Just luin Side-line.com:in uutiskirjeestä, että Depeche Modelta julkaistaan remasteroituina vanhoja loistolevyjä eli Violator, Music For The Masses ja Speak&Spell. Julkaisut on taas sellaisia paketteja, että mun lompakko sanoo ihan kohta poks. Kyseessä on superaudio/hybridi-sacd/cd/dvd-formaatilla remasteroidut levyraidat, ekstraraitoja sekä tietenkin mun kiusaksi vanhaa haastis/tv-materiaalia. Kun ekan kerran näistä kuulin kauan sitten, kuvittelin ettei tarvii tuhlata niihin rahojaan........
Että silleen, ennakkotilausmahdollisuus vasta. Jos vaikka säästäis fyrkkaa siten, ettei ota areenalle mukaan kuin taksirahat....
Remasterointeja tulossa
3
348
Vastaukset 3
- (sisterofnight)
http://remasters.depechemode.com/
Aika hyvännäköstä on, mutta oikeesti, tarviiko muut kuin Speak&Spell modernisointia?- regaliz
Freerecordshopissa hintana 29.99 ja cdon.comissa 24.95. Stupidossa ei vielä näyttäisi olevan.
- (sisterofnight)
regaliz kirjoitti:
Freerecordshopissa hintana 29.99 ja cdon.comissa 24.95. Stupidossa ei vielä näyttäisi olevan.
Cdon tosiaan taisi tällä kertaa olla edullisin. Sain tänään tilaamani kolme remasteroitua levyä (cd dvd) ja taisin säästää reilut 10 euroa (toimituskuluineen 3xcd/dvd 77,80).
Speak&Spell kuulostaa aivan mahtavalta! Soundit ovat kirkkaat ja monitasoisemmat (näin amatöörin korvilla) ja tuo enemmän mieleen 80-luvun vaihteen soundit. Shout on bonusraitana ja ensikuulemalla tuntui, että sille ei olisi paljoa tehty? Haastattelu tai paremminkin dokkari on tosi hauska, Davella on ne uskomattomat viikset, jotka hän ajoi pois Euroopan-kiertueen alussa eli on ne olleet ihan oikeat eikä piirretyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri481241- 83899
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44727Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40720Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus236617- 48543
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176498" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied59486jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204483