UFO raportti 2

Oulussa 22. 2. 2006 noin klo 19:30, sijaintina Raksila, Syrjäkatu.

Ei vitju, enää ei edes hermoröökiä saa imeä rauhassa...
Olin savukkeella parvekkeella kun yllättäen suoraan yläpuolelta tien päälle saapuva avaruusalus hätkähdytti minut ja toverini. Ensimmäisessä kuvassa huomaatte kuinka alus on selvästikin aikomuksissa laskeutua tai mahdollisesti kaappaamassa parkkeerattua ajoneuvoa valosäteellä. Äänekkäiden älähtelyiden ja järkytyksemme vuoksi muukalaiset äkkäsivät meidät välittömästi ja kohtasivat selvästikin jonkinlaisen informaationkeruusäteensä meitä kohtaan, kun pelkäsimme kohtalomme saapuneen. Muutamaa epäselvähköä valokuvaa lukuunottamatta emme ehtineet kerätä enempää todistusaineistoa, mutta tämä lienee kiistämätöntä materiaalia! Kuvien laatu on laskenut luultavasti ufosta säteilevän energian vuoksi. Ajatelkaa, onko tämä minulle nyt jokapäiväistä?! Älkää erehtykö epäiliviksi Tuomaiksi, kuten entinen minä olin! Tai voitte pilata tulevaisuutenne ja mielenrauhanne jollain täysin odottamattomalla.
Tässä kuvamateriaali, olkaa hyvät sielunveljeni.

http://kadotus.org/~ow/ufohavainto/

32

3900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupajuu

hohhoijaa..

• Mikä teille oikein riittää? Pitääkö minun tuoda eläviä eilieneitä luoksenne taluttaen? Tosin tällä menolla se luultavasti onnistuu odottamattoman nopeasti. Kuulette minusta varmasti vielä pian lisää.

• epes

pelleilemään jonnekkin muualle!!!Teet tuon tahallasi!

• Mitä teen tahallani? Mielestäni minun tehtäviini kunniallisena maapallon sekä tulevaisuuden kansalaisena ja totuuden arvostajana kertoa näkemästäni.

Kun joku kerrankin näkee ufon, niin sitten sitä ei enää uskotakaan?

• heg
        Owashi kirjoitti:

Mitä teen tahallani? Mielestäni minun tehtäviini kunniallisena maapallon sekä tulevaisuuden kansalaisena ja totuuden arvostajana kertoa näkemästäni.

Kun joku kerrankin näkee ufon, niin sitten sitä ei enää uskotakaan?

nyt tiedät miltä tuntui pojasta joka huusi susi liian monta kertaa..

• jo..

Käyttämäsi käänteispsykologia on liian läpinäkyvää ja ontuvaa. Se ettet itse usko ufoihin on ilmeisesti tai olet ehkä toivonut vuosikausia näkeväsi ufon, mutta olet joutunut pettymään useamman kerra niin jotenki tämä kaikki nyt purkautuu tällätavoin.

• Minulla on kyllä omanikin ja kertomani mukaan hänen mielestä minä olen kyllä terveempi kuin monet teistä! En ole ainoa ufoilmiöitä todistanut henkilö, enkä tule olemaan! Odottakaa vain, vielä joskus tekin saatte yllättyä, ettei kaikki ole siltä mitä näyttää. Heitä on keskuudessamme enemmän kuin arvaatte.

• sinulle..
        Owashi kirjoitti:

Minulla on kyllä omanikin ja kertomani mukaan hänen mielestä minä olen kyllä terveempi kuin monet teistä! En ole ainoa ufoilmiöitä todistanut henkilö, enkä tule olemaan! Odottakaa vain, vielä joskus tekin saatte yllättyä, ettei kaikki ole siltä mitä näyttää. Heitä on keskuudessamme enemmän kuin arvaatte.

Jospa nyt rauhoittisit ja menisit vaikka pötköttämään, sulla on liikaa plussia.

• Lue tämä; Hausdorf, Hartwig, The Chinese Roswell: UFO Encounters in The Far East from Ancient Times to the Present niin tiedät etteivät muukalaiset ole pelkästään Salattuja kansioita. Mielestäni tämä todistusaineisto vaikuttaa sen verran luotettavalta ettei teillä ole varaa sanoa sanaakaan moisesta.

http://ufofinland.org/index.php?id=3&pid=1129

• kommentoitava
        Owashi kirjoitti:

Lue tämä; Hausdorf, Hartwig, The Chinese Roswell: UFO Encounters in The Far East from Ancient Times to the Present niin tiedät etteivät muukalaiset ole pelkästään Salattuja kansioita. Mielestäni tämä todistusaineisto vaikuttaa sen verran luotettavalta ettei teillä ole varaa sanoa sanaakaan moisesta.

>>Muukalaiset käyttävät tekniikkansa siten, että he naamioivat itsensä kyseisen ajankohdan fantasioiden, toiveiden ja pelkojen mukaan, jotta he voisivat liikkua huomaamatta keskuudessamme.

Siis jos halutaan olla huomaamattomia eikö olisi järkevintä naamioitua, näkymättömäksi tai normaalin ihmisen näköiseksi... yksinkertaista vai mitä?

• kommentoitava kirjoitti:

>>Muukalaiset käyttävät tekniikkansa siten, että he naamioivat itsensä kyseisen ajankohdan fantasioiden, toiveiden ja pelkojen mukaan, jotta he voisivat liikkua huomaamatta keskuudessamme.

Siis jos halutaan olla huomaamattomia eikö olisi järkevintä naamioitua, näkymättömäksi tai normaalin ihmisen näköiseksi... yksinkertaista vai mitä?

Kenen tuntemattoman ja epäluotettavan tiedonlähteen kirjoituksia nuo ovat? Eivät ainakaan Veli-Esko Kekkosen, tunnetun ja arvostetun ufotutkijan.

Tämä on selvästikin jotain henkilökohtaista minun ja muukalaisten välillä sillä olin vielä eilen vakaa skeptikko, mutta kuten huomaatte niin kantani on muuttunut täysin. Usko voi iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta ja silloin ymmärtää.

Tiedän kyllä keskuuteemme soluttautuneista muukalaisista jotka tutkivat meitä ja hallitsevat mediaa sekä jopa SUPOa. Hienoa, että edes jotkut tietävät Totuuden.

• Kalawera
        Owashi kirjoitti:

Lue tämä; Hausdorf, Hartwig, The Chinese Roswell: UFO Encounters in The Far East from Ancient Times to the Present niin tiedät etteivät muukalaiset ole pelkästään Salattuja kansioita. Mielestäni tämä todistusaineisto vaikuttaa sen verran luotettavalta ettei teillä ole varaa sanoa sanaakaan moisesta.

Imuta noi netistä siinä kerrotaan kaikki juttuja ufoist mitä täällä puhutaan. Niin tiiät paljon enemmän esim tosta China`s ufo jutusta

History Channel - UFO's In The Bible
        UFO Coverup Documentary - Out Of The Blue
        UFO Files - Brazil's Roswell
        UFO Files - Britain's Roswel
        UFO Files - China's Roswell
        UFO Files - Real UFOs
        UFO Files - Russian Roswell
        UFO Files - The Day After Roswel
        UFO Files - UFOs and the White House
        UFO'S..Seeing Is Believing KISS

• Dr. Eunus

Pitää varmaan kohta soittaa Piirin Sairaalaan, jotta hakevat sinut pois sieltä harhailemasta!

• Tarkistapa onko oma lääkityksesi liian pieni?!

Aiheesta ja ufojen yhteyksistä ihmisiin enemmän tunnetun ufotutkijan Veli-Euno Kekkosen kirjoittamassa kirjassa "Ihminen ja äärettömyys". Hankkikaa tämä käsiinne, itse pidän sitä yöpöydän laatikossa raamattuni rinnalla.

• Olet siis näiden kokemusten kautta kokenut henkisen valaistumisen näinä synkkinä aikoina. Ole se joka raottaa meille muille muillekkin epäuskoisille totuudenverhon. Tule julkisuuteen noilla kuvillasi ja paljasta kaikki.

Todella mukavaa hei, että vihdoinkin tajusit kuvion. Olen niin onnellinen puolestasi. Tekisi mieli halata sinua. *Hali*

Hienoja kuvia muuten. Niiden on ihan pakko olla aitoja kun noin keuhkoat.

• owashin omaan sivuun

Einari ei voi olla tosissaan tuosta owashista ?

Vihattu, rakastettu sekä yleensä käsittämätön hahmo ainutlaatuisilla keskustelukanavilla jo kahdentoista vuoden ajan.

Koska se lisä sana parhaiten sopisi kuvaamaan hänen suhtautumisen näihin asioihin.

Tätä hän hakee > että toiset hermostuvat häneen <

jättäkää hänet vain rauhaan

• owashin omaan sivuun kirjoitti:

Vihattu, rakastettu sekä yleensä käsittämätön hahmo ainutlaatuisilla keskustelukanavilla jo kahdentoista vuoden ajan.

Koska se lisä sana parhaiten sopisi kuvaamaan hänen suhtautumisen näihin asioihin.

Yrittäkää nyt päättää uskotteko te kirjoituksiani vai ette. Teillä ei kuitenkaan ole minkäänlaista mahdollisuutta todistaa sanojeni olevan puppua!

Enkä kuitenkaan hae tee tätä huomion tai ärsyttämisen vuoksi. Tiedoillani on suurempia päämääriä joita harva teistä osaa ymmärtääkään, mutta siitä huolimatta pyrin kertomaan kaiken mitään salaamatta...

Totuus on tuolla ulkona.

• Ainoa
        Owashi kirjoitti:

Yrittäkää nyt päättää uskotteko te kirjoituksiani vai ette. Teillä ei kuitenkaan ole minkäänlaista mahdollisuutta todistaa sanojeni olevan puppua!

