Totuus Owashi:sta...!!!

olkaa hyvä

9

3864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minähän en missään nimessä käytä Tabacia , enkä itseasiassa edes tiedä tuota koko huonetta, saati olisin siellä ikinä päivääkään oleskellut.
      Tämähän on selvää mustamaalausta ja tietojen pimittämistä, asialla ovat varmasti samat tahot mitkä mediaa muuttelevat ja salaavat tietoa ufoista. Itsehän en ole noita kuvia tuonne siis laittanut, vaan ilmiselvästi ja kenen tahansa täysipäisen pitäisi jo tietää sen tehneen HAKKERIT ja kuvien manipuloitsijat!
      Asia ei jää tähän, minuahan ette uhkailullanne vaienna vaikka tutkisitte ulosteista ruokailutottumukseni.

• Dr. Eunus

• +OW
        Dr. Eunus kirjoitti:

Mikäli tuo ei ole sinun huoneesi, niin silloin meidän muiden täytyy nähdä harhoja...!!?

http://irc-galleria.net/view.php?nick=OW&image_id=440100

http://irc-galleria.net/view.php?nick=OW&image_id=993503

Sullahan on "neiti" rankit tulollaan...pitäisikö käräyttää...?

http://kadotus.org/~ow/qop/kuvat/kone190403.JPG

Ps. ja sinähän muuten käytät TABACIA

Kuten aiemmin mainitsin, tämähän on pelkkää mustamaalausta ja serverilleni haxoroimista. Kiistän kaiken, eikä teillä ole minkäänlaisia pitäviä todisteita minun läsnäolostani tuossa huoneesta ikinä. SUPO ja MOSSAD koettavat pimittää tietoa valtioiden yhteyksistä maan ulkopuoliseen elämään. Itsehän olen vain totuuden lähettiläs ja pyrin kertomaan asioista jotka käyvät ymmärryksenne ylitse.

Tuo tabac ei ole minun!

• Akalta näyttää
        Dr. Eunus kirjoitti:

Mikäli tuo ei ole sinun huoneesi, niin silloin meidän muiden täytyy nähdä harhoja...!!?

http://irc-galleria.net/view.php?nick=OW&image_id=440100

http://irc-galleria.net/view.php?nick=OW&image_id=993503

Sullahan on "neiti" rankit tulollaan...pitäisikö käräyttää...?

http://kadotus.org/~ow/qop/kuvat/kone190403.JPG

Ps. ja sinähän muuten käytät TABACIA

Owashin usea kuva näyttää aika akan näköseltä, mutta miksi, ja huonekkin näyttää niinkuin ryyppyreissun jäljiltä, ei viitti siivota koskaan lol.

• Agentti nro. 17

Owashi koettaa itse pimittää hallussaan olevaa tietoa yhteyksistään Vapaamuurareihin ja jäsenyydestään toiseen sitäkin salaisempaan liittoon - Majestic 12!
      Itse asiassa kuvassa näkyvät CD:t sisältävät varmaa tietoa Longinuksen keihään olinpaikasta, UFO-havainnoista, natsien tulevaisuudensuunnitelmista, sekä hiukan epävarmempaa tietoa Elviksen ilmestymisistä ja monesta muusta valonarasta aiheesta.
      Hänellä siis todellakin on yhteyksiä merkittäviin tahoihin (myös yläkertaan!), mutta paljon pitempään mitä hän on antanut ymmärtää.

• owashi?

tyyppi ei voi olla ihan terve... tyypillinen salaatinsyöjäkettutyttönarkkari.

• owashi? kirjoitti:

tyyppi ei voi olla ihan terve... tyypillinen salaatinsyöjäkettutyttönarkkari.

Söin salaattia runsaasti ollessani ala-asteella, en sen jälkeen. Silloinkin kyllä aterioin lihaa raakana. Mielisin sujauttaa ketut tyttöineen lasipurkkeihin tehden niistä kauniita bonsaikoristeita.

• tyyppihän
        Owashi kirjoitti:

Söin salaattia runsaasti ollessani ala-asteella, en sen jälkeen. Silloinkin kyllä aterioin lihaa raakana. Mielisin sujauttaa ketut tyttöineen lasipurkkeihin tehden niistä kauniita bonsaikoristeita.

on ihan aineissa... noh on se hyvä että on hauskaa, mutta eikö sheriffi voisi poistaa tälläisten skitsojen viestejä, niin kauan kun niissä ei ole mitään asiaa.?

• tyyppihän kirjoitti:

on ihan aineissa... noh on se hyvä että on hauskaa, mutta eikö sheriffi voisi poistaa tälläisten skitsojen viestejä, niin kauan kun niissä ei ole mitään asiaa.?

Niin, no se ettei niissä ole mitään asiaa, ei tarkoita että ne olisivat kuitenkaan asiattomia. Ei tässä oikein täyty varsinaiset poistamista koskevat Suomi24:n ohjeet niin, että olisi perusteet poistaa.

Voinen kuitenkin huomauttaa OW:lle, ettei tuon tyyppinen kirjoittelu edusta mitenkään erityisen ansiokasta tyyliä tällä tai millään muullakaan palstalla. Kukin antaa kirjoittaessaan itsestään tietynlaisen kuvan ja tuon tyyppinen kirjoittelu ei anna oikein hyvää kuvaa. Tietysti on itse kunkin päätettävissä, millaisen kuvan haluaa antaa. Ihmettelen vain jos joku haluaa antaa tarkoituksella huonon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2016
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1391
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe