KEPUn ollessa oppositiossa Mauri Pekkarinen ulvoi eduskunassa kurkku suorana ja peruukki lepattaen alennuksia polttoaineveroon. Pekkarisen silloisen kannan mukaan korkea polttoainevero kurittaa erityisesti maaseudun ja syrjäisten alueiden asujia.
KEPU on nyt ollut hallituksessa jo monta vuotta. Onko polttoainevero alentunut?
Ei ole.
Muuta ei voi kai sanoa kuin:
KEPU PETTÄÄ AINA!
Missä KEPUn polttoaineveron alennukset?
10
304
Vastaukset
- ...
...
- hallituksessa.....
Kokkarit halusivat hallitusaikanaan Lipposen johdolla Suomeen EU:n elintarvikevirastoa.
Vanhasen ansiosta Suomeen saadaan painoarvoltaan tuplasti suurempi EU:n kemikalivirasto.Aikoinaan Keskusta teki tuosta polttoaineveron alennuksesta välikysymyksenkin silloiselle hallitukselle.
Tämäkin asia on kuitenkin näköjään Keskustalta unohtunut aivan samoin kuin heidän muutkin vaalilupauksensa.
Eikös Liisa Hyssälä luvannut 700 euron korotukset kansaneläkkeisiin? Eipä ole Keskusta mitään sillekään tehnyt.Eipä kemikaalivirasto (jos se nyt joskus perustetaan) paljon lämmitä maaseudun väkeä, joka joutuu kärvistelemään KEPUn kalliina pitämän bensiinin ja dieselin kurimuksessa.
KEPU on halunnut kurittaa erityisesti peruskannattajiaan:
Ensin lopetettiin Suomesta sokerin viljely KEPUn johdolla.
Sitten KEPUn johdolla pudotettiin maatalouden tukea 30 %.
Ja sitten KEPU pitää edelleen polttoaineen hinnat korkealla.- omatekoisella
Känä kirjoitti:
Eipä kemikaalivirasto (jos se nyt joskus perustetaan) paljon lämmitä maaseudun väkeä, joka joutuu kärvistelemään KEPUn kalliina pitämän bensiinin ja dieselin kurimuksessa.
KEPU on halunnut kurittaa erityisesti peruskannattajiaan:
Ensin lopetettiin Suomesta sokerin viljely KEPUn johdolla.
Sitten KEPUn johdolla pudotettiin maatalouden tukea 30 %.
Ja sitten KEPU pitää edelleen polttoaineen hinnat korkealla.polttoaineella. Ajelkaa te kaupunkilaiset verollisella.
- oman kylän pojilta
omatekoisella kirjoitti:
polttoaineella. Ajelkaa te kaupunkilaiset verollisella.
mutta kaupunkilaisten tankit tarkistetaan onko värillistä.
- vähissä
Känä kirjoitti:
Eipä kemikaalivirasto (jos se nyt joskus perustetaan) paljon lämmitä maaseudun väkeä, joka joutuu kärvistelemään KEPUn kalliina pitämän bensiinin ja dieselin kurimuksessa.
KEPU on halunnut kurittaa erityisesti peruskannattajiaan:
Ensin lopetettiin Suomesta sokerin viljely KEPUn johdolla.
Sitten KEPUn johdolla pudotettiin maatalouden tukea 30 %.
Ja sitten KEPU pitää edelleen polttoaineen hinnat korkealla.Paljonkos kokkeliporukka sitten vähensi polttoaineen hintaa aikoinaan? Entäs demut? Paljonko maatiloja ajettiin teuraaksi kokkelidemujen aikana?
Kiitos kokkelidemujen, että ollaan EU:ssa! - Eikö vain.
vähissä kirjoitti:
Paljonkos kokkeliporukka sitten vähensi polttoaineen hintaa aikoinaan? Entäs demut? Paljonko maatiloja ajettiin teuraaksi kokkelidemujen aikana?
Kiitos kokkelidemujen, että ollaan EU:ssa!Kysymys on siitä mitä luvataan ja vaaditaan ja miten lupaukset pidetään, jos valtaan päästään.
KEPU ja Peruukki-Pekkarinen vaativat oppositiossa välikysymyksiä tehden polttoaineveron alennuksia. Hallitukseen noustuaan KEPU on pettänyt tämänkin lupauksensa.
KEPUUN EI VOI LUOTTAA.
KEPU PETTÄÄ AINA! - löytyy
Eikö vain. kirjoitti:
Kysymys on siitä mitä luvataan ja vaaditaan ja miten lupaukset pidetään, jos valtaan päästään.
KEPU ja Peruukki-Pekkarinen vaativat oppositiossa välikysymyksiä tehden polttoaineveron alennuksia. Hallitukseen noustuaan KEPU on pettänyt tämänkin lupauksensa.
KEPUUN EI VOI LUOTTAA.
KEPU PETTÄÄ AINA!Parempi tämäkin kuin kokkeleiden UMTS-kaupat saksanmaalla.
- tässäkin asiassa
Polttoaineveroa ei ole nostettu - vaikka vaatimuksia on ollut. Eräänlaista alentamista sekin.
Biopolttoaineiden osalta Kokoomus ja SDP estivät niiden kehittämistä ja nyt kerätään veroja puhtaamman polttoaineteknologian hyväksi ja NE RAHAT OIKEASTI menevät kehittämiseen.
Liponen ja Niinistö, nuo öljyfirmojen rasvaamat ukot, estivät vaihtoehtoisten energiatuotantomuotojen kehittämisen Suomessa ja nyt ollaan pahasti jäljessä muuta maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427