuttanut, mutta onhan se nyt 'kulmilla'. Ja liikkuukin aika laajasti.

Suuri maa, suuret toleranssit...

• kosken autokeskusta
        ekl kirjoitti:

No ei ole muuttanut, mutta onhan se nyt 'kulmilla'. Ja liikkuukin aika laajasti.

jos ei koneet kovin isoja?,ja sitten koneliik-
        keistä,onko tuontia sieltä päin..?

• Tuuli tuo
        ekl kirjoitti:

Eikös se Tuuli kuulu nykyään Mäntylälle??? Muistelen vaan mäntylän kuskin syksyllä maininneen asiasta..Korjatkaa jos väärässä..

• rekkamies
        Tuuli tuo kirjoitti:

Eikös se Tuuli kuulu nykyään Mäntylälle??? Muistelen vaan mäntylän kuskin syksyllä maininneen asiasta..Korjatkaa jos väärässä..

Kyllä se pitää paikkansa että mäntylä yhtiöt on ostanut tuulen liiketoiminnan ja kaluston

• tohon

meiltä vois olla auto huomena hesassa 0400235790

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      86
      3460
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3073
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2962
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2813
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      53
      2640
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2628
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2379
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2251
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe