Niin eli kuinka monta kertaa olette nähnyt nelos elokuvan? ja mitä piditte?
itse olen nähnyt 5 kertaa ja mielestäni se oli kaikkein paras..
kuina monta kertaa?
10
644
Vastaukset
- bungie
..nähnyt kerran, ja minusta se on suoraan sanottuna paskin Potter-leffa, mitä on ilmestynyt. Pohjanoteeraus.
- agent-almeida
Kerran olen nähnyt, ja vähän sekavalta tuntui. Jossain kohdissa mentiin kauhean hitaasti ja jotkun menivät niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt tajuta koko kohtausta. Enpä tiedä, ihan hyvä se kai oli. Pitää katsoa sittenkun se tulee DVDlle.
agent-almeida kirjoitti:
Kerran olen nähnyt, ja vähän sekavalta tuntui. Jossain kohdissa mentiin kauhean hitaasti ja jotkun menivät niin nopeasti ohi, ettei ehtinyt tajuta koko kohtausta. Enpä tiedä, ihan hyvä se kai oli. Pitää katsoa sittenkun se tulee DVDlle.
Mä kävin 2 kertaa kattomassa ja pääsin heti
juoneen ja minusta se on huippuleffa
- haahii
Vain kerran, mutta ei se haittaa, kun saatan saaha sen dvd:n. Oli hyvä, muttei ihan paras. =)
- Ankkuli
Ite kävin kattoo sen 2 kertaa musta se oli just paras HP leffa(vaik must tuntuu joka HPleffan jälkee et se ois paras:D)
- -----
Pari kertaa ja olihan se paras näistä ilmestyneistä Pottereista.
Kaksi kertaa. Siinähän se menetteli.
- yrrah rettop
musta ne elokuvat ei oo hyviä käyn ne silti kattomassa vihjeiden toivossa mut toivon ett ne saa nostettuu tasoa seuraavassa elokuvassa ....nelos elokuva keskitty liikaa kolmivelho turnaukseen ja se elokuva oli pinta puolinen raapasu siitä kirjasta...siitä olis saanu paljon paremman mut minkäs voi...toivoisin ett ne palkkaa hyvän ohjaajan joka nostaa potter leffojen tasoa....
- Et joopo
yrrah rettop kirjoitti:
musta ne elokuvat ei oo hyviä käyn ne silti kattomassa vihjeiden toivossa mut toivon ett ne saa nostettuu tasoa seuraavassa elokuvassa ....nelos elokuva keskitty liikaa kolmivelho turnaukseen ja se elokuva oli pinta puolinen raapasu siitä kirjasta...siitä olis saanu paljon paremman mut minkäs voi...toivoisin ett ne palkkaa hyvän ohjaajan joka nostaa potter leffojen tasoa....
Eiks nelos leffas ollu joku Alfonso Quaron vai oliksse kolmoses!? Mut kuitenki hyvä leffa oli, ja kerran kvin.
- animagus
...nähnyt elokuvan vain kerran. Toisenkin kerran piti katsoa, mutta jäi. Aion katsoa uudelleen dvd:ltä. Toistaiseksi paras Potter-leffa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381