Enkä kuitenkaan hae tee tätä huomion tai ärsyttämisen vuoksi. Tiedoillani on suurempia päämääriä joita harva teistä osaa ymmärtääkään, mutta siitä huolimatta pyrin kertomaan kaiken mitään salaamatta...

Totuus on tuolla ulkona.

mikä pitää kirjoituksissasi paikkansa tähän mennessäsi ! Ja se on jo paljon.
        Vaikka lumiukko on pihalla niin sinä olet viellä tiukasti sisällä noinesi typerine ja lapsellisine kirjoituksinesi. Koitappa vähän aikuistua nyt olisi hyvä aika näyttää se, pystytkö sinä siihen todella.

Kun sinä rakastat meitä noin kauheasti, niin älä ole typerä. Kyllä se sinullekin löytyy maailmasta jokin tarkoitus lähimmäisille, en vain todellakaan tiedä mistä ja milloin. Niin sekavaa on ulostuksesi, joka tulee päästäsi.

• owashin omaan sivuun kirjoitti:

Kun lapsi on keksinyt noin kivan leikin, niin täytyyhän siinä olla mukana ;). Mutta ei sitten hiiskuta tästä sanaakaan owashille jooko.

• +OW
        einari3 kirjoitti:

Kun lapsi on keksinyt noin kivan leikin, niin täytyyhän siinä olla mukana ;). Mutta ei sitten hiiskuta tästä sanaakaan owashille jooko.

Leikkiä tai ei, ufot ovat todellisia. Suosittelisin sinunkin päästämään heidät lähellesi etkä kieltämään sydämessäsi.

• Argus

Sattuko ne sitten kertomaan sulle miten tuo valonnopeus rikotaan? Ihan vain uteliaisuudesta, kun päivä pari sitten vauhkosit itse ettei sitä voi koskaan rikkoa.

p.s

turha huijata, aika läpinäkyvää

• Eivät kertoneet :(

Ps. Skeptikkoja ei kuunnella.

• +OW
        Bofling kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001147&posting=22000000013845873

Korjattu linkki

Sentään joku jolla on edes rahtusen verran uskoa näihin asioihin. Epäilemättä sinun syvimmässä sielusi sopukoissa piilee kyky ylitse muiden nähdä ja kokea kontakteja ufojen kanssa, johon nämä epä- ja vääräuskoiset eivät välttämättä ikinä kykene.

Tuntomerkit kuulostavat harvinaisen paljon omalta kokokemukseltani, josta kuvamateriaalikin puhuu puolestaan. Skeptikot kyykkyyn siis, täältä pesee kahdesta toisistaan riippumattomasta suunnasta vankkumatonta faktaa!

• tarvinnut...

• Bofling
        tarvinnut... kirjoitti:

käyttää noita kirosanoja???
        Kuulostaa rumalta kielenkäytöltä.

Olen pahoillani. Hermoistuin tietokoneen toimintahäiriöihin.

• Kalawera

On se kumma kun et usko vaikka kuin yritettiin käänyttää sun pääsi näihin juttuihin ja nyt rupeet höryymään. Mut niikun sanoin et usko kunnes näet ja kun ufo tulee kohdalle se muuttaa sun ajattelumaailmas kokonaa. Toivottavasti et pelleilis nyt enempää. Jos olet tosissa noitten tarinoitteskaa Onittelen todellisuuteen tuloa ja jos pilailet meidänkaa noilla niin hakeudu hoitoo ja äkkiä.

Onnittelut kuitenkin ja olet nyt yksi meistä

PS. Ebe = Kalawera nykyää

• Ihanaa, ihanaa! Olen otettu ja täysin hämilläni näin lämpimästä vastaanotosta nyt kun voittekin pitää minua kaltaisenanne ufobongarina ja uskovana. Ufot todellakin järisyttävät totaalisesti maailmankuvaa kun sellaisen tapaa ensimmäisen kerran. Minulla tuskin on enää mahdollisuutta palata entiseksi itsekseni, olen muuttunut mies!

Viimepäivien kokemukset ovat murtaneet totaalisesti skeptikon luonteeni. Olen alkanut huomata odottamattoman paljon potentiaalisia ufohavaintoja taivaalla, toivon mukaan saan näistä edes yhden taltioinnin tännekin.

• Doc Brown

Tuo vekotin epäselvänä kuvissa, näyttää MELKEIN Paluu tulevaisuuteen- elokuvien aikakoneelta, lentävältä DeLoreanilta.

• Ufoillehan on todistetusti Veli-Eino Kekkosen tutkimusten mukaan mahdollista kulkea kaikissa ulottuvuuksissa täysin vapaasti, toisin sanoen kulkea myös ajassa. Mielestäni tämä ei ole mitenkään epäilyttävä mahdollisuus siis!

• lol

Not Found
      The requested URL /~ow/ufohavainto/ was not found on this server.

Apache/1.3.27 Server at kadotus.org Port 80

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe