Niin eli kuinka monta kertaa olette nähnyt nelos elokuvan? ja mitä piditte?
itse olen nähnyt 5 kertaa ja mielestäni se oli kaikkein paras..
kuina monta kertaa?
10
608
Vastaukset
- bungie
..nähnyt kerran, ja minusta se on suoraan sanottuna paskin Potter-leffa, mitä on ilmestynyt. Pohjanoteeraus.
- agent-almeida
Kerran olen nähnyt, ja vähän sekavalta tuntui. Jossain kohdissa mentiin kauhean hitaasti ja jotkun menivät niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt tajuta koko kohtausta. Enpä tiedä, ihan hyvä se kai oli. Pitää katsoa sittenkun se tulee DVDlle.
agent-almeida kirjoitti:
Kerran olen nähnyt, ja vähän sekavalta tuntui. Jossain kohdissa mentiin kauhean hitaasti ja jotkun menivät niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt tajuta koko kohtausta. Enpä tiedä, ihan hyvä se kai oli. Pitää katsoa sittenkun se tulee DVDlle.
Mä kävin 2 kertaa kattomassa ja pääsin heti
juoneen ja minusta se on huippuleffa
- haahii
Vain kerran, mutta ei se haittaa, kun saatan saaha sen dvd:n. Oli hyvä, muttei ihan paras. =)
- Ankkuli
Ite kävin kattoo sen 2 kertaa musta se oli just paras HP leffa(vaik must tuntuu joka HPleffan jälkee et se ois paras:D)
- -----
Pari kertaa ja olihan se paras näistä ilmestyneistä Pottereista.
Kaksi kertaa. Siinähän se menetteli.
- yrrah rettop
musta ne elokuvat ei oo hyviä käyn ne silti kattomassa vihjeiden toivossa mut toivon ett ne saa nostettuu tasoa seuraavassa elokuvassa ....nelos elokuva keskitty liikaa kolmivelho turnaukseen ja se elokuva oli pinta puolinen raapasu siitä kirjasta...siitä olis saanu paljon paremman mut minkäs voi...toivoisin ett ne palkkaa hyvän ohjaajan joka nostaa potter leffojen tasoa....
- Et joopo
yrrah rettop kirjoitti:
musta ne elokuvat ei oo hyviä käyn ne silti kattomassa vihjeiden toivossa mut toivon ett ne saa nostettuu tasoa seuraavassa elokuvassa ....nelos elokuva keskitty liikaa kolmivelho turnaukseen ja se elokuva oli pinta puolinen raapasu siitä kirjasta...siitä olis saanu paljon paremman mut minkäs voi...toivoisin ett ne palkkaa hyvän ohjaajan joka nostaa potter leffojen tasoa....
Eiks nelos leffas ollu joku Alfonso Quaron vai oliksse kolmoses!? Mut kuitenki hyvä leffa oli, ja kerran kvin.
- animagus
...nähnyt elokuvan vain kerran. Toisenkin kerran piti katsoa, mutta jäi. Aion katsoa uudelleen dvd:ltä. Toistaiseksi paras Potter-leffa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750