michael jackson......

oon baras..

...on homo ja pedo ja homopedo ja vaikka mitä muuta.ihmettelen vaan että kuinkas te fanit voitte tykätä semmoisesta ällöstä äijästa.kukaan ei siitä tykkää,vankilaan koko homo sanon minä!!!!sitäpaitsi äijä on vaa tiellä.heittäkää hyvästit sille vampille homolle joka ei osaa mitään ja joka on muutenki jo ikäloppu.

21

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon michael fani......

      ...maikessa ei oo mitää vikaa,taidat olla ite se homo mut et haluu paljastaa sitä kellekkään.nyt herra vammane saa luvan häipyy tältä palstalta ja mieluiten koko maasta,ku et kerran osaa muuta tehä ku haukkuu viatonta...vankilaan kuulut ite!!!ja tiedoks sullekki et maikella on sit monen miljoonan ihmisen fanituki takanaan et sä et kyl pärjää meille kaikille!!!!!

    • oon baras..

      ..mun asioistani yhtään mitään.mielestäni en ole sanonut sinulle pitäväni itseäni homona....

    • oon michael fani......

      ..sitte maiken asioista yhtään mitään kun et tunnu olevan varma itsestäskään...sullakaan ei oo todisteita maiken homoudesta et pidä turpas kii ja painu muualle vähä äkkii....

    • oon baras..

      ..kumminkin on että kannataisi ajatella vähän ennenkuin alkaa tykätä jostain seosta äijästä joka kähmii lapsia ja roikottaa omaakin lasta parvekkeelta..eikö tämä riitä todisteeksi sen äijän hulluudesta...vankilaan se kuuluu......!!!!

    • oon michael fani......

      tosta samasta asiasta jankuttaa yhä...sitä on kuultu tällä palstalla jo ihan tarpeeksi...tehdäänpä sittesemmonen testi et onko maikella enemmän faneja ku vihaajii....KAIKKI FANIT KÄY ILMOITTAUTUMASSA TÄLLÄ PALSTALLA,JA VIHAAJAT MYÖS..SITTEN LOPUKSI LASKETAAN KUMPIA ON ENEMMÄN..

    • oon baras..

      ...tästä tulee jännää...pian kakru näät että vihaajia on enemmän...

    • oon michael fani......

      faneja on enemmän nii että älä luule voittavas!!!

      • dvx

        täysin naurettavaa ja lapsellista kiistelyä.
        Jotkut tykkää jotkut ei.
        Kukaan ei pysty sanomaan onko Michael Jackson homo vai ei, ja millä perusteella hän kuuluu vankilaan? Jos ensimmäinen kirjoittaja oikeasti uskoo näin, niin hänen mielipidettään tuskin pystyy vaihtamaan vaikka tänne ilmoittautuisi 2000 fania, ja jos ensimmäinen viesti oli trollausta tai provoilua niin turha siihen on sen kummempia vastata.


      • olenkin...
        dvx kirjoitti:

        täysin naurettavaa ja lapsellista kiistelyä.
        Jotkut tykkää jotkut ei.
        Kukaan ei pysty sanomaan onko Michael Jackson homo vai ei, ja millä perusteella hän kuuluu vankilaan? Jos ensimmäinen kirjoittaja oikeasti uskoo näin, niin hänen mielipidettään tuskin pystyy vaihtamaan vaikka tänne ilmoittautuisi 2000 fania, ja jos ensimmäinen viesti oli trollausta tai provoilua niin turha siihen on sen kummempia vastata.

        ..fani niin on tuollainen aika turhaa. Olen siis samaa mieltä dvx:än kanssa.


        Ei muuta... :)


      • Ninni
        olenkin... kirjoitti:

        ..fani niin on tuollainen aika turhaa. Olen siis samaa mieltä dvx:än kanssa.


        Ei muuta... :)

        pitäiskö koko juttua hulluna mutta pakko sanoa, että ihailen Michaelia suuresti!


      • oon baras..
        Ninni kirjoitti:

        pitäiskö koko juttua hulluna mutta pakko sanoa, että ihailen Michaelia suuresti!

        ..uskoa että se ääliö ei ole vankilatyyppi mutta hullu silti....en tuu tänne enää ikinä


      • oon michael fani......
        oon baras.. kirjoitti:

        ..uskoa että se ääliö ei ole vankilatyyppi mutta hullu silti....en tuu tänne enää ikinä

        ..vaa jos et tuu..kuka sua täällä tarviskaan senki ällö m.j.vihaaja....


    • huonooli

      on kyseessä.

      • Ninni

        tuohan on asiallista...


    • tiedoksi sulle kusipää

      michael jackson on edleen myös nuorten teiniikäisten ja kaikien suosiossa vittu että olet lapsellinen pelle sä et saa varmaan ees naista

      • Zarzu

        Mikkeä ei saa haukkua!! :( I love him ja siks pidän myös sen puolta...
        Joten Bye -Bye and see you next year!! :)


    • maikkeli fani 4ever!

      tota älytöntä juttua? se että maikkeli on käynyt kauneusleikkauksissa ei tee siitä homoa, ja se että se roikotti lastaan parvekkeella on siis ihan hirveetä!
      EIKU TOSISSAA! lapsi ei ees itkeny!!!!! eikä lapsen äiti tehny eletäkään ottaakseen lastaan maikkelilta! et se juttu on ainakin valetta! mut entäs sitte vaikka maikkeli oliskin homo? (vaik uskon et se ei oo) kauheeta! n.40 % ihmisistä on homoja! oikeesti antakaa asian olla!!!

      • pena

        miten se juttu voi olla valetta? Monet uutiskamerat taltioivat kyseisen tapahtuman, Lapsi oli vaarallisesti parvekkeen ulkopuolella. Se oli todellinen vaaratilanne, ja Michael teki virheen, minkä hän myönsikin. Onko se niin vaikeeta hyväksyä se tosiasia, että MJ on ihminen ja ihmiset tekevät virheitä, kukaan ei ole täydellinen. Jos käytetään ihan tervettä järkeä niin olihan se äärimmäisen tyhmä teko.
        Ja lapsi ei itkenyt? Onko sillä lapsella joku hämisvaisto, että ainaku on vaaratilanne ni se itkee? Eihän se edes nähnyt mitään kun oli se huntu silmillä.
        Ja Kyseisen lapsen äiti on ilmeisesti vuokrakohtu, eli MJ on käyttänyt jonkun naisen kohtua ja omaa tai toisen spermaa hedelmöittämiseen, tai sitten se on adoptoitu. Eikä hänen aiempien lapsien äiti enää asu tai ole missään tekemisissä heidän kanssaan, ei ole ollut lähes koko heidän elinaikanansa.


    • noohoooo

      Mites otatte kantaa näin 10-vuoden jälkeen näistä keskusteluista? Onko edellen sama mielipide? oikeesti mua kiinnostaa! Vaikka oottekin varmaan jo aikuisia te jotka juttelitte täällä 10-vuotta sitten... Muistelkaa sitä aikaa hyvällä! Mut ihan vaan pienenä lisäyksenä että mj on paras, vaikka "kuolikin" keskustelujenne jälkeen! Mutta rakkaus ei koskaan katoa.

    • Speechles

      ^ ois tosiaan kiva kuulla:) mahtaako kukaan enää noista käyttää suomi24, aikalailla hiljentynyt tämä viimevuosina:(

    • Babycry

      Olen täällä palstalla vielä 2018 ja rakastan Michaelia yhä, yhtä paljon kun aijemminkin.. Kauhea ikävä vaikka kuolemastaan kulunut jo kohta 9 vuotta :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe