Missä KEPUn polttoaineveron alennukset?

KEPUn ollessa oppositiossa Mauri Pekkarinen ulvoi eduskunassa kurkku suorana ja peruukki lepattaen alennuksia polttoaineveroon. Pekkarisen silloisen kannan mukaan korkea polttoainevero kurittaa erityisesti maaseudun ja syrjäisten alueiden asujia.

KEPU on nyt ollut hallituksessa jo monta vuotta. Onko polttoainevero alentunut?
Ei ole.

Muuta ei voi kai sanoa kuin:
KEPU PETTÄÄ AINA!

10

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ...

    • hallituksessa.....

      Kokkarit halusivat hallitusaikanaan Lipposen johdolla Suomeen EU:n elintarvikevirastoa.

      Vanhasen ansiosta Suomeen saadaan painoarvoltaan tuplasti suurempi EU:n kemikalivirasto.

      • Aikoinaan Keskusta teki tuosta polttoaineveron alennuksesta välikysymyksenkin silloiselle hallitukselle.

        Tämäkin asia on kuitenkin näköjään Keskustalta unohtunut aivan samoin kuin heidän muutkin vaalilupauksensa.

        Eikös Liisa Hyssälä luvannut 700 euron korotukset kansaneläkkeisiin? Eipä ole Keskusta mitään sillekään tehnyt.


      • Eipä kemikaalivirasto (jos se nyt joskus perustetaan) paljon lämmitä maaseudun väkeä, joka joutuu kärvistelemään KEPUn kalliina pitämän bensiinin ja dieselin kurimuksessa.

        KEPU on halunnut kurittaa erityisesti peruskannattajiaan:
        Ensin lopetettiin Suomesta sokerin viljely KEPUn johdolla.

        Sitten KEPUn johdolla pudotettiin maatalouden tukea 30 %.

        Ja sitten KEPU pitää edelleen polttoaineen hinnat korkealla.


      • omatekoisella
        Känä kirjoitti:

        Eipä kemikaalivirasto (jos se nyt joskus perustetaan) paljon lämmitä maaseudun väkeä, joka joutuu kärvistelemään KEPUn kalliina pitämän bensiinin ja dieselin kurimuksessa.

        KEPU on halunnut kurittaa erityisesti peruskannattajiaan:
        Ensin lopetettiin Suomesta sokerin viljely KEPUn johdolla.

        Sitten KEPUn johdolla pudotettiin maatalouden tukea 30 %.

        Ja sitten KEPU pitää edelleen polttoaineen hinnat korkealla.

        polttoaineella. Ajelkaa te kaupunkilaiset verollisella.


      • oman kylän pojilta
        omatekoisella kirjoitti:

        polttoaineella. Ajelkaa te kaupunkilaiset verollisella.

        mutta kaupunkilaisten tankit tarkistetaan onko värillistä.


      • vähissä
        Känä kirjoitti:

        Eipä kemikaalivirasto (jos se nyt joskus perustetaan) paljon lämmitä maaseudun väkeä, joka joutuu kärvistelemään KEPUn kalliina pitämän bensiinin ja dieselin kurimuksessa.

        KEPU on halunnut kurittaa erityisesti peruskannattajiaan:
        Ensin lopetettiin Suomesta sokerin viljely KEPUn johdolla.

        Sitten KEPUn johdolla pudotettiin maatalouden tukea 30 %.

        Ja sitten KEPU pitää edelleen polttoaineen hinnat korkealla.

        Paljonkos kokkeliporukka sitten vähensi polttoaineen hintaa aikoinaan? Entäs demut? Paljonko maatiloja ajettiin teuraaksi kokkelidemujen aikana?

        Kiitos kokkelidemujen, että ollaan EU:ssa!


      • Eikö vain.
        vähissä kirjoitti:

        Paljonkos kokkeliporukka sitten vähensi polttoaineen hintaa aikoinaan? Entäs demut? Paljonko maatiloja ajettiin teuraaksi kokkelidemujen aikana?

        Kiitos kokkelidemujen, että ollaan EU:ssa!

        Kysymys on siitä mitä luvataan ja vaaditaan ja miten lupaukset pidetään, jos valtaan päästään.

        KEPU ja Peruukki-Pekkarinen vaativat oppositiossa välikysymyksiä tehden polttoaineveron alennuksia. Hallitukseen noustuaan KEPU on pettänyt tämänkin lupauksensa.

        KEPUUN EI VOI LUOTTAA.

        KEPU PETTÄÄ AINA!


      • löytyy
        Eikö vain. kirjoitti:

        Kysymys on siitä mitä luvataan ja vaaditaan ja miten lupaukset pidetään, jos valtaan päästään.

        KEPU ja Peruukki-Pekkarinen vaativat oppositiossa välikysymyksiä tehden polttoaineveron alennuksia. Hallitukseen noustuaan KEPU on pettänyt tämänkin lupauksensa.

        KEPUUN EI VOI LUOTTAA.

        KEPU PETTÄÄ AINA!

        Parempi tämäkin kuin kokkeleiden UMTS-kaupat saksanmaalla.


    • tässäkin asiassa

      Polttoaineveroa ei ole nostettu - vaikka vaatimuksia on ollut. Eräänlaista alentamista sekin.

      Biopolttoaineiden osalta Kokoomus ja SDP estivät niiden kehittämistä ja nyt kerätään veroja puhtaamman polttoaineteknologian hyväksi ja NE RAHAT OIKEASTI menevät kehittämiseen.

      Liponen ja Niinistö, nuo öljyfirmojen rasvaamat ukot, estivät vaihtoehtoisten energiatuotantomuotojen kehittämisen Suomessa ja nyt ollaan pahasti jäljessä muuta maailmaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe