Totuus Owashi:sta...!!!

olkaa hyvä

9

3903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minähän en missään nimessä käytä Tabacia , enkä itseasiassa edes tiedä tuota koko huonetta, saati olisin siellä ikinä päivääkään oleskellut.
      Tämähän on selvää mustamaalausta ja tietojen pimittämistä, asialla ovat varmasti samat tahot mitkä mediaa muuttelevat ja salaavat tietoa ufoista. Itsehän en ole noita kuvia tuonne siis laittanut, vaan ilmiselvästi ja kenen tahansa täysipäisen pitäisi jo tietää sen tehneen HAKKERIT ja kuvien manipuloitsijat!
      Asia ei jää tähän, minuahan ette uhkailullanne vaienna vaikka tutkisitte ulosteista ruokailutottumukseni.

      • Dr. Eunus

      • +OW
        Dr. Eunus kirjoitti:

        Mikäli tuo ei ole sinun huoneesi, niin silloin meidän muiden täytyy nähdä harhoja...!!?

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=OW&image_id=440100

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=OW&image_id=993503

        Sullahan on "neiti" rankit tulollaan...pitäisikö käräyttää...?

        http://kadotus.org/~ow/qop/kuvat/kone190403.JPG

        Ps. ja sinähän muuten käytät TABACIA

        Kuten aiemmin mainitsin, tämähän on pelkkää mustamaalausta ja serverilleni haxoroimista. Kiistän kaiken, eikä teillä ole minkäänlaisia pitäviä todisteita minun läsnäolostani tuossa huoneesta ikinä. SUPO ja MOSSAD koettavat pimittää tietoa valtioiden yhteyksistä maan ulkopuoliseen elämään. Itsehän olen vain totuuden lähettiläs ja pyrin kertomaan asioista jotka käyvät ymmärryksenne ylitse.

        Tuo tabac ei ole minun!


      • Akalta näyttää
        Dr. Eunus kirjoitti:

        Mikäli tuo ei ole sinun huoneesi, niin silloin meidän muiden täytyy nähdä harhoja...!!?

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=OW&image_id=440100

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=OW&image_id=993503

        Sullahan on "neiti" rankit tulollaan...pitäisikö käräyttää...?

        http://kadotus.org/~ow/qop/kuvat/kone190403.JPG

        Ps. ja sinähän muuten käytät TABACIA

        Owashin usea kuva näyttää aika akan näköseltä, mutta miksi, ja huonekkin näyttää niinkuin ryyppyreissun jäljiltä, ei viitti siivota koskaan lol.


    • Agentti nro. 17

      Owashi koettaa itse pimittää hallussaan olevaa tietoa yhteyksistään Vapaamuurareihin ja jäsenyydestään toiseen sitäkin salaisempaan liittoon - Majestic 12!
      Itse asiassa kuvassa näkyvät CD:t sisältävät varmaa tietoa Longinuksen keihään olinpaikasta, UFO-havainnoista, natsien tulevaisuudensuunnitelmista, sekä hiukan epävarmempaa tietoa Elviksen ilmestymisistä ja monesta muusta valonarasta aiheesta.
      Hänellä siis todellakin on yhteyksiä merkittäviin tahoihin (myös yläkertaan!), mutta paljon pitempään mitä hän on antanut ymmärtää.

      • owashi?

        tyyppi ei voi olla ihan terve... tyypillinen salaatinsyöjäkettutyttönarkkari.


      • owashi? kirjoitti:

        tyyppi ei voi olla ihan terve... tyypillinen salaatinsyöjäkettutyttönarkkari.

        Söin salaattia runsaasti ollessani ala-asteella, en sen jälkeen. Silloinkin kyllä aterioin lihaa raakana. Mielisin sujauttaa ketut tyttöineen lasipurkkeihin tehden niistä kauniita bonsaikoristeita.


      • tyyppihän
        Owashi kirjoitti:

        Söin salaattia runsaasti ollessani ala-asteella, en sen jälkeen. Silloinkin kyllä aterioin lihaa raakana. Mielisin sujauttaa ketut tyttöineen lasipurkkeihin tehden niistä kauniita bonsaikoristeita.

        on ihan aineissa... noh on se hyvä että on hauskaa, mutta eikö sheriffi voisi poistaa tälläisten skitsojen viestejä, niin kauan kun niissä ei ole mitään asiaa.?


      • tyyppihän kirjoitti:

        on ihan aineissa... noh on se hyvä että on hauskaa, mutta eikö sheriffi voisi poistaa tälläisten skitsojen viestejä, niin kauan kun niissä ei ole mitään asiaa.?

        Niin, no se ettei niissä ole mitään asiaa, ei tarkoita että ne olisivat kuitenkaan asiattomia. Ei tässä oikein täyty varsinaiset poistamista koskevat Suomi24:n ohjeet niin, että olisi perusteet poistaa.

        Voinen kuitenkin huomauttaa OW:lle, ettei tuon tyyppinen kirjoittelu edusta mitenkään erityisen ansiokasta tyyliä tällä tai millään muullakaan palstalla. Kukin antaa kirjoittaessaan itsestään tietynlaisen kuvan ja tuon tyyppinen kirjoittelu ei anna oikein hyvää kuvaa. Tietysti on itse kunkin päätettävissä, millaisen kuvan haluaa antaa. Ihmettelen vain jos joku haluaa antaa tarkoituksella huonon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe