Iso-Britanniassa tehtiin keikka jossa vietiin mahdollisesti kymmeniä miljoonia euroja (tai puntia varmaan siellä ovat).
Onkohan Securitas korvausvastuussa vai kuka maksaa menetetyt rahat? Tuommoisen keikan tekijöillä täytyy olla todella tarkkaa tietoa systeemistä, joku työntekijä tai ex-sellainen on takuulla sotkeutunut tuohon.
Iso-Britannian ryöstö
yksityinen salapoliisi
3
1117
Vastaukset
- armfeldt
Kaikki missä ruotsalaiset yrittävät olla muita parempia on tuomittu epäonnistumaan.Axel von Fersen yritti Ranskan vallankumouksen aikana vapauttaa ovelasti rakastajattarensa kuningatar Marie Antoinetten, mutta kuinkas kävikään Varennesin metsässä.
- Moukarimies
Mutta Ruotsihan voitti Suomen jääkiekossa.
- BooB
Moukarimies kirjoitti:
Mutta Ruotsihan voitti Suomen jääkiekossa.
Britanniassa tapahtunut arvoryöstö on vaatinut niin paljon sisäpiiristä tietoa, että asiaa ei koskaan saada selvitettyä. ( sisäpiirissä itse töissä )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